Ga naar inhoud

Leigh-Ann : 28 Juli 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik had een briefje op de koelkast geplakt met NIET ETEN erop :blink:

Maar was uiteindelijk niet nodig...

Owja en als je rookt kan je beter ook niet roken die ochtend... Beter zoiezo stoppen maar dat was mij niet gelukt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 112
  • Created
  • Laatste Reactie

Waaaah, ik krijg ook een beetje hartkloppingen als ik er aan denk haha.

Ik heb ook echt het gevoel alsof ik vanalles vergeet :/ maargoed zou dus echt niet weten wat...

Hahaha ik hoop ook niet dat ik jullie zie! Klinkt ook vriendelijk he... :P

Ik denk niet dat je het vergeet dat je niets mag eten hoor, drinken lijkt me wel lastig, ik wordt gek als ik dorst heb en ik mag niet drinken buhh.

En nies, mij is het ook niet gelukt om te stoppen met roken :( ik probeer nu al bijna niet te roken maar als ik aan morgen denk wil ik het liefste gelijk een sigaret opsteken (ook al heb ik 5 minuten daarvoor m'n peuk uitgedrukt :o ) dus dat wordt nog wat... Ben wel blij dat ik morgen zo vroeg moet dan is het 'niet roken' misschien wat makkelijker :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje wel Nies. :)

Ja Stellie ik denk ook dat we elkaar morgen zullen zien. Ik zie er ook tegen op dat ik honger moet gaan lijden. Ik ga vandaag laat naar bed en dan kan ik (hopelijk) morgen een beetje uitslapen. Dan hoef ik tenminste niet zo lang honger te lijden. Ik vetrek rond 11 uur dus als ik 9:30 wakker word moet het wel goed komen denk ik >.<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een hele tas bij me met makeup, badjas en slippers :62: maar was helemaal niet nodig! volgende x kom ik in me huiskloffie aan en neem ik niks mee.. vergeet alleen je sportbh niet! en je ID kaart...

ik was om 5 uur uit bed en werd pas 10 uur geholpen.. ik had door de zenuwen nog geen eens honger.. terwijl me vriend allemaal dikke vette roombroodjes naast me zat te vreten.. (BASTARD :P:P ) hoop dat jullie dat ook hebben...

wat betreft het roken.. ik had voor die ochtend een wegwerpsigaret gekocht zonder nicotine.. ik was trouwens zo bang voor de narcose dat ik nog geen eens durfde te roken.. maar de wegwerpsigaret was bij aankomst al leeg!! wat heb ik aan dat ding zitten lurken zeg :blink::blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu 3 maanden gestopt met roken maar wat is het lastig!! Succes met de operatie iedereen die morgen moet! Ik hoor graag hoe het is verlopen. :) Ik mag over 3 weken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff snel want heb een beetje haast. Bedankt voor de tip van de doekjes marjon, ik leg ze klaar! Nogmaals succes ladies en we lezen elkaars verhalen asap. Nies, jij ook bedankt voor je reacties. Ik ga nu uit eten met manlief, proosten op nieuwe boooooooobs!

Tomorrow, tomorrow, I love you, tomorrow!! #excited

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook nog even lekker uit eten geweest! Zit propvol dus denk niet dat ik bang hoef te zijn dat ik nog honger krijg voor de operatie pfff haha.

Ik neem ook niet zo veel mee hoor Nies, wel een goeie van die ID kaart hahaha!

En van die wegwerp sigaret is echt super slim! Misschien dat ik morgen nog even langs een tankstation ga als ik het echt niet meer redt :P

Nu wordt ik toch wel echt zenuwachtig pfff, het komt nu wel heel dichtbij!

Succes alvast morgen meiden! X :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Komt goed meis! Het is echt heeeeeel erg meegevallen! Ik weet zeker dat je straks zegt dat het echt niets voorstelde :)

Heel veel succes wijfie, en probeer je niet te druk te maken... Als ik het kan kan jij het ook! :D

Dikke kus xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiiiii meiden. Ik heb ze :D

Alles is heel snel gegaan en ik moch rond 15:30 al naar huis. Heb geen enkel moment pijn gehad en voel me nu hartstikke goed. Er is 400R en 375L high profile, coh2 voor de spier gegaan. Hij had toch niet voor dual plane gekozen ivm doubble bubble. Ik was net een beetje misselijk toen ik thuis kwam en moet overgeven, maar na een beetje soep voelde ik me meteen goed. Ik zal morgen wel een verslagje schrijven.

