Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie
  • 2 weeks later...

Hey die Moontje :-)

Ik reageer ff hier... bedankt voor je lieve reactie op mijn topic!! Leuk dat je nog meeleest, ik had al eerder wat willen laten horen, maar steeds komt 't er weer niet van. Die heroperatie is natuurlijk wel jammer, maar niks aan te doen toch? Het moet natuurlijk niet, maar ik hoop wel dat het daardoor net ff iets mooier wordt en denk dat ik het over een tijdje dan toch maar ga doen. Als je eenmaal een 'minpuntje' hebt ontdekt kun je het ook niet meer negeren toch? Dan blijf je er op focussen vind ik. Tis heel moeilijk om je er dantoch bij neer te leggen zeg maar. Als het zover is dat ik opnieuw onder het mes ga, geef ik natuurlijk meteen een brul hier ;-)

Nouja, wel fijn dat je nu een veel beter herstel hebt gehad dan de vorige keer!! En ben je nu tevreden met hoe het nu is of twijfel je nog wel over nog een operatie? 't Is niet niks allemaal he, maarja, als je er eenmaal aan begint wil je het toch ook mooi hebben, zoals je het je had voorgestelt. Wel wonderbaarlijk hoor, dat je zoveel cc's kunt hebben en het - niet echt 'verdwijnt' - maar wel heel natuurlijk bij je lichaam past. Terwijl dat er bij een ander misschien helemaal niet in zou passen. (ik had met 255 cc het maximale wat er in kon!) En bij jou staat het gewoon hartstikke goed :-) Leuk meid, mooie foto's ook, heb even gespiekt.

Liefs en XXX!

Becky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje,wat lief dat jullie ana me denken zeg,attent! :119:

ja ik durf haast niet eens,maar ga wel,ben er dan maar geweest,weet dan mischien waar ik aantoe ben.

ik hoef pas savonds(19uur) dus zal het zodra thuis kom laten weten.

bedankt voor jullie lieve medeleven.

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,terug van Bruno.

me boobs zien er geweldig goed uit,en ogen zeker niet ballerig,maar dat had ik zelf ookal door uiteraard.

me mogelijkheid naar groter is zeker mogelijk,kan het zekers hebben,nu nog niet,op zijn vroegst in het najaar,komt goed uit natuurlijk,want wou zelf nu niet,wegens de aankomende vakantie en geen herstel willen midden in de lente met warme dagen enzo.maar de optie is er :1bouncingboobs:

verders niets bijzonders over me borsten,zien er gewoon keurig uit en hebben het nog even over de aantal cc,s gehad,die ik er nu in heb zitten,ik heb gewoon enorme ruimte van binnen,en daarom oogt het minder en niet ballerig.ik ga zeker van het najaar opnieuw op consult om te bespreken hoe en wat,wil toch even weten op welke manier ik vooruit ga,hij heeft al wel bevestigd dat het mogelijk is,en dat je zeker verschil gaat zien,maar ik wil in het najaar meer erover weten,en of ik zelf vind of het de moeite gaat zijn dan.

over me lipo,die ik zo graag wou plannen,was ook snel antwoord op me vragen,nee is niet mogelijk voor mijn,kan wel,maar zou weinig goed efect opleveren,en zou ik niet echt verder mee komen,dus ik heb besloten dit niet te doen,helaas pindakaas voor moontje :ph34r:

een buikwandcorectie zie ik zeker niet zitten,pieker er niet over.

tot zover me update van me nacontrole plus consult vandaag....

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Bloem,ja zo eerlijk is hij zekers wel,dat was gelijk einde verhaal want heb meteen gezegd dat ik een bwc niet zie zitten.

ja me wissel,ik overweeg zekers om voor de 3de keer te gaan,maar wil me lichaam wel even rust geven,en dat wenste hij ook,en dat kwam zekers goed uit,want heb in de lente/zomer geen trek te herstellen,ook omdat ik veel dagjes weg en een vakantie geplant heb staan :rolleyes:

maar ik zou er zeker toch op vooruit gaan met een 3de wissel,en de pech heb ik gewoon,dat er enorm veel inpast bij me,heb enorm veel ruimte van binnen.

je hebt zelf aan me foto,s gezien dat het zekers niet oogt als 750cc,ookal klinkt dat enorm in cijfertjes.

zelfs straks als ik voor de 3de keer zou gaan,en er 1000 a 1100 in laat plaatsen,zal ik geen ballen of mega grote borsten krijgen,groter maar dat is het dan,echt GROTE zal ik niet behalen met mijn huid .bouw en weefsel :106:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, dan heb je ook de tijd nog even om het te laten bezinken en te voelen of je dan na die tijd nog steeds die drang zo voelt. Het zou natuurlijk ook kunnen dat je het uiteindelijk niet meer de moeite vindt. Zie het als een bedenktijd. Ik zag onlangs ook iemand voorbij komen die 100cc meer heeft gehad dan ik en de voorsituatie was ongeveer hetzelfde, maar op de foto's leek het alsof ze niet groter waren dan de mijne. Zelfs alsof mijn borsten groter waren, maar dat is natuurlijk moeilijk te beoordelen via een foto...

