Ga naar inhoud

Tot hoeveel weken kunnen je borsten zakken ?


Aanbevolen berichten

Is het eigenlijk mogelijk dat er nog vocht zit bij 6 weken ?

ja dat is goed mogelijk, ik had dat ook best lang, bij mij zijn ze na 3maanden nog een beetje gekrompen.

bij mij is het verschil na 4maanden nog redelijk bij getrokken, beetje verschil heb ik wel nog.

heb aan de linkerkant 390cc en rechts 345, zit met mijn wissel ook een beetje te twijfelen of ik ze allebei hetzelfde aantal cc`s wil of aanhouden wat frans adviseert.. hij zegt 650 en 700.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 50
  • Created
  • Laatste Reactie

Tascha misschien een sok tussen de band proppen op die ene borst. Heb ik nu ook gedaan. Voel nu goede druk erop.

mag dit van je pc ? Wil ook niks mis doen..

ja dat is goed mogelijk, ik had dat ook best lang, bij mij zijn ze na 3maanden nog een beetje gekrompen.

bij mij is het verschil na 4maanden nog redelijk bij getrokken, beetje verschil heb ik wel nog.

heb aan de linkerkant 390cc en rechts 345, zit met mijn wissel ook een beetje te twijfelen of ik ze allebei hetzelfde aantal cc`s wil of aanhouden wat frans adviseert.. hij zegt 650 en 700.

hoop dat de tijd snel vooruit gaat.. En 650 en 700 is bijna het dubbel ? Is dit niet wat groot ? Of dat is mss net wat je wil :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou.. stond in 'te mooi' licht want ik keek net weer in een andere spiegel en daar zag alles er nog gewoon zo uit als vorige week.. ongelijk..

mss beter een foto maken met flits.. Dan is het licht normaal altijd hetzelfde en kan je het verschil beter zien.. Want gewoon in de spiegel lijkt het bij mij soms ook beter, tot ik dan een foto maak en er eig geen verschil is..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou mij niet zo zorgen maken na een half jaar als er dan nog veel verschil in zit dan wel.
Mijnes hadden ook erg verschil nu weer normaal geworden na minstens 5 a 6 maanden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Tascha,

Ik ben zelf nog maar nieuw hier dus heb er geen ervaring mee maar als ik zo de verhalen van andere dames lees moet dat vast nog wel goed komen!

Mag ik vragen wat jou maten zijn?

Ik ben zelf 1,55 en heb redelijk flinke heupen, helaas is het van boven allemaal erg small, ik draag voorgevormde 70b's welke amper gevuld zijn.

Succes meid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou mij niet zo zorgen maken na een half jaar als er dan nog veel verschil in zit dan wel.

Mijnes hadden ook erg verschil nu weer normaal geworden na minstens 5 a 6 maanden

ok fijn om te horen.. Maar opnieuw dat rotgeduld he verdorie :)

wel stuk groter maar ik vond t zo tegen vallen dat ik dacht dan maar meteen goed!

nu lijkt het net een b cup bij mij is een c..

ja je moet zeker niet kleiner gaan dan dat je echt wil ! Als je zoveel geld neerlegt verwacht je dat het volledig naar jouw wens is !

Ik heb helemaal geen borstband.

Bij mij zit ook verschil

In grote en in scheefheid,

Maar ik ben korter po als jullie

Maar degene die kleiner is , is met 50cc meer gevuld

Gek is dat he?

Wij maken ons oook om zoveel druk!

Tascha ik vind de jouwe echt mooi...

dank je ! :) en dat lees ik hier precies wel vaker dat de borst met meer cc in het begin kleiner oogt.. Vind ik idd heeeeel vreemd ! Komt vast nog wel goed als je nog kort po bent :)

Tasha, had je van te voren ook al verschil of niet???

mijn voorsituatie staat ook in mijn galerij :) had bijna geen verschil..

Dag Tascha,

Ik ben zelf nog maar nieuw hier dus heb er geen ervaring mee maar als ik zo de verhalen van andere dames lees moet dat vast nog wel goed komen!

Mag ik vragen wat jou maten zijn?

Ik ben zelf 1,55 en heb redelijk flinke heupen, helaas is het van boven allemaal erg small, ik draag voorgevormde 70b's welke amper gevuld zijn.

