Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Gast looontje

Mooooontjuuuuuuuuuuuuh!!!

4 weken po!!! Een mijlpaal, Gefeliciteerd! :6:

Wat fijn dat het zo goed gaat met je en dat je zo blij bent met je boobies!!!

Ik wil ook je nieuwe pica's zien, heb alleen door het legen van mijn inbox je ww niet meer... Ben jij weer schuld!!! :4:

Heb je trouwens nog een bikini gevonden?

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Haaiii Ilooontjeeee

ja ik zal je zo ff me ww sturen,omdat jij het bent hahaha :38:

ja ik heb me bikini van prettyyou binnen ,ga ik straks of morgen passen,en een ander bikinitopje binnen,maar past niet,staat inmiddels te koop nu hahahah en ik had nog 2 bh,s van sapph,waarvan 1 geweldig goed zit en staat,staat in me album sinds vanmiddag en heb gelijk 4wkn po foto,s geplaatst vanmiddag,dus je kan spieken.

me andere sapph bh en nog wat andere(nieuwe)staan ook te koop,had ik nog van me vorige bv over,nooit aangekunt,waren toen helaas te krap.

me tankini moet ik nog zoeken,maar is zo veel surftijd he wat ik dan nodig heb,dus doe steeds beetje bekijken,maar weet wel,dat die laaste link erg leuk is,die je stuurde

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik lees hier en daar wel eens dat er een wet is,dat er maar max 700cc a 800cc geplaatst mag worden hier in NL en Belgie.

dus ik ga zeker een poging wagen bij bruno op me nacontrole hihi

anders word het toch een deurtje verder zoeken,wat k redelijk klote zou vinden zeg!

nee ze zijn niet klein,maar zekers niet groot,ben ook benieuwd wat bruno zegt en ervan vind,bij de 375 dual plane,keek hij al raar op,dacht dat er 260inzat toen ofzo hahahah

en was ook redelijk verbaasd tijdens operatie dat er ff 750cc in gegaan was,hij had tenslotte maar tussen de 520 a 560 geplant

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

He wat lief, voel me vereerd!!! :131:

Ohw wat jammer dat niet alles past... Ik wacht ook nog maar ff met shoppen, want vandaag zei Dr. Visser dat ik ook nog wat zwellingen had...

Ga zo spieken als ik je ww weer heb!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Hele mooie pica's moontje, heel mooi!!! Je mag trots zijn!!

Ook een mooie Beha zeg!! :35:

Maar nog groter????

Ik ben nu gelukkig met mijn boobies, maar vraag me af of ik ook ooit net als jullie groter wil...

Patries zou ik jouw ww ook mogen?

Liefs Ilona

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ilooontje

je bent een schattie,echt,vind het zo leuk dat je atijd zo open en attent bent.

en of je ooit groter wilt ,denk het wel,tijdens een wissel kan je nooit meer dezelfde maat nemen hihi dus je gaat ooit voor groter hahahahaha :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Dank u dank u :68:

Nou, dan ben ik eens benieuwd!!! Was eerst al aan het hopen dat ze langer dan 10 jaar, hopelijk wel 20 jaar goed zouden zitten... Miss denk ik over 3 jaar wel aan vervanging!!! hahah Dan zoek ik jullie toch wel weer op... Dan heb ik raad nodig van vrouwen met''dan'' 800 cc :152:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast looontje

Trouwens Patries,

Altijd als ik jouw foto zie denk ik dat je ongeveer zoveel als mij hebt... :152: Toch vergist he!!!

Maar super mooi hoor!!!

Denk dat mijn velletje wat jaartjes te groeien heeft voordat ik zo groot ga...

Liefs ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,en zekers ook de andere dames,ik heb me nieuwe bikini voor op vakantie geplaatst in me album,hij zit echt gaaf en ben er blij mee(prettyyou)

heb voor de grap ook is een andere soort foto geplaatst in me album,bij elkaar gedrukt,jee wat heb ik een memmem dan :1big_boobs::152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

WEET JE MEIS,

IK DENK DA DAAR HET PROBLEEM BIJ JOU ZIT? OEPS CAPS HAHA.. MAAR TYP FF DOOR HOOR... JOU BORSTEN STAAN REDELIJK UIT ELKAAR EN DAN LIJKEN ZE MINDER GROOT. WANT ALS JIJ ZE DICHTBIJ ELKAAR DUWT ZIJN HET ECHT WEL GROTE BORSTEN :1big_boobs: HAHA

EN MOOIE BIKINI HOOR!!!

LIEFS X

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeg,je hoeft niet zo te schreeuwen patriessie hahahahahaha(grapje)

ja me man zei het zelfde eigenlijk,ze staan idd wat uit elkaar,en dan lijkt alles kleiner,want als hij ze zeg maar vast heeft en wat tegen elkaar drukt,zijn het grote boobs ja,dacht maak er eens een foto van,zodat jullie ook kunnne oordelen,merk nu toch hoor,dat ze steeds wat meer uit elkaar gaan staan,in het begin zaten ze echt tegen elkaar,nu heb ik echt alweer 2dikke duimen ertussen.

ja leuke bikini he patries,hij is in echt mooier als op de foto vind ik

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.