Trusten!

Liefs,

Bloem

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zeker,is idd eem soortje bedenktijd,en dat niet alleen,je moet jezelf en je lichaam ook wat rust gunnen natuurlijk.

we zien het wel,ik heb in elk geval een optie.

ja op foto,s vind ik ook alles vertekenen,zo heb je op de ene foto joekels en op andere gewoon ogende boobs,ook in het echt hoor,met de ene kleding aan heb je joekels,in een ander soort truitje of jasje,zie je amper wat :rolleyes:

ik weet in elk geval dat er een optie is,en de rest zie ik in het najaar wel weer.

eerst lekekr van de zomer enzo genieten :1bouncingboobs:

trusten

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Zo, voorlopig laatste controle ook al achter de rug! En goed nieuws toch dat je inderdaad nog mogelijkheden hebt tegen einde van 't jaar! Kun je alles nog eens goed laten bezinken en een weloverwogen beslissing nemen tegen dan! Maar voorlopig genieten van wat je nu hebt, is sowieso heel mooi en geen pijn meer zoals bij je vorige bv, dus je bent er op vooruit gegaan!

Enja, Bruno is inderdaad heel eerlijk, zal je niet iets aanpraten of wil niet persé je opereren omdat jij iets nodig vind als hij denkt dat het geen goed zaak is voor je. Toch ook wel fijn, ken er andere.

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,ja gaat verschil geven,duidelijk,had ik ook geschreven (vorige pagina),maar of ik het een duidelijk verschil ga vinden,is achteraf pas te bezien,en is gewoon echt aan mij,hoe ik erover denk of het de moeite waard is.

eefje,je hebt zekers gelijk,ken er ook andere,en niet alleen zelf,maar ook van (hier)lezen en op andere site,s op internet,en dat vind ik niet echt eerlijk soms,Bruno smeert je zeker niks aan,heerlijke ,en vooral eerlijke man is het,heb je veel aan,eerlijkheid, :rolleyes:

weet je ,hij was ook zo verbaasd,over me boobs hihi vond best leuk te zien en horen van hem.hij had niet verwacht dat ze er zo uitzien met 750cc :1bouncingboobs:

ja en zeker weten zeg,ga eerst de zomer eens in,heerlijk genieten van alles wat bij warmte hoort :125:

erna zien we wel,ben zoiezo erg tevreden en vol te praten over me boobs hoor,zijn mooi van vorm,en ik was ernog niet helemaal,ze zouden nog zachter worden,en ook meer hang uiteraard :126: ik ben zeker erop vooruit gegaan,geef me eigen boobs momentele ondanks de maat die me tegenvalt,een dikke 9 :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Moontje ! HIER ZIT JE DAN !? 131.gif hehe

Ben ondertussen wel een hele tijd verder ,jouw topic ff te doorlezen... 62.gif haha

Wauw , je heb toch ook al heel wat achter de rug met die borsten he . Fijn dat het toch allemaal goed is gekomen. Ja ik vind ze SUPER he ! Gelijk ik al zei . Jeetje , ben nu al ERG benieuwd naar het najaar als je er terug voor gaat ! Staat je wel bijzonder goed , vooral omdat dat zo natuurlijk valt he ? Je moet daar dus echt het lichaam voor hebben .

En is waar , je kan best nog ff genieten van de zomer , zal zeker je lichaam tengoede komen . Wat een leuk vooruitzicht weer he !

liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi moontje..

nou ik heb je topic doorgelezen hoor...van voor tot eind...ben er 4 uur mee bezig geweest...hallelujaaaaa :154:

maar jeetje 750cc die zomaar ff verdwijnen dat is met recht een bermuda driehoek te noemen!

ik vind je borsten erg mooi..snap wat je bedoeld met dat het voor jou erg meevalt terwijl ze er op de foto echt mega huge uitzien!

het zijn jou boobs en jij moet er tevereden mee zijn!

ik hoop voor je dat 1000 of 1100cc wel heb resultaat gaat geven waar je op hoopt!

anders wordt het denk ik een tripje naar de usa??

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.