Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

hahahaha ik word nog melig van jullie zeg heey Patries

ja goed,bruno laat het geheel aan mezelf over,de keus...het is enkel dat ik natuurlijk wel duidelijk wil weten het verschil tussen de euro en de magchan is uiteraard,en of ik er degelijk op vooruit ga,zijn best dingen om goed te bedenken,want hierna heb ik geen mogelijkheid meer,dan is het over en uit.en ik doe het niet voor de fun,maar omdat ik er echt op vooruit mee wil gaan,zonder al te veel risico,s

hahahaha die smileys hee,word je melig van :154:

nee vlinder,als wij zo de oorlog moeten winnen,hahahahaha dan komt er niks van terecht :20::75::75::75:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Heb je ook meer kans op risico's Moontje als je voor die 1000/1100cc gaat? Ben ik wel benieuwd naar...

Ach weet je, ik heb ook 3 kinderen gebaard en de meeste mensen zijn jaloers op mijn figuur, maar als ik (bijv. tijdens sex ahum) op handen en knieen voorover hang, dan zit daar ook een teveel aan huid/vet. Baal ik ook stevig van, maar niet genoeg om een litteken ervoor over te hebben van links naar rechts... Het is toch de voors en tegens afwegen. En bij een evt. wissel in de toekomst zou ik ook voor groter gaan, zeker weten! Ben erg benieuwd naar je consult hoor!

Merk je nog dat je borsten nog steeds veranderen?

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ooit is een artikel geweest over de risico's van grote protheses (ik ga eens zoeken)

Rugproblemen op lange termijn was er alleszins één van, maar goed dat is ook normaal he

Ben je niet bang dat het de vorm van je borsten niet ten goede gaat komen? Dat ze heel dicht bij elkaar gaan staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is ooit is een artikel geweest over de risico's van grote protheses (ik ga eens zoeken)

Rugproblemen op lange termijn was er alleszins één van, maar goed dat is ook normaal he

Ben je niet bang dat het de vorm van je borsten niet ten goede gaat komen? Dat ze heel dicht bij elkaar gaan staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon kan t hebben hoor, ze gigantisch zijn ze nu ook weer niet,dus over rugproblemen geen sprake,ik heb al jaren rugklachten met mn lange lijf,dacht ook zou dat erger worden ,nou niet dus.

1000CC klinkt heel zwaar/veel,maar bij Moon steken ze er niet giga uit ofzo,dus .......die paar CC kan ze best hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rugproblemen heeft toch niks met het uitsteken te maken maar de zwaarte van de protheses, het is gewoon een vastgesteld feit bij vrouwen met grotere protheses.

Misschien heeft moon er geen last van misschien wel, blijft altijd gokken

Moontje is binnen tien jaar toch nog te vinden hier he :1bouncingboobs: ben je ons proefkonijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Lesilla,

Logisch dat je dit aankaart,tuurlijk kleven er extra risico"s aan zware protheses,idd rugklachten,en wat van Selms mij liet weten sneller rimpeling en geheid dat je id toekomst een lift nodig hebt om er maar een paar te noemen.( ik vroeg hem na mn laatste wissel nl ook naar de mogelijkheid tot meer cc"s omdat het resultaat me wederom tegenviel)

Maar denk ook dat dat per persoon verschild,net als vlinder denk ik dat Moon het kan hebben,zal voor mijzelf ook gelden,bij ons verwdijnen op de 1 of andere manier de cc"s gewoon :blink: ,en als ik voor mezelf praat met mn 700cc voelen ze absoluut niet zwaar aan,ik heb er geen erg in dat er toch 1,5 kg voorhangt.

Geld voor Moon denk ik net zo,maar nogmaals,wel goed dat je er kritisch naar kijkt,want dat zegt mij dat je serieus meedenkt en het niet allemaal maar voor lief neemt wat hier staat.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bloem,ja uiteraard,hoe groter,hoe meer risico,had ik ook geschreven gister,maar die risico,s heb je al na 500cc hoor,want die zijn al niet standaard,de 500cc

Lesilla,dat is nu het punt waarom ik een uitgebreid gesprek ga hebben met Bruno...

hij gaat passen ,meten en heel de mikmak wat erbij hoort uiteraard.

ik vertel me wens,hij kijkt hoe haalbaar dat is

als er bijvoorbeeld uitkomt,dat ze erg dicht naast elkaar gaan zitten/staan,dan is het nog mij keus,neem ik dat op de koop toe ja of nee....en dat is ook met andere feiten,hoog zitten,meer hang op langer termijn enz enz

mij is al bevestigd,dat ik enorme dikke(taaie) huid heb,baal ervan,want daardoor krijg ik minder projectie,(op langer termijn wel)maar doet nu wel ten goede,op zo lang mogelijk een borstlift te moeten ondergaan.ook heb ik het weefsel niet om ballenefect te krijgen,dus echt bang ben ik niet,ze zullen zoals nu worden,alleen tikkeltje breder,watik erg goed kan hebben,en net een tikkeltje hoger,maar dat is eerste 2jaar ongeveer,door me dikke huid,erna komen ze naar beneden.

er komt net iets meer projectie in,almetal word het het plaatje wat ik nu heb,alleen is het net iets groter,en net een ander soort prothese,waardoor het net iets groter kan lijken...kan...hoeft niet want me huid speelt enorme grote rol in deze situatie.

de risico,s en complicaties zijn zeker hoger bij een prothese van 1000cc,maar nu ookal met me 750cc zelfs na de 500 cc heb je die al,want dat word in de pc wereld al enorm/uitgezonderd genoemd.

als ik iets vergeten ben te vertellen,gewoon vragen he,ben graag open en eerlijk

en nog iets wat ik echt even kwijt wil

vergelijk em aub niet met alle andere op internet met grotere prothesen,met de zogenaamde ballen zeg maar,ik ben wat dit betreft echt een uitzondering,kan het goed hebben.ik zal nooit een ballenefect krijgen ook,is me al bevestigd

ik heb gewoon enorm veel ruimte van binnen,waardoor ik meer nodig heb.

wat dat betreft ben ik echt een geval apart,niet alleen ik weet dat,de arts ook en dat is fijn te weten ,waardoor ik beter geholpen kan worden op een corecte manier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je nog altijd 80E moontje?

