Ga naar inhoud

Lesley81 : 15 augustus 2014 : Dr. Koeijers : Aesthetic Clinics : Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hi dames,

Van de week ga ik pas op controle maar hoop hier al een beetje gerustgesteld te kunnen worden? Mijn borsten zijn binnen 1 week al aardig gezakt en de littekens zitten bijna in de plooi. Ik heb het gevoel dat mijn implantaten te zwaar zijn waardoor ze nu al zo erg zakken en op de hechtingen drukken. Ik ben bang dat ze eruit vallen. Zo voelt het wel namelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Zo voelt het voor mij ook!! Maar volgens mij kan dat niet zomaar. Ik heb 700cc en weinig ruimte waardoor alles heel strak staat en die van mij zitten er ook nog in. En ik draag ook nog een martelband om ze naar beneden te drukken. Ik snap je angst, want ik heb dat gevoel ook, maar ik geloof dat we spookjes zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop het maar. Het voelt echt heel maf. Ik duw er steeds onder of hou ze vast hahaha. Wat ben ik blij als het donderdag geweest is en de controle voorbij is. Al die onzekerheid is niks voor mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Jennifer120884

Ik hoop het maar. Het voelt echt heel maf. Ik duw er steeds onder of hou ze vast hahaha. Wat ben ik blij als het donderdag geweest is en de controle voorbij is. Al die onzekerheid is niks voor mij

Jah, snap ik wel. Ik betrap mezelf er ook op af en toe. Het is toch wennen denk ik ineens die borsten. En ik heb teveel horror verhalen gelezen. Na mijn eerste borstvergroting dacht ik werkelijk nergens aan en nu na de tweede keer ben ik ineens doodsbenauwd dat er iets fout gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Ik zag dat mijn verslag niet bij het juiste onderwerp stond dus heb hem even gekopieerd voor je P194

Ik ga proberen mijn verslag te doen. Ik ben nog suf van de narcose. Vannochtend om 05:00 uur was ik al wakker en 07:00 uur was ik in de kliniek in Amstelveen. Ik lag helemaal alleen want ik was de 1e! Anesthesist en assistent waren super lief. Later kwam Drs koeiers en heb toch gevraagd of ik niet een beetje meer mocht. Hij zou het maximale erin stoppen. Op de ok werd ik toch een beetje nerveus dat kon je horen aan mijn hartslag via een apparaat en dat maakte mij ergens gerust want dan houden ze het in iedergeval in de gaten. Nou kies een droom uit en ik dacht na wat zou ik doen en toen was ik al weg. Heb niks gedroomd maar heerlijk geslapen toen ik wakker werd en naar mijn mooie grotere borsten keek was ik zo blij dat ik ervan moest huilen. Er is 390 cc ingegaan! Wat het wordt weet ik nog niet maar vind ze zeker mooi. Groter had van mij gemogen maar dat kon niet, dus ik wacht af. Ik kreeg naderhand wel een allergische reactie met bultjes in mijn gezicht die na een uurtje weg was. Ik heb wel pijn maar ga er door heen. Nou dat was hem voor d'r dames die nog moeten heel veel succes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.