Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

ooh echt,jeetje,ik dacht dat jij nog zo jong was,haha ben vast mis met iemand anders dan,afijn zo aan je figuur te zien,zou je iemand natuurlijk al jonger hebben geschat.

klopt,ik heb al 3 kindjes ja,en dat heeft behoorlijk wat beinvloed op me lijfje.heb erger gezien,maar vroeger he,zo een 14jaar terug,ooh wat was ik toen slank,echt vol slank,werkte ook 6dagen per week in de horeca,lopen,staan,was altijd bezig,zat werkelijk nooit op me bips

en nu.....moet ik echt ook opletten wat ik eet,is sinds ene jaar of 2 terug begonnen. :25::23:

moet nu ook 4x per week sporten hoor,anders is het lot helemaal niet te overzien :145: ,whaaaa help! hahahaha :36:

en nog iets,ben nog steeds beetje jaloers op je mooie tankkini :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Tja, de tijd staat niet stil natuurlijk en alles heeft ook zo z'n invloed daarop hé, maar meer dan gezond eten en sporten kun je niet doen hé, dus voor het overige, lang leve de pc hahahaha :109:

Je vind vast ook nog wel een mooi tankini! Als ik er nog eens ene tegenkom stuur ik het zeker door!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey hey

ik vind zowiezo dat als je al drie kinderen heb gehad dat je zekers niet mag klagen wat ik dan op de foto kan zien

en je mag toch altijd wel een beetje zien dat je kinderen heb gehad vind ik zelf

heb ook wel een klein buikje maar als ik straks mijn borsten heb dan zal ik me daar zekers niet aan storen hoop ik :unsure:

denk altijd zo er zijn altijd mensen waar je het veel erger bij ziet en die hebben mischien dan maar 1 kindje gehad

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebecca,ja je hebt gelijk.er zijn er erger,zoals tegenover me,die heeft er net 1 gehad,en is van maat er 3op vooruit gegaan,en ze doet ook niks eraan,beloofd wat,maar afijn,dat is haar keus natuurlijk,maar ik zie wel om me hene dat het erger kan.

ja ik dacht ook,ik zie me buikje vast niet meer als ik eenmaal grote borsten heb,maar fout,het enkel nog maar meer gaan opvallen,in mijn ogen dan he :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zeg je wat in jou ogen, vaak zien we onszelf anders dan in de werkelijkheid

Al heb ik iets pc als je het kunt betalen why not, zolang je maar zorgt dat het probleem niet in het hoofd zit want dan verschuift het en blijf je bezig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar zeg je wat in jou ogen, vaak zien we onszelf anders dan in de werkelijkheid

Al heb ik iets pc als je het kunt betalen why not, zolang je maar zorgt dat het probleem niet in het hoofd zit want dan verschuift het en blijf je bezig

Weet niet of je het over mij hebt, maar zit niet in m'n hoofd hoor, is wel degelijk zo, en inderdaad als je er wat kan aan laten doen, waarom niet?! Maar eerst nog effe sparen, en heb verder niet direct nog wensen hoor, anders best tevreden, hahaha :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Moontje

En heb je me mail gelezen en de foto's bekeken?

Wat vindt je ervan?Lijkt het veel op die van jou?

Liefs Angela :)

Ps ik had ook nog wel andere foto's op de dag van de lipo maar die zijn echt erg

hoe je buik eruit ziet,net mishandeling dat heb ik je even bespaard hoor,dat vond

ik zelf niet zo prettig om door te sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou vandaag toch nog even de arts gebelt,kreeg de lieve assistente aan de lijn.

heb me vraag open gegooit,of het nu daadwerkelijk klopt,dat er maar een max van 800cc geld.

nou nee dus,ik kan op eigen risico meer nemen dan de 800cc.ik kan gaan tot 1000cc.

ik ga 2juni wat dus al af was gesproken op nacontrole,en ga dan gelijk overleggen of het een optie is voor mijn.hoop het,alhoewel het maar 250cc verschil is,hoop ik dat het wel efect gaat opleveren.

ik zal dus een lang gesprek krijgen,lipo,wissel en me ncontrole plus foto,s maken.

spannend!!!!

liefss moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Voel een steek van jaloezie...dus toch mogelijk tot 1000cc...kkan je wel gaan zeggen van moet je niet doen,denk ad toekomst,blabla,maar meis,had ik het geld deed ik het ook! Stel dat je groen licht krijgt van Bruno,wel ff wachten tot volgend jaar he...zijn deze ook meer gezakt en komt er meer ruimte vrij en hebben jij en je lijf even rust.

Maar een lipo?? Zou je dat nou wel doen? Snap dat je er 3 kindjes uitgepoept hebt en ietsje overtollig vel,maar dat is toch niet onoverkoombaar?

Beetje voeding aanpassen en extra beweging,dan ben je er zo,kun je met het geld dat je met een lipo bespaard mij een lening geven voor een wissel bij Bruno :108:

Knuff mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha itsme :P

Moon ik hoop zo dat het kan voor je, na 2 keer niet het resultaat te hebben gekregen wat je wou!!

En je moet zeker gewoon doen wat je zelf wil hoor ;)

Het is jouw lichaam en jouw keuze.

En als hij zegt dat het kan, waarom niet, hij zal er wel verstand van hebben moet je maar denken, en je weet zelf wat je kan hebben.

Ben benieuwd hoor!

Nog even afwachten ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

itsme,als ik mijn broeken niet meer fatsoenlijk dicht krijg terwijl de rest op de maat blijft hangen,dan vind ik het niet lollig meer,moet al me broeken aanpassen,of ik krijg ze niet meer dicht.

beweeg genoeg,sport 4x per week intensief,en eet ook gezond en goed,dit is echt geen luxe probleempje hoor,helaas

ja patries,ben ook benieuwd,eerst maar kijken of het allemala wel nut heeft die 250cc meer erbij,anders houd het op,moet er niet aan denken maar goed,weet dan wel waar ik aantoe ben.

als het gebeurd,toch....dan is het pas in de winterperiode hoor,niet nu meer,zomer is in aantocht dus is plezier hebben,geen hersteltijd voor mij,en Bruno wil ook 6mnd ertussen laten,verstandig toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

was blij dat ik het foontje gepleegd heb vanmiddag

is me een berg duidelijk,heb wel 40min gebelt,zo uitgebreid werd me alles duidelijk gemaakt enzo

echt lieve mensen daar zeg.

nu aftellen naar 2juni,vind het weer spannend,steeds opnieuw hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rebecca,ja je hebt gelijk.er zijn er erger,zoals tegenover me,die heeft er net 1 gehad,en is van maat er 3op vooruit gegaan,en ze doet ook niks eraan,beloofd wat,maar afijn,dat is haar keus natuurlijk,maar ik zie wel om me hene dat het erger kan.

ja ik dacht ook,ik zie me buikje vast niet meer als ik eenmaal grote borsten heb,maar fout,het enkel nog maar meer gaan opvallen,in mijn ogen dan he :6:

greetzz moontje

Nou dat belooft wat ben al wel weer even aan de lijn gegaan wil toch zekers mooi in de zomer lopen

ben nu al 1.5 kilo kwijt :D

waar ik heel trots op ben

voor het eerst dat het lukt bij mij

nu nog eens 1.5 er af en hoop da het nog in deze week lukt

niet dat ik me aan het uithongeren ben hoor

gewoon lekker fietsen met de honden lopen en veel dingen doen

maar ik snap niet dat vrouwen er niks aan doen als ze een kind hebben gehad en dan zo veel zijn aangekomen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.