Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Je hebt gewoon helemaal gelijk. Gewoon afwachten wat de zomer je brengt. En als je er dan nog steeds zo over denkt, dan er een 3e bv tegenaan gooien. Het is jouw lichaam, jouw borsten en jouw mening. Als jij je er niet lekker in voelt, dan moet je daar iets aan doen, als je daartoe de mogelijkheid hebt. En die is er tegenwoordig!

Go Moontje!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hi Kim,ja klopt,ze lijken groot op de foto hahaha maar valt in het echt allemaal wel mee hoor,ze lijken mede ook groot omdat ik veel in de breedgte heb zitten.ja als ik aan 1000 a 1100 niet genoeg ga hebben,word het idd een tripje USA.

hahaha leuk dat je ff me topic hebt doorgenomen,naja...ff?even 4uur ervoor genomen hebt,top, bedankt :)

Famke,ja zoiezo lekker eerst van de zomer genieten,heb nu wel ff genoeg herstel gehad afgelopen maanden,hahahahah

maar ik rust zekers niet,en het komt ook allemala wel goed,vroeg of laat :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

haai moon,

bedankt voor je compliment in mn topic!

ik begrijp je helemaal met dat het in de breedte zit...ik heb dat zelf namelijk ook!

mn tepels kijken mn broekzakken in...haha

lijkt wel of ze onder mn oksels aan t nestelen zijn!

als ik nu naar mn boobs kijk..met sportbh dan lijkt er niet zoveel verschil in te zitten met voorheen,maar doe ik die bh uit en kijk ik in de spiegel dan denk ik...wowwww er zit wel degelijk verschil in!

ik heb nooit volume aan de voorkant gehad en ben bang dat ik dat effect ook alleen maar ga behalen met een push up bh!

heb je niet heel erg dat je steeds met je armen ertegen aan zit dan?

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim,nee ze komen niet tegen me armen aan nee,dat dacht ik wel net voor de operatie dat dat een probleemje zou worden,maar nee,op me nacontrole werd er ook gezegd dat dat niet gaat,ik ben gewoon breed gebouwt,plus dat alles beetje in me bermuda driehoek verdwijnt hahahaha.

op jou foto,s zag ik toch echt niet opvallend dat je tepels naar onderen of zijkant staan hoor,vind je dat wel zelf?

als alles beetje gedaald is en op zijn plek zit,zal het zekers anders ogen.

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,ja als het moet om mijn wens te krijgen een tripje naar de USA,vlieg ik ernaartoe,zo gek ben ik nog wel,dat is het ergste ervan :152:

Waarom niet, zolang je maar gelukkig bent!

En als je een prive verpleegster nodig hebt o je te ondersteunen tijdens je trip wil ik vrijwilliger zijn :rolleyes:

Dus 1100 is hier in nederland/belgie de grens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ik kan wel meer bestellen zeg maar,over laten komen,maar dat is wel zo duur,dan kan je er net zo goed naartoe zelf.

ik ben al weken aan rondsnuffelen overal hoe ik daar kom en waar enzo.dat is niet dat je dat even zo doet,je moet net weten hoe en wat en waar

en ook eerst in najaar naar bruno,kijken wat er uit komt,en of ik denk dat ik er goed mee vooruit gaanders idd vliegtuigje op

ja leuk,jij mag van mij mee hoor :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Beetje late reactie van me,had je verhaal natuurlijk allang gelezen,maar zit zelf weer even in een borstendip.

Goed van je dat je Bruno je gevoelens hebt verteld en ik denk echt dat je wel weer voor een wissel gaat tzt,maar meis,svp ga niet naar de usa voor nog meer dan 1100cc...daar wod je vrees ik niet vrolijk van en je weet hoe de meeste vergrotingen daar uitpakken..

Blijft ten alle tijde je eigen keuze natuurlijk,ik ben ook echt wel jaloers op je hoor dat je het allemaal kan doen,zoals je weet zit ik echt klem met de financiën,anders had ik ook alwel bij Bruno gestaan voor zijn advies.