Vind zo bewonderlijk aan je dat je zo nuchter bent, je weet in ieder geval waar je staat en waar je aan begint. Dat weet de helft van degene die een laag cc niet eens.

Dus als er iemand een hoog aantal cc verdient ben jij dat wel, en hoop dat je ooit mega mega borsten krijgt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lesilla,ja klopt,hang nog steeds op de 80E,ja goed is maar een bh maat,doet me niks,al het niet klopt natuurlijk,tegenover andere die ookal 75 of 80E hebben/krijgen door een prothesen kleiner dan mij,maar daar is dat punt weer he,het verzuipt in me lichaam,hahahahahaha grrrrr

ja goed,ik ben best nuchter mischien ja,wat moet ik anders?

baal er wel van,en heb ook zekers wel eens een potje gebrult hoor,hoort er allemaal bij,je had toch ooit ervoor verwaxcht dat het haalbaar was in 1x,en niet in mischien 3x.

dank je voor je compliment,zo zie ik het,als compliment,en net wat itsme zegt,heb bewondering ook voor jou,omdat je goed meedenkt en meeleeft en je verdiept erin,eerder je raaskalkt en zomaar wat roept.

thanks :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Heb je pas een pbtje gestuurd waarin ik je vertelde dat ik een bvk heb gehad omdat ik heel veel lichamelijke klachten had vanwege zware borsten ik had 75f ben je niet bang dat je op de duur hier ook klachten van kan krijgen van zware borsten ik persoonlijk hou ook niet van kleine borsten maar ik ben nu wel heel blij dat ze een stuk lichter zijn geworden.

Ik heb natuurlijk er ook heel veel jaar over gedaan om klachten op te bouwen ik denk ook niet dat je daar gelijk last van hebt.

Vandaar dat ik daar zo bang voor ben omdat ik heel goed heb gevoeld hoeveel pijn het heeft gedaan.

Maar er zijn natuurlijk plenty mensen die geen last ervan hebben en misschien heb jij ook dat geluk ik heb pas naar je fotoos gekeken en vind ze mooi zoals ze zijn maar als jij je er niet happy bij voelt en ze kunnen groter en je wilt het erg graag moet je er zeker voor gaan.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Blokkendoos

ja klopt,ik denk er ook wel eens aan hoor,maar goed,ik kan me er nu geen voorstelling van maken,hoe dat zou zijn/voelen.klinkt ook niet nagedacht natuurlijk,maar ik denk er nu gewoon nog niet aan,omdat ik denk ik het idee heb dat het anders is als echte borsten,die zijn toch degelijk wel zwaarder enzo.

maar vind het wel erg attent,dat je me er even op wijst....

greetzzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo dik 5weken alweer,heb weer niks bijzonders te melden eigenlijk,gaat gewoon super,alleen die hang he,wil nog maar niet doorzetten bij me,maar heb geduld, komt vast helemaal goed in de loop der JAREN :145::152:

Vanaaf eens mijn manneke gepeilt,of hij wel echt zo van wit houd zoals hij plots van de week ineens tegen me zei.

voor de gene die het nog niet opgevangen hadden,me man kwam vd week plots met het idee eens hem te verassen met een wit setje,kwam echt plots,wist dit niet,maar hij wou het wel eens zien,omdat ik een leuk kleurtje heb(zonnebank :rolleyes: )

we kregen visite vanavond,ik een leuk modern zwart colbertje aan,en een simpel wit laag uitgesneden schaars wit spagettibandjes topje eronder,en me colbertje stug tot boven dicht.

visite ging weg,beetje opgeruimd,en ik dacht,nu is me kans :131:

we zijn samen ,alles opgeruimd,hup me colbertje uit,en hup me witte topje kwam tevoorschijn,niet echt super sexy,maar wel stiekum avondje zonder bh eronderaan gelopen,en me manneke wist niet waar hij het zoeken moest,dus je snapt hem al,hij werd er stik hitsig van,de combie wit en geen bh eronder,jeeeeeee :148::125::123:

ik heb een hele leuke afsluiter van de avond gehad zoals je begrijpt,nu weet ik voor 100% zeker,dat hij idd wel warm word van wit bij mij :126:

dus ik ga nu wel degelijk serieus opzoek naar een wit stoeipakje :wub:

zo....wou ik gewoon even uit vreugde delen met jullie

ohja voor ik het vergeet,ik heb het witte simpele spagettibandjestopje in me album gegooit, :153::38:

liefssss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla ik heb hem je gestuurt.

vlinder,jou ook,eerder al voor ik het hier las :106:

hihi weet je,ik dacht ik ga het eerst checken heey,vond het zo plots de vraag naar wit,vertrouwde het niet hahahahaha :152:

maar het zit goed,hahaha ja mannen heey,jee heben weinig nodig voor wat fun! :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.