Ga naar inhoud

LinsR6 : 29 september 2014 : Dr. Colpaert : Monica ziekenhuis Antwerpen


Aanbevolen berichten

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou bijna is het zo ver voor je ! En ja je sport bh wordt inderdaad meteen na de operatie omgedaan ,

even auw, auw . Maar daarna zit hij echt heerlijk hoor ... Je wil dan ook even niets anders .

Ik ben naar een lingerie zaak gegaan en daar een goeie sport bh gekocht was ongeveer 50 euro.

Nu na 4 maanden draag ik deze nog met veel plezier en zo blij dat ik deze ook gekocht heb .

Ik draag de bh zelfs nog voor de nacht in bed . Ik vind beter een dure kwaliteit bh dan een lup ding .

Succes en sterkte voor maandag !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet nog niet hoeveel cc ik zal krijgen, maar ik denk dat het rond 500 cc gaat zijn.

Ik begin nu toch wel te stressen omdat ik in mijn gezonde lichaam ga laten snijden.

Stel dat er iets misloopt...

Maaar, ik ken zoveel meisjes waarbij het allemaal goed ging en dr Plovier heeft ook wel een goede naam hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren en vanmorgen wat lastig gehad, gevoel van "afscheid nemen van eigen lichaam" stak wat de kop op.. En het zinneke "doe ik er wel goed aan" kwam ook regelmatig terug.

Deze ochtend dacht ik: "hopelijk snel in slaap en als 1ste op de snij tafel :-P

En dit was ook zo, gelukkig!!

Wakker, iets gegeten en gedronken, wel wat pijn. Linker borst doet aardig meer zeer.

Infuus is er net uit, ik ben moe en wil slapen maar lukt me niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update, voor ik het vergeet.

Kwart na 8 kamer verlaten, even wat gangen door gevlogen met het bed, 1 minuut moeten wachten voor de operatie kamer.

Nadien al huppelend van het ene bed naar het andere gestapt, wel aardig wat stress de moment dat ik er lag en iedereen zag rond lopen.

Nadien PAF in slaap.

Zeer rustig wakker geworden, ik klaagde van pijn en direct iets gekregen.

Half 11 terug op de kamer.

Rond half 1 drinken gekregen.

Infuus eruit om 13uur.

Half 2 eten gekregen, broodje, thee.

Geen zin in broodje en toen ik me recht zette werd ik misselijk.

Terug platter gaan liggen. Yoghurt hebben ze gebracht en thee met suiker gedronken.

Ging stukken beter, nog een 2 de thee en yoghurt gekregen ipv het broodje (had er echt geen zin in) en gelukkig mocht ik wisselen hihi..

15 uur is de anesthesist langs geweest, zeer lieve dame, korte uitleg gekregen.

Nu nog wachten op de pc en dan mag ik naar huis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.