Maarja,het gaat met ups en downs,de zomer is gewoon niet de beste tijd wat dat betreft,ben een mooi weer genieter eerste klas,maar vrouwen met grote borsten in bikini zijn funest.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Itsme

leuk je weer eens te lezen.

ja nee goed,de daadwerkelijke stap zal ook uiteraard niet 123 gebeuren,maar heb helaas het lef wel :blush:

nee ik ga in najaar naar bruno om te kijken,als me huid nog niet volledig uitgerekt is,dan wacht ik nog een half jaar,zodat er dan alsnog meer in kan,anders blijf ik bezig,baal al als een stekker,want een ander heeft het wle in 1x :angry::145:

maar goed,ik heb dan wel de financien,maar leuk is anders,idd deze aankomende zomertijd wekt de dips zeker op ja :139:

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks lesilla,ja zeker meer hang,zie ik eigenlijk zelf met blote oog niet,maar zie het aan me littekentjes,dat ze steeds minder zichtbaar worden hahaha

butterfly,hahahaha ik heb de juiste arts gevonden,die me helpt.....yahoeeee ik heb ene goed excuus ook nog,om hoger dan 750 te gaan :122::18::3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Ziet er top uit 10 w po!!! :123: Komt dan toch eindelijk wat hang in! :101: Je kunt toch alvast mooi pronken deze zomer en in het najaar, dan zie je wel weer verder!

Liefs, :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks lieve eefje,lief je berichtje in me album ook :rolleyes:

en dat bed,hihi ja die is van me middelste :46: die had altijd een houten bed,maar was snel gesloppt,vandara nu de keus naar metalen bed hahahahahhaha

ja ik zie het zelf nog niet,die hang met het blote ook,maar idd op foto,s zie ik het weer wat beter ja.

en heb je ook me foto gezien vanaf de zijkant?eerst zag je toen nog mega goed me littekens,nu bijna niet meer,aan zulke dingen zie ik dan idd dat er meer hang in zit.

lesilla,je me wonder dokter Bruno toch,die gaat zorgen dat er 1000a1100 in komt,als ik alles doorzet :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Graag gedaan! :36: Ja op de foto van de zijkant ziet het er ook goed uit, je ziet dan inderdaad dat de hang begint te komen! Traag maar zeker zullen we maar zeggen!

Ja, dat bed is echt wel stevig! hahaha, bij mij is 't natuurlijk wel een 2 persoons hihi kan tegen een stootje hahaha :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja precies,kan heel wat verdragen zo een bed :D

zie ik al hoe me kleine man erop springt en doet,hahahah de draak! :5:

ja klopt,aan foto,s zie ik idd de hang erin komen,vooral met foto van de zijkant,ga volgende week nog eens wat bloot foto,s nemen,van voorkant enzo :6:

poehee traag zei je toch,te traag,hahaha maar krijg wel weer meer geduld hoor als ik het langzaam zie veranderen,heb gewoon eenmaal een taai huidje :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Zo,dikke 3mnd PO alweer,verlopig me laatste berichtje tot najaar :1bouncingboobs:

Alles verloopt nog steeds goed en soepel,ze worden nog steeds!!! ja nog steeds zachter en soepeller :1big_boobs:

ben super blij met me boobs gewoon.

ik kan gewoon heerlijk op me zij en buik slapen,geen probleem,dus slaap heerlijk ookal heb ik er 750cc inzitten,geen gevoel of ik op stenen lig in elk geval,wat wel anders was toen met de dual plane,helft kleiner,toch idee of ik op stenen lag :blush:

verders geen nieuwtjes of mankementjes :35:

Vandaag kreeg ik me tankini binnen,van Vicoria Secret,overgenomen van Eefje,en ben er superrrrr happy mee,dus bij deze nogmaals,thankssss Eef :119:

foto,s staan in me album :6:

tot hoogswaarschijnlijk in het najaar :48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

You're welcome! :119: Staat je echt supergoed m'n tankini! euh ik bedoel jouw tankini :152: hihi! Kan niet wachten tot ik m'n maatje kleiner binnen krijg, tja, hij was niet zwemproof in mijn geval ahum om het zo te zeggen. :68: (voor degenen die zich nu afvragen waarom moon nu mijn tankini heeft haha).

Op naar het najaar! Tuurlijk dat je hier nog blijft rondhangen, had niet anders verwacht, jij wel Els??? Dat meen je niet! :75:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.