Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Nou vandaag toch nog even de arts gebelt,kreeg de lieve assistente aan de lijn.

heb me vraag open gegooit,of het nu daadwerkelijk klopt,dat er maar een max van 800cc geld.

nou nee dus,ik kan op eigen risico meer nemen dan de 800cc.ik kan gaan tot 1000cc.

ik ga 2juni wat dus al af was gesproken op nacontrole,en ga dan gelijk overleggen of het een optie is voor mijn.hoop het,alhoewel het maar 250cc verschil is,hoop ik dat het wel efect gaat opleveren.

ik zal dus een lang gesprek krijgen,lipo,wissel en me ncontrole plus foto,s maken.

spannend!!!!

liefss moon

Nou dan zou ik maar extra tijd reserveren hihi.... Vraag me ook af of het het waard is hoor die 250cc extra. Ben bang dat het bij jou toch meer aan de zijkant gaat zitten, omdat dat nou eenmaal de vorm van je borsten is. Maar niet geschoten is altijd mis. Ben erg benieuwd wat hij ervan gaat zeggen!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah Sun,ik denk dat ik Eefje gelijk moet geven,in de situatie nu dan he hahahahahah

maar goed,over een lange tijd past het makkelijk,maar denk het niet hoor,er zijn uitzonderingen waar het bij past,oa ik,jammer,baal er eigenlijk gewoon meer van dan dat ik happy ben hoor.

Bloem,ja ik weethet niet,of dat zin heeft,dat laat ik aan de dokter over dat te beslissen

en ik schreef al,dat ik extra tijd heb staan voor die bespreking hahahahaah komt echt wel goed,ze nemen goed de tijd voor je daar,echt luxe,zie je niet overal,helaas

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahahahah Sun,ik denk dat ik Eefje gelijk moet geven,in de situatie nu dan he hahahahahah

maar goed,over een lange tijd past het makkelijk,maar denk het niet hoor,er zijn uitzonderingen waar het bij past,oa ik,jammer,baal er eigenlijk gewoon meer van dan dat ik happy ben hoor.

Bloem,ja ik weethet niet,of dat zin heeft,dat laat ik aan de dokter over dat te beslissen

en ik schreef al,dat ik extra tijd heb staan voor die bespreking hahahahaah komt echt wel goed,ze nemen goed de tijd voor je daar,echt luxe,zie je niet overal,helaas

Denk zelfs over heeel lange tijd dat dat bij mij nooit zou passen hoor, maar jammer inderdaad dat het bij jou zo verdwijnt! Maar kop op, wie weet wat je hoort op 2 juni, ben ook heel benieuwd!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben meer of min al bevestiging gehad Eef,dat het mogelijk is,maar het is aan mij en Bruno,of we het doen,of het nut heeft de 250cc.

het is een degelijk verschil,de 250cc,maar of het bij mij wat uit gaat maken,dat is nog de vraag.

ja er zijn er maar weinig die 750cc kunnen hebben,klopt,zei Bruno ookal,en er zijn uitzonderingen voor de 1000cc,maar goed,ik kan het hebben,maar leuk is anders,had liever alles al goed gehad bij eenmalig een bv,andere hebben al dit bereikt met 400cc soms zelfs al met minder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh? Ben je nu geirriteerd door mn opmerking?

Bedoel t goed hoor,zowieso dat ik dus vind dat je het niet nodig hebt,in mijn ogen is het maar zo"n klein beetje teveel dat ik denk dat je dat er zelf wel af kan krijgen,kijk,ik heb geen kinderen gebaard,maar wel ooit op topniveau kwa spiermassa en vetpercentage gestaan,en weet dat 70% van je lijn voeding is,vandaar mn opmerking.

Ik geloof je direct wanneer je zegt gezond te eten,maar gezond wil niet altijd zeggen goed,toen ik op mn top stond at ik 8 keer per dag een flinke portie om maar aan te geven dat het er helemaal aan ligt wat je eet...( bijvbld broodje gezond is helemaal niet gezond zoals iedereen denkt..om maar een voorbeeld te noemen)

Zeg ik nu,ik leef ( bewust) niet meer zo,let op mn voeding en train nog 3 a 4 keer per week om bij te houden.,maar hoef er niet meer afgetraind bij te lopen.

