Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jeetje Moon,

Wat een giga memmen heb je op de samengedrukte foto! Hallo zeg,volume genoeg dacht ik zo!

Dan zie je ineens wel 750cc aan implantaat vind in,dat word push-ups blijven dragen..doe ik ook nog elke dag,lekker triest is dat na 4 bv"s :74:

En reageer ook ff hier op je pb,het is mij niet bekend dat er een wet is dat er niet meer dan 800cc geplaatst mag worden? Ik weet alleen dat van Selms mij heeft gezegd dat dat het grootste zo te bestellen is en dat wil je groter ze speciaal gemaakt moeten worden en dat dat een erg kostbaar iets is.

En idd moet je daar dan maar net de ruimte voor hebben..maar of het de vorm ten goede komt zulke grote implantaten...maar ad andere kant denk ik ook weleens,onze situatie gezien,waarom niet,het verdwijnt nu toch,ik merk werkelijk niet dat er zoveel gewicht inzit,heb dr nooit last van.

Sjugt,ik weet het soms ook niet meer meis.

Liefs

Oja,en topbikin!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Itsme,bedankt voor je reaktie

ooh ik dacht echt te hebben gelezen dat er eenw et is,dat men maar tot 700 of toot 800cc mag,in NL of belgie dan he.

ga het dan nog maar is uitzoeken hoe en wat verder,en navragen op me nacontrole.

bedankt voor je reaktie op me foto,ja ze lijken dan ineens groot he,ik heb ze zeg maar met me armen tegen elkaar gedrukt,anders kon ik geen foto maken hahahaha

alleen erg jammer,dat als ik ze los heb,en geen bh draag,dat ze er dan zo anders uitzien,minder groot dus ja,dat word idd puch up bh,s dragen,grrrrr had gehoopt dit niet meer te hoeven,want lekker zitten,zind ik het niet eerlijk gezegd.

ik hou je zoiezo op de hoogte van me nieuwtjes over een eventuele nieuwe mogelijkheid,over een maand weet ik meer,

weet je trouwens wat het ongeveer kost ???

mag ook per pb als je dat liever hebt.

en ja,vind je me bikini mooi?welke vind jij mooier staan persoonlijk?die bruine of die zwart met goude?

liefsss moontje

Prinsesje,nee ik heb gene nieuw ww hoor,je kan er met het gebruikelijke ww inkomen.

Angela,ik ga je nu me ww sturen,want vrees dat ik dat in me laatste berichtje(pb) vergeten ben???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind die zwart/goude bikini helemaal super Moon! Bruine is ook leuk, maar deze is helemaal toppie! Goed voor een mooie vakantie! En je :1boobs: komen er ook zeker mooi in uit!

Zoals ik je al pb'de; ik zou misschien zoeken naar een hoog profiel als je meer cc's wilt. Maar weet niet of je dat nu al hebt..? En heb je nu rond of anatomisch? Ik zou denk ik voor anatomische met flink hoop profiel kiezen..! Maar goed, ben eigenlijk maar een leek en zeker vergeleken bij jou! Dus denk dat jij het zelf vast heel goed weet wat je wilt en wat je nodig hebt..!

Ik persoonlijk vind je borsten hartstikke mooi! Trouwens; ook leuke Sapph BH! Ik was tot nu toe helemaal geen fan van de Sapph BH's en moet nog erg wennen aan de nieuwe BHmode, maar dit is de eerste die ik ook zou kunnen kopen! Tof!!! Stoer en vrouwelijk; precies goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorkeur gaat uit naar de zwart-goude,maar je kunt iig afwisselen met meerdere bikini"s :rolleyes:

En ik weet niet wat die grote prothese"s kosten,heb er maar niet naar gevraagd,omdat de normale kosten voor een wissel al niet meer haalbaar voor me waren ( en zijn)

Maar denk dat Bruno je daar wel meer over kan vertellen aangezien hij ze er tot 1000cc heeft liggen.

Je laten informeren kan nooit geen kwaad,dan weet je iig wat er mogelijk is en kan,maar je weet he..eerste jaar ff rust nemen!

En wil zekers alle nieuwtjes en weetjes van je horen,fijn daT je die met me deelt.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,ja ik was ook niet zo voor de sapph bh,s

maar me man dus wel,en als je ze eenmaal aanhebt,zitten ze geweldig en hebben ze ook wel weer iets.

ja over het profiel,ik heb een prothese uit een reeks,waarvan ik de meeste projectie al heb.of ik zou voor een heel ander merk prothese moeten gaan,maar dat bespreek ik met me arts op me nacontrole,ik betwijfel,of ik uberhaud nog een mogelijkheid heb.zou erg jammer zijn,maar aan de andere kant,je ziet het er gewoon niet aan af met dit aantal cc en totaalplaatje,dus mischien zijn er uitzonderingen die gemaakt kunnen worden.

nee anatomische heb ik al gehad,dat paste totaal niet bij me plaatje,nee dat nooit meer.

ooh bedankt voor je reaktie op me bikini,ja hij zit ook echt goed,durf hiermee wel te zwemen en zo hahaha met die andere,ben ik toch bang als ik eenmaal een keer water induik,dat er niks meer bedekt is,dus die hou ik voor me tuin hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi! Klinkt bekend in de oren...

- m'n tuinbikini

- m'n strandbikini

- m'n zwembadbikini

- m'n toplessbikini(broekje) :1boobs:

- m'n 'ik-zit-bij-m'n-schoonouders-in-de-tuin'-bikini

- m'n flaneerbikini

- m'n 'hier-kan-ik-mee-duiken'-bikini

- enz enz...

En zo shoppen we een kast vol bikini's bij elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahaha ja die is goed, :126:

heel bekend!

zo heb ik ook een reeks met schoenen,slippers,laarzen en pumps en instappers(ballerina,s)

ene voor bij die broek,andere voor bij de andere broek,een paar voor bij me jeans,een andere paar voor bij me rok,enz enz

denk dat ik wel 40paar heb oa :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik haat schoenen kopen! :30::146::ph34r:

Ik kan dat namelijk niet; ben gewoon (kras kras kras) ongeschikt!

Ik koop standaard een maat te groot. En ik loop zó lang te zoeken naar de juiste schoenen, dat wanneer ik ze eenmaal gevonden heb mijn voeten opgezwollen zijn :21::mad::139:

En áls ik ze dan een keer in je 'juiste' maat heb gekocht (tijdens passen dus iets te klein) dan lopen ze ineens totaal niet uit en blijven ze voor altijd te klein!! Nee, ik haat het!

Maar bikini's.... ja, daar ben ik wel goed in :75:

En jeans...

en shirtjes

jurkjes

rokken...

:44: :44: :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh maar dat kan ik ook hahahaha :152:

schoenetick was er maar 1 van de...... die ik opnoemde he :125:

ja ik ga nu ook een bikinitick krijgen merk ik,hiervoor nooit,had altijd 1soort bikini met een dikke opvulling en als hij slijtrandjes ging vertonen was ik al bang,nee help,daar gaat me dik gevulde bikini hahahahahahaha :155:

nu kan ik kopen wat ik mooi vind,en hoef niet te letten op de vulling die erin zit,heerlijkkkk :75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh echt bloem?heb je die al in je album staan?

zoja ga ik gelijk even kijken hoor,vind ze altijd erg apart die bikini,s van MD,wil graag veel foto,s zien van mensen,behalve van modellen,wil eens weten of ze nu echt zo mooi staan als dat ze doen lijken.

hahahah ja nee,denk dat je er niet tussen wil zitten nee,net iets te weinig ruimte voor,hahahahah :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.