Ow ja en ik heb ze nog niet gezien. Nou ja klein beetje kunnen spieken maar ik viel elke keer weer gelijk in slaap. Ik vind het eng om mijn bh uit te doen dus ik wacht morgen wel af. >.<

Mijn linker borst (de grotere borst waar 375 is ingegaan) lijkt nu nog steeds groter dan mijn rechter (waar 400 is in gegaan) :( Ik hoop dat als alle vocht wag is dat ze dan een beetje gelijk worden! Hoef niet 100% gelijk, maar wel meer dan hiervooor.

Mijn dochter (van 11) helpt mama heel goed :) en mijn zusje is er ook bij om voor me te zorgen. Ook al ligt ze nu te snurken :/ hahaahha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! Super dat je je goed voelt en gefeliciteerd natuurlijk !

Ben op vakantie geweest dus niet eerder kunnen reageren !

Ben benieuwd naar je 1e foto!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan! Volgens mij lag ik naast je maar alles ging zo snel dat ik het niet ging vragen en je respecteert toch iemands privacy. Hoe voel je, je nu? Heb je pijn? Ik eigenlijk niet zolang ik stil lig en ik kan gewoon lopen en zelf naar de wc. Ben bang dat het morgen wel erger zal zijn haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan! Volgens mij lag ik naast je maar alles ging zo snel dat ik het niet ging vragen en je respecteert toch iemands privacy. Hoe voel je, je nu? Heb je pijn? Ik eigenlijk niet zolang ik stil lig en ik kan gewoon lopen en zelf naar de wc. Ben bang dat het morgen wel erger zal zijn haha.
Fijn dat het bij jou ook goed is gegaan! Volgens mij lag ik naast je maar alles ging zo snel dat ik het niet ging vragen en je respecteert toch iemands privacy. Hoe voel je, je nu? Heb je pijn? Ik eigenlijk niet zolang ik stil lig en ik kan gewoon lopen en zelf naar de wc. Ben bang dat het morgen wel erger zal zijn haha.[/quot

Ja Stellie volgens mij lagen we naast elkaar. Je had het over scheel kijken en dat je de verlpleester dubble ziet enzo toch? En dat je van thee houdt :D HAHAHAHAHA ik zag je de OK binnen lopen, ja had je ogen echt wijdt open toen je naar binnen liep ik kon de spanning in je gezicht zien. Ik werd toen net wakker. ik hoorde ook dat je het moeilijk had met adem haling, ik hoop dat het beter is gegaan wat dat betreft.

Ja ik heb ook geen pijn. Mijn rechter borst is nog gevoelig maar voor de rest geen laat van pijn. Maar volgens de verpleger kan het morgen wel pijn gaan doen. Fijn dat het goed met je gaat meis. Lekker rustig herstellen. Dikke kus X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!! Super dat je je goed voelt en gefeliciteerd natuurlijk !

Ben op vakantie geweest dus niet eerder kunnen reageren !

Ben benieuwd naar je 1e foto!

X

Hahahaha Leonie ik had je al gemist. Je bent altijd zo actief hier op het forum hahahaha. Ik dacht al dat je op de camping of vakantie zat :) Dankje meis, ik gooi morgen een foto op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Leigh-Ann,

Hoe gaat het vandaag? Beetje goede nacht gehad? Ik moest echt lachen om jouw verhaal over mij. Ik was dat allemaal alweer vergeten haha. Ik keek echt heeeeel scheel en zag die verpleegster de hele tijd dubbel. Ik was echt zo stoned als een garnaal. En zooo duizelig, daarom ging ik zo ademen want dan hoef ik niet over te geven.

Toen ik binnen kwam lag jij nog te slapen en ze kregen je een beetje moeilijk wakker haha. Ik was echt zenuwachtig, het ging ook zo snel ineens. Ik was te vroeg en lag binnen 20 min op die tafel. Ik ging een uur na jou naar huis. Helaas in een bh maat 70B. Hopen dat dat nog veranderd. Meer paste helaas niet bij mij.

Wat heb jij gekregen? Gewoon wat was afgesproken?

Ik heb vanacht goed geslapen. Maar 2 keer wakker en nog steeds amper pijn. Omhoog komen kan ik zelf met mijn buikspieren en het voelt als stuwing als je stopt met borstvoeding. Als dit zo blijft teken ik ervoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.