Maargoed,ik dwaal af nu,het zal toch alleen maar mooi zijn als je het geld voor een lipo kunt besparen voor eventueel wat anders? Je weet,ik kan je helemaal volgen op het gebied van je boobs en "hang dan ook aan je lippen hier" om maar niks te missen van hoe het met je gaat en wat bruno je gaat zeggen.

Maar zoals je weet ben ik ook eerlijk tegen je,vandaar mn mening over een lipo. :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik ben meer of min al bevestiging gehad Eef,dat het mogelijk is,maar het is aan mij en Bruno,of we het doen,of het nut heeft de 250cc.

het is een degelijk verschil,de 250cc,maar of het bij mij wat uit gaat maken,dat is nog de vraag.

ja er zijn er maar weinig die 750cc kunnen hebben,klopt,zei Bruno ookal,en er zijn uitzonderingen voor de 1000cc,maar goed,ik kan het hebben,maar leuk is anders,had liever alles al goed gehad bij eenmalig een bv,andere hebben al dit bereikt met 400cc soms zelfs al met minder

Ja, in jouw geval zou je wel kunnen twijfelen of die 250 cc extra nog wel veel zullen uitmaken inderdaad (en dat terwijl ik 'maar 200 cc' heb, kun je nagaan!). Maar snap heel goed hoor dat het niet leuk is, vind het erg voor jou dat het niet lukt om het in een keer te krijgen zoals je zou willen! :147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee itsme,zeker ben ik niet geiriteerd om je reaktie,zekers niet.

nee ik vind dat schrijven soms verkeerd over komen,zo nu ook,want je denkt dat ik geiriteerd ben,nee Wijfie,echt niet

en vooral jou reakties niet,weet je toch!

nee ik raak wel geiriteerd dat ik altijd maar hoor,heb jij toch niet nodig en bla bla bla je begrijpt me vast,maar weet je kleding verdoezelt veel,ik heb wel degelijk een buik,en niet zomaar een velletje hier of daar of een rolletje,nee heb echt een vet pook,en sport me suf,al weer 3jaar zo ondertussen,en ik schreef ook,ik eet niet alleen gezond,ook eet ik voldoende.

en zekers als sportster weet ik dat een broodje gezond geen gezond eten is,weet gelijk wat je bedoeld,

ik eet erg veel groente,vis,rijst,kwark fruit enz enz.....

ik vermijd aardappels,pasta,wit brood en mayo en ga zo maar door,ik weet wat ik moet eten om op gezonde lijn te blijven.

kan je zelf een schema pben als je het echt zeker wilt weten,hihi

ik ben nu in een fase dat ik me wensen uit wil laten komen,grote boobs strakke lijn enzo

ja goed,dat behaal ik dus niet,want ben 33 en heb 3kids op de aardbol gezet,zo ver ben ik al,dat ik dat niet behaal,maar wil wel alles eruit halen wat me wens voldoet,oa grote boobs en wat betere lijn,en ik beslis dit allemaal pas na 3jaar keihard sporten en bewegen en eetschema,s

dus ik doe dit niet zomaar omdat het even in me opkomt,en me bv wens,heb ik al 12jaar oa,dus ook niet iets wat ik op een dag besloten heb,een ander denkt vast nu,daar gaat moon weer,meeste vinden het onzin,want ik heb toch al grote?ja grotere mischien tegenover andere meeste dames,maar nog niet de grote die ik wenste...

zo kan ik nog wel even meer uitleg geven,wil ik best hoor,maar zit hier dan paar paginas vol te klessen,hahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi,we lijken wel vriendinnen te worden..lekker snauwen terwijl het dus nergens voor nodig is,sorry dat ik je verkeerd interpreteerde :116:

Achja,hoort erbij op zo een forum,idd schrijven is soms lastig,want je kunt er niet altijd het gevoel aangeven wat je bedoeld.

En dromen zijn er om na te streven,ik zeg altijd maar zo: beter spijt krijgen van wat je gedaan hebt,dan van wat je gelaten hebt.( zij het weldoordacht en uitzonderingen ( drus e.d ) daargelaten.

Uch,ze heeft gesproken.

Liefs moi

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou als ik jou was alles doen om te krijgen wat je in je hooft hebt en als ze zeggen dat het kan en je kan alles rond krijgen met geld waarom dan niet je doet het allemaal voor je zelf en niet voor een ander zal er dan wel gewoon voor gaan als je pc zegt dat het kan en dat he ook wel verschiel maakt

vind het wel sneu voor je dat je het niet meteen in 1 keer berijkt heb want is geen pretje 3 keer in korte tijd onder het mes

maar nogmaals je moet doen waar je je zelf goed bij voelt

en als het niet met lijnen lukt dan hebben gewoon het geluk dat ht wel met een lipo kan of een bwk

en dat zal ik dan wel overwegen als dat is wat je wil

heel veel sterkte in ieder geval met al je beslissingen het is niet niks lijkt me

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi ja idd,we komen er wel uit altijd he,dat maakt en houd het spannend.

nee weet je,met jou zou ik uren kunnen kletsen,echt hoor,je weet zelf wel waarom,omdat je me achtergrond steeds meer begrijpt en je volgt me helemaal,dat maakt het dat je me begrijpt,maar de meeste onder ons

lezen afentoe eens mee,kijken niet na je achtergrond,volgen in topics helemaal niet wat er reilt en zeilt,en geven dan als reaktie,jee weeral moon,ze zijn toch al groot,ja duhh!

lees dan eerst is alles van begin tot eind,volg alles op,en oordeel dan eens he,de meeste gaan ervanuit dat je dit allemaal voor de fun doet,die begrijpen niet eens wat je allemaal in je bol meemaakt enzo,wat een knauwen het geeft steeds,als het weer is is mislukt,tuurlijk wil iedereen een goed resultaat na 1x al,wie niet,maar als het bij jou anders uitpakt en ze lezen en volgen alles maar half,dan ben jij de aandachttrekker,omdat je weer eens voor een wissel gaat,dat he,wat ik nu net allen schreef,maakt me pissig....je begrijpt me vast :119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeps Moon,begrijp je totaal.

Ff nog een geintje,jij gaat mij nog van mn troon gooien als gene met meeste bv"s achter de rug hier op t forum,mijn teller staat op 4, jij gaat hoogstwaarschijnlijk op voor nr 3..maar achnee,ik blijf aan top,want als jij weer gaat ga je toch voor 1000cc en dan kan er niet meer.

Score: Moontje 3, Itsme 4 :136:

Pfoe,pure narigheid van mijn kant natuurlijk dat ik er over ga lopen ginnegappen,maar wel erg belangrijk om de humor er in te houden en er ook eens om te lachen de hele situatie,want anders gaat het niet goed in je ( mijn ) bolletje.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk jullie te lezen girls.... jullie zullen elkaar wel het beste begrijpen ja!

en Moon,laat ze lekker kletsen het rambam krijgen die commentaar geven. net zoals Itsme zegt. beter je dromen waarmaken dan straks spijt hebben van had ik maar wel.......

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon,hier spuit elf!

Wat lees ik? Wat tof dat ze toch tot 1000CC mogen gaan,mja als t zo heel weinig verschil zal geven ,zou ik t niet overwegen idd,maar ja 250CC...uhm....is de helft van de mijne...uhm..mja ..zal niet zo heel vele schelen denk ik idd..Maar ja je hoort t wel van Bruno .ben benieuwd!Maar als je nou extra high profile zou nemen...scheelt ook he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb al de meeste projectie momenteel

macghan gaat maar tot 800cc

erna word het eurosiliconen,net zo goed.

en dan kom ik op een ander soort prothese uit,en ben dus reuze benieuwd wat die aan projectie en verschil gaat bieden

heb al wel een schema...

375cc MF Style 410 diameter 13,0 projectie 5,2

750cc inspira TRX diameter 15,0 projectie 6,7

mischien straks 1000 of 1100 cc eurosilicone diameter 17,4 projectie 8,2

natuurlijk genoeg verschil om over na te denken en over te klssen met bruno,dacht ik zo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.