Succes meid!

dank je wel ! Ik ben zelf 1m72 ongeveer en weeg 58kg.. Slank gebouwd met een steekkontje :) ik droeg altijd bh maat 75b met een dikke vulling. Volgens de maattabellen had ik een 70a.. Met die 330cc weet ik nog niet op welke maat ik uitkom, mag binnen twee weken pas trg gewone bhs aandoen :) maar ik vind ze perfect passen bij mijn lichaam :) denk dat ik op een Dtje uitkom.. Mss een grote C kan ook..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tascha misschien een sok tussen de band proppen op die ene borst. Heb ik nu ook gedaan. Voel nu goede druk erop.

mijn geduld is ook op ! Heb nu een opgevouwd kleind handdoekje onder de band gestoken zodat er meer druk op de rechterborst komt.. Fingers crossed ! Go right boobie gooooo haha
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben eergister geopereerd en had echt een flink verschil tussen mijn borsten voor de operatie...dat verschil zit er echt nog steeds! 1 hangt nu al veel lager dan de ander, dus ik hoop echt zoooo vreselijk dat hij er echt rekening mee heb gehouden met plaatsen. in mijn ene borst zit 25 cc meer dan in de ander...op hoop van zegen, ik ga deze topic zeker in de gaten houden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook erg lang ongelijk geweest..en pas na 4 maanden gaan indalen..

Heb nog wel foto ervan, slapeloze nachten heb ik er van gehad.

Verschrikkelijk he die onzekerheid, succes dames!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tasha als je vroeger al een klein verschil in borsten had, en er is een gelijk aantal cc in beide borsten geplaatst, is het verschil van toen, er nu ook, maar met de vergroting weer iets meer zichtbaar.

Maar je borsten blijven zowiese zakken de eerste 3 maanden, en veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff ik heb dit ook zeg! Voorheen n heeel licht verschil, links ietsiepietsie groter dan rechts en nu ( 3 daagjes po) zie je het echt goed! Hopelijk komt dit nog goed tijdens de genezing!

Nog een vraagje, worden mijn nieuwe boobiez nu nog groter als ze genezen of kleiner.... ik kan niet echt zeggen dat ik zwelling heb of vocht eigelijk, denk k haha. Soms lees je ze worden nog groter en soms lees je ze worden nog iets kleiner.... ik heb ze op de spier trouwens...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobiez2come
Je borsten zijn nu opgezwollen en zo hoog als ze kunnen zijn ze worden ietsiepietsie kleiner.
Daarnaast heb je wel dat de volume die nu hoog zit ( boven je tepel) een stuk naar onderin gaat.
hierdoor ogen ze groter maar ook valt de borst beter in de bh ik zelf ben een bh maat omhoog gegaan hierdoor van 75D naar grote 75 D kleine 75 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

@boobiez2come

Je borsten zijn nu opgezwollen en zo hoog als ze kunnen zijn ze worden ietsiepietsie kleiner.

Daarnaast heb je wel dat de volume die nu hoog zit ( boven je tepel) een stuk naar onderin gaat.

hierdoor ogen ze groter maar ook valt de borst beter in de bh ik zelf ben een bh maat omhoog gegaan hierdoor van 75D naar grote 75 D kleine 75 E

okeej thnx boobilicious.... der is nog hoop dat ze wat groter gaan ogen dus... zowieso vind ik nu de rechterborst die dus ook n stukkie groter s veeeel mooier hihi... k wacyt maar af wat het gaat worden. Heb vanmiddag voorzichtig gepast en de d cup bh zat perfect helaas.... had graag minimaal e cup gezien maja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

en meiden,is het inmiddels goed gekomen allemaal?

Ik heb nu ruim 4,5 week geleden mijn bv gehad en ze zijn echt prachtig!

Nog wel heel hard en rond maar dat zal wel zachter worden.

Maar nu is mijn rechterborst bovenop dus dikker dit was vlak na de operatie al zo,lijkt op vocht want verder zijn ze helemaal gelijk maar maak me dan toch zorgen,jullie kennen het :)

maar zou dit nog kunnen na zoveel weken dat het nog wat vocht is ofzo?

Je ziet het toch wel duidelijk vind ik,mijn zusje zag het ook vandaag,de ene staat strak in de bh en de ander veel minder.

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier alles goed gekome, de rechter moet nog iets zakke volgens mij en de e cup is het geworden! En dat vocht wat jij hebt heb ik niet gehad dus durf ik niet te zegge, vraag het ff op je controle...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Hi lieve meiden,

Ook hier 4 weken p.o en ongelijke boobs wat me heel verdrietig maakt. Tascha, jij bent nu al paar amandel p.o toch? Is het nog goed gekomen.. Of andere meiden.. Komt het goed... Ik zit nu te wachten op telefoontje om extra controle bij pc te krijgen.

Hoop dat jullie hier nog lezen mee wat kunnen geruststellen.

Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij was er ook een lager en de ander is gisteren ook gezakt, ze zijn nu al veel meer gelijk en ik ben vandaag 6 weken po, maar ik ging uit van 4 maanden en ik verwacht dat ze de komende weken ook nog blijven veranderen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.