Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moon

Wat GEWELDIG voor je,ik heb je verhaal net gelezen.

Ben zo blij voor jou dat het nu allebei gaat gebeuren he en op zo'n kort termijn,TE GEK!

Fijn dat er geen operatie nodig is om je buik mooi plat te krijgen en dat straks weer je broeken heerlijk zitