Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

haha,ja ik ga niet zeggen dat ik ze groot vind als ik dat nie vind maar goed..uhm..moest ff lachen.noem je dat kleding? LOOOOL

een doorzichtig kanten dingetje hahaha grapjas..1bouncingboobs.gif

joh in sommige dingen haat ik t als ik mezelf op foto zie,met iets dichters aan ...dan heb ik net een B cup ofzo haha..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

ja zelfde verhaal als bij dus,met kleding is een drama,niks te zien,en swinters word ook lachen,dan heb ik helemala niks meer hahahaha met die dikke truien aan :139:

heb wel decolete he,zonder bh in truitje,zal eens foto,s maken vd week,strapless topje zonder bh :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon,

Ik blijf de jouwe mooi vinden en echt wel groot!! (alleen geen 750 cc groot)

Ik blijf de foto"s hier vergelijken met mezelf en blijft drama.Zijn weer een aantal zeer geslaagde bij geplaatst ( om maar te noemen J@ne),ik weet dat het niet goed voor me is te kijken,maar toch doen he..

Ken je wel denk ik ...maar blijf zeggen,ik zou in jouw geval geen wissel meer doen,vrees dat dat nog niet oplevert wat je graag wenst en de vorm ook niet ten goede komt.

Maar ozo zuur dat een ander het wel krijgt na 1 a 2 keer.. :145:

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi els,

ja ik blijf ook kijken hoor,en weet je,ik ben altijd wel erg blij te lezen dat een ander heeft behaald wat bedoeling was,idee dat ze die ellende niet hebben die wij hebben.

maar ben ook jaloers,zeg ik je meteen erbij :blush:

ja ik wil bepaalde dingen horen in najaar,hoor ik die niet,of krijgt het een andere wending,dan houd de 3de wissel op,jammer,einde verhaal dan.

soms twijfel ik wel eens,omdat ik ze nog toch wel erg mooi vind qua vorm,alleen zo jammer dat ik speciale kleding aan moet,om het te tonen,en dat was nu net me bedoeling niet.

en ook dat piekeren,hoe het kan allemaal,blijft me bezig houden :wacko:

liefss moontje :116:

p.s. ja J@ne heeft echt mooi :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ itsme

Ik heb dat ook hoor ben blij voor een ander als ze in de gallerij staan maar moet zelf wel een traantje laten dan, en jaloers, wil ik ook zo graag!

De 1 heeft na 1 keer een super bv en ik na een wissel en lift zelfs nog niet..

En zal nog wel een 3e keer worden ook vrees ik :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

je bedoeld de reaktie op me iets gevulde bikini??

ja oke,het ziet er zeker leuk uit,en heb geen kleine,maar had liever iets meer vulling dan de standaard maat,je snapt me wel,ben niet ontevreden zo,maar ook niet tevreden :blush:

moet zelf wel toegeven dat ik ze mooi vind,niet nepachtig,en ze zijn dan ook al mooi iets gezakt,wat ik zo hoopte :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Ik ben ook wel benieuwd na jou vakantiekiekjes :)

hoe bruin je bent geworden he hihi.

Nou we hebben zelf niet kunnen slagen voor een last minute

reisje zijn maar thuis nu gebleven,volg hahah :4: een heerlijk

zonnebankkuur voor een skon bruin kleurtje(vreemd maar waar vervel zelfs!),heb de zon wel heel

erg gemist hier,typisch voor nederland,pokkeweer met de vakantie.

We hebben wel heerlijk kunnen shoppen,maakt het enigzins toch wat goed!

Hoe gaat het met je boobs?Die zullen nu wel mooi afsteken he op je huidje. :D

Liefs Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Angela

ooh wat jammer dat je geen last min meer hebt gehad,de zon is en blijft het lekkerst uiteraard!

ja zonnebankie die pak ik hier standaard elke week gewoon hihihi en ja,je kan er wel door vervellen ook ja.

lekker na het zonnebanken je eigen na douchen goed en dik insmeren met ene goede after sun,die herstelt het vochtbalans weer in je huid,en gevolg,minder snel velletjes hier en daar :)

ik heb nog gene foto,s gemaakt van me half witte boobs hihi

ik ben nu ookal weer aan het vervellen,voel me net ene python,maar goed,ik kon ook amper zonnen daar,was te warm,te fel de zon met 40graden!

heb iets van me reeks vakantiefoto,s erop gezet,niet allen,waren er wel 260

Mii,ik stuur in ene pb me link plus ww :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo,vandaag op consult geweest voor me buik(ellende!)

ik was al eens geweest met de vraag of een lipo me een uitkomst zou bieden,nou nee was meteen het antwoord,want ik had toch wel te veel(vet) om het even weg t ekunnen halen met deze methode.

ik had wel 5cm vet,en er kon zeker maar ongeveer 1,5 cm weggehaald worden met een liposuctie,dus vrij kort na gesprek besloten beiden(arts en ik) dat dit dus gene optie voor me was,geld kwijt en geen tot weinig resultaat.helaas!

dus vandaag maar opnieuw op consult,om dan maar eens te vragen wat dan me optie wel is....

uitgelegt dat ik me toch wel behoorlijks toor aan me pook,en wat hij voor me kan betekenen.

nou wle het volgende,ik was helemaal van gedachten dat ik een bwc kon doen,nou ook mooi niet dus,gene optie voor Moontje ook,

mijn rechte buikspieren lagen perfect en niks op aan te merken,wel kreeg ik meteen het complimentje over me buik,want het viel ineens allemaal wel mee(mag ook wel met 3a4x intensief sporten per week)ben van me eerste consult tot vandaag me 2de wel even 4,5 kilo afgevallen :136:

even oefeningen gedaan en zitten/liggens /staand enz alles bekeken qua buik,en tot concluzie gekomen dat een Liposculpture me wel ene goede uitkomst zou bieden.

het word de Vaser Liposelection methode,deze ga ik krijgen op gebieden buik,maaggebied,taille en heup/rug.

dan zou ik van 4cm vet naar ongeveer 1,5 gaan,nou dat beloofd wat goeds :1bouncingboobs:

er is wel duidelijk bij verteld uiteraard,dat ik geen buik alla filmster zal krijgen,wel kan ik me broeken enzo weer normaal aan zonder dat er een dikke rol overheen valt,nou dan ben ik dus al blij genoeg :rolleyes:

oke,toen de behandeling doorgenomen,voor en nadelen en wat ik aan nazorg en napijn kan verwachten.

ook hoe men te werk zal gaan,en dat was ff slikken voor me,werd ineens toch bang,brrr

maar toen kwam het,bruno wou gaan uitrekenen,en toen kon ik het toch is niet laten meteen eens te beginnen over me borsten,dacht ik kan maar 2 vliegen in 1 klap vangen natuurlijk :D

aangekaart dat ik 2behandelingen in 1x wou,om me herstel en kosten te besparen,en toen meteen verteld dat ik in oktober terug zou komen om me wissel te bespreken,maar nu ik er toch was,dat ik dat dan beter meteen kon doen,ivm plannen en datum prikken voor me buik en heel de mikmak.

toen afdeling boobs gedaan,bekeken ,gevoelt en gedaan,en ja hoor de cc,s die ik wenste,geen probleem,en zelfs met het grote aantal cc,s wat ik wil,gene angst voor randene n of ballen efect,want dat laat me eigen weefsel en huid niet toe.

zelf stond hij ditmaal ook weer te kijken van het resultaat,erg mooi voor een grotere prothesen,maar niet de grote die men verwacht -_-

ook de 1000cc kan ik erg goed hebben,dit wegens me brede borstkas waar(vast) de helft wel in verdwijnt.

ik ga hetzelfde efect krijgen als nu,maar dan een cupmaat groter,vorm en alles blijft hetzelfde,en ook hoefde ik geen angst te hebben voor een vroegtijdige lift,want hij kon nu aan me huid alweer zien dat dit goed te doen was,zelfs nu met me 750cc heb ik nog steeds mooie stevige borsten,gek,de ene wilt juist stevige,en ik wil juist wat meer hang erin,en ik krijg het amper :2:

maar goed,om me verhaal eens in te korten,22 oktober word mijn dag,weer naar me grote toverarts Bruno: Liposculpture buik/maaggebied,taille en heup/rug gebied en een borstprothesewissel met 1000cc.

de prothesen van 1000cc zitten kosten aan verbonden,dit omdat dit geen standaard prothesen zijn,na de 800cc is dit gebruikelijk dat men tot 1000cc extra kosten heeft.1100cc zelfde verhaal,maar worden eigenlijk nooit gebruikt,dus ik laat het bij de 1000cc en dit is al een kostenplaatje voor me,ga hopen dat ik super blij zal zijn erna,want een keus hierna is er voor mij niet meer.

wil er nog even bij vermelden,dat beetje vet,die paar cm(waar ik me aan stoor) is geen snoepvet,dat had ik wel,is eraf gegaan met sporten,dit is hoogswaarschijnlijk vet wat zich heeft opgestapelt in me laatste zwangerschap,ook kan het door hormonen zijn onstaan,hormonen kunnen ervoor zorgen dat men op plaatsen vetophopingen kan krijgen.

ben ook erg benieuwd na me behandeling hoe ik eruit zie,hopenlijk als de oude moon,slank,en echt een vrouwenfiguur ipv een wandelende peer :163:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.