Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey lady"s

Gelukkig Moon! Had me idd verbaasd als je was gegaan,ad andere kant had het zo maar gekund dat je even afstand wou nemen door je gevoelens...ik graaf van tijd tot tijd je topic welweer op,ik hou m wel levend met een aantal!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Itsme,weet je,ik heb zelfs al 2 pogingen gedaan om minder te komen,of helemala even niet meer,maar het lukt niet,heb paar leuke contacten hier,en dan mail je wat prive hier en daar,en hup je zit er weer hahahaha

ja foto,s kijken en doen,ben ik niet zo echt meer mee bezig moet ik toegeven,soms wle nieuwschierigheid,maar enorm minder,omdat ik het juist zo confronterend vind.

negeer ook gesprekken thuis,over de grote enzo,heb er momenteel gewoon geen trek meer in,baal en kan wel janken,en probeer maar nu gewoon van de zomer te genieten,maar jee,dat gaat weer terug komen straks,want ondek steeds dat ik er toch weer mee bezig ben,zo een onmacht steeds!!

en jij mag mijn topic zekers uit het stof vegen hoor als het nodig is :D

maar je bent zoiezo nog niet van me af,want je weet,ik hou je op de hoogte zoiezo in het najaar,na me gesprek weer daar :6:

liefsss moontje :116:

Eefje,je bent erg,hihihi je kent me al te goed lijkt het :115:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd,draag nu stukje Eef hahaha alleen het lichaam is net anders dan Eef :43: had liever zoiets als jou erin,hahaha

ja ik word hier gehouden,valt me al weken op

ook met dank aan vlinder en meerdere zelfs hahahahahha :D

geeft niks,ik vlieg over en weer,kan er nog wel bij hahahahah

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

zo ik heb de laatste foto,s voor verlopig gemaakt,deze zijn van nu 16wkn po dus.

de boel is al iets gaan hangen,joepie!

en ben zo supertevreden met me amper zichtbare littekentjes(er loopt op de foto een ronde lijn doorheen,is van me bhtopje)

verder kan ik ze alle kanten op schudden en bewegen,ben super blij met ze,ben haast aan het piekeren geslagen om een wissel,bang dat het niet meer zo mooi word dan,omdat ik nu zo blij ben met de vorm enzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat zijn ze mooi geworden!

Mijn gevoel zegt ook zo laten..als je groter gaat ben ik bang dat je op een circusatractie gaat lijken (sorry voor het woord maar je snapt wel wat ik bedoel).

Mischien zie je zelf niet meer hoe groot ze eigenlijk wel niet zijn, maar moon ze zijn echt groot.

Ze zijn nu zo mooi van vorm en dit past precies bij je ;)

Maar goed jou lijf jou borsten en jij moet er tevreden mijn zijn.

Maar goed heb je in ieder geval mijn mening lekker zo laten en ervan genieten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Butterfly,als ik zelfs van me arts te horen krijg dat ze voor mijn lichaam in verhouding dan he,niet groot zijn,is dat voor mij al een overtuiging dat ze niet groot zijn,heb idd wel lang gedacht dat het aan mij lag,dat ik gewoon ze anders zag dat de werkelijkheid,maar ze zijn niet groot hoor,niet voor mijn lichaam en voor het aantal cc wat erin zit :140:

maar ze zijn wel erg mooi,vind ik dan ja,ik ben er trots op,alleen die maat,tja....heb nog lang de tijd te piekeren,en als ik wil,kan ik zelfs tussendoor nog terug op gesprek,maar nu gewoon ff geen trek in,wil eerst lekker van me vakantie genieten enzo,al me het toch bezig blijft houden hoor :106:

thanks voor je eerlijkheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat het door je avatar is eerlijk gezegd! als ik je avatar zie dan denk ik oehlapaola wat een borsten net de grote van een mannenhoofd. Maar als ik je link dan weer bekijk denk ik sjah waar zijn die cc naar toe? Ze zijn niet klein maar ook niet mega

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar maar de laatste fotos die je heb gemaakt tonen groter dan eerst, en dan als je op je zij ligt nou dat is niet klein hoor ;)

Maar goed dat vind ik dan ;)

Het gaat er om hoe jij je voelt natuurlijk, maar als jij zelf die laatste fotos ziet denk je nog steeds dat ze niet groot zijn?

Ik ben benieuwd of er nog meer mensen zijn die ze niet groot vinden want dan zal ik het wel verkeerd zien.

Ik snap dat je bedoeld met 750cc had het meer kunnen zijn, maar ik ga nu niet zeggen dat ik ze niet groot vind, ik zie ook wel dat er geen 350cc inzit ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou een lipo raade ie meteen af(werd ik niet gelukkig van,want was niet tot matig zichtbaar),wilde niet verdienen zei tie,en ik vertrouw hem niet met volle 100% maar met 200%,mijn andere arts raade me meteen al ene lipo aan,terwijl hij wist dat dit niet rieel zou uitkomen met me uitgelubberde spieren,er zijn er die je toch een lipo geven,om zakje te vullen ja

een bwc was hij ook niet happig op,had het toch over me leeftijd,en me wissel toen ook,en me 3de ook,hij wil het wel doen mits het verantwoord blijft en haalbaar is.

geloof niet dat bruno zijn zakje graag vult hoor,alleen al het idee al zou me dan al tegenstaan en niet eens terug gaan naar hem,waarom denk je dat ik niet bij me vorige ben terug gegaan?

waar baseer je die reaktie op bloem?

En bedenk wel even: kom jij voor nogmaals een wissel, dan verdient die arts er ook aan he? Dat kan je niet ontkennen.... Ze hebben er heus wel baat bij

denk jij dat bruno zegt dat ze niet groot zijn,om me een wissel aan te praten?of iets in die trant?want dan zit je er helemaal naast.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Net je laatste picjes bewonderd! Ze zijn echt mooi hé! Mooie vorm en ze staan lekker dicht bij elkaar! Vind ze ook wel heel mooi bij je lichaam passen eigenlijk, vooral die foto van opzij getrokken, vind ik dat ze toch wel mooi uitsteken hoor! Ik vind ze in ieder geval groot genoeg, maar 't gaat erom wat jij wilt natuurlijk! Weet niet of nog groter je nog wel mooi zal staan, maar smaken verschillen. Ook die foto van onder genomen, jee das toch wel een heeeel verschil met die foto die je vroeger had genomen op dezelfde manier met je 375 cc!!! Vraag me eigenlijk af, ze zitten nu al tegen elkaar aan in het midden, of die 1000cc er nog wel zullen ingaan qua breedte dan, dan zitten ze helemaal onder je oksels. Nou, je hebt nog zat maanden om erover te denken.

Ben blij dat je ze toch ook wel mooi vind en tevreden bent met hoe ze eruit zien, buiten de grootte dan.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.