Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Allemaal,

sorry dat ik wat laat reageer,zit soms in een dip nog ja,en heb het ook nog is mega druk met werk.

morgen ben ik 4weken po,ik voel me erg goed,kan echt alles al,doe dit dan ook,wel met de sportbh aan.

slapen mag ik al zonder bh,en ik moet zeggen,ik had gedacht dat het vreemd zou voelen de eerste tijd,maar nee,ik slaap heerlijk en het voelt alles behalve vreemd,dus dat gaat ook goed.

me littekens worden ook steeds mooer en dunner.

de hang,het dalen....nou nee ik heb het idee dat ze zeker nog niet aan het dalen zijn,het lijkt wle een eeuw te duren naar mij idee hahaah omdat ik er juist op hoop,vorige week nog een foto erin gezet,in me album,en zal dit weekedn of vlak erna weer nieuwe plaatsen,dan kunnen jullie zelf oordelen wat julie ervan vinden op 4wkn po tijd.

verders ben ik echt megaaaa blij met me borsten,op die maar,die jullie weten...

momenteel is bhmaat 80E te krap aan het worden,zou niet met een gewone bh zo rond wilen lopen in elk geval,dus raden jullie me 85E aan,of 75F

tell me please....

vragen of andere info,jullie zijn welkom,me pb en mail staan open,en me topic uiteraard

liefs moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou denken als je ondermaat 76 is dat je dan 75 F zou kunnen proberen, maar misschien toch best in een lingeriewinkel gaan passen iplv via internet te kopen, lijkt me wel veiliger, kun je ook daar nog advies inwinnen.

Wow, jij slaapt nu al zonder bh, ja mocht ik ook van Bruno, maar heb toch gewacht tot 6 weken, maar goed dat je er geen last van hebt! Fijn hé dat je nu zonder pijn kan slapen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,ja idd,ik was ook best angstig hoor de eerste nacht,ik dacht dat het wat vreemd zou voelen en mischien nog pijnlijk,maar nee,slie gelijk al heerlijk,zelfs ook nog op me zij.ja is echt fijn hoor,kende het bijna niet eens meer,dat heerlijk slapen.

nog 2weken,en dan ben ik ook verlost van de sportbh,dan hoef ik hem enkel nog maar aan tijdens het sporten hahaha heerlijk idee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, als je cups van 80E te krap zijn, dan heeft het geen zin om voor 75F te gaan, want de cupgrootte blijft dan gelijk!! Je zou dan voor 80F moeten gaan als de omvang van die 80E wel goed is.

Over het algemeen geldt dat als je 1 maat omvang kleiner gaat, de cupmaat hetzelfde blijft. Dus 80A=75B=70C.

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje, als je cups van 80E te krap zijn, dan heeft het geen zin om voor 75F te gaan, want de cupgrootte blijft dan gelijk!! Je zou dan voor 80F moeten gaan als de omvang van die 80E wel goed is.

Over het algemeen geldt dat als je 1 maat omvang kleiner gaat, de cupmaat hetzelfde blijft. Dus 80A=75B=70C.

Liefs,

Bloem

Ja je hebt gelijk bloempje, dus eigenlijk als ze 75 ondermaat neemt zou ze moeten gaan dan voor 75 G! Jee, klinkt wel groot iig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

afgelopen vrijdag was ik 4wkn PO.

heb vanmiddag nieuwe foto,s geplaatst,oa ook van me eerste bh.blijf helaas echt op 80E hangen.ze slinken nog steeds ook,maar verders ziet het er goed uit,en ben reuze blij ermee.

verders heb ik weinig te melden,het gaat super met me,en me borsten.

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Net even gespiekt, ziet er toch echt heel mooi uit hoor, staat je ook prachtig hoor, die nieuwe Sapph!!! :1bouncingboobs: Vind ze heel mooi en zeker niet klein, maar goed, dat je over de grootte nog niet helemaal tevreden was wisten we al, al meen ik me te herinneren dat je voor je operatie hoopte op een flinke D cup uit te komen, dan is een E toch zeker niet slecht! Nou, meid geniet ervan, ze staan je super!!!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moon,

ben meteen gaan spieken toen ik een mailtje kreeg dat er foto's van jou toegevoegd waren haha..

mooie boobs,kan niet anders zeggen,ze zijn zooooooveel mooier dan met je 1e bv maar wederom geen 750cc aan te zien.. draag jij 80 ja? had je slanker ingeschat :38:

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eefje,ja de maat zit idd nog steeds in me bol,en ik hoop dat ik zoiezo nog een kans heb,iets groter te gaan,alhoewel ik het echt betwijfel,hier in NL of Belgie dan.

dank je voor je complementje,ben zelf niet echt sapph fan,maar me man vind het onwijs goed staan bij me,en dan ineens vind ik ze ook wel weer mooi,als ik het zo aan heb,hihi

Patries,ja heey,ik heb echt 80,ik kan 75 ook wel aan,maar dan zijn net de cups te krap,maar ook van onderen,vind ik het te nauw en niet lekker zitten.

nou...op me laaste nieuwe foto,s zie je toch echt wle dat ik niet superslank ben hoor,was ik vroeger wel,hahaha

had ze expres wat verderaf genomen,omdat Itsme dat vroeg,om beter beeld te krijgen.

thanks voor je comliment Patries,ze zijn ook wel mooi,alleen ietsiepietsie te klein hahahaha

schaam schaam,ik mag niet klagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

en toch heb je erg grote,in mijn ogen dan he hahahaha

ja ik schaam me soms ook wel,dat ik klaag,als ik dan me eigen bedenkt dat andere complicaties hebben/krijgen en het geld niet ervoor hebben een bv te doen,maar goed,ik heb gewoon een droomwens,en tot nu toe komt hij niet in vervulling,jammer

maar ik zit niet stil hoor,hihihi ik ben genoeg aan het bedenken hoe of wat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt,hij heeft van 70cc tot 1000cc liggen,maar of hij het kan plaatsen,vraag ik me af,er is toch een wet met de max van 700 of 800cc

of mis ik weer wat aan info.

en toch,ookal heb nje maar 85E of 80F,is maar een bh maat,ze zijn wel mooi en groot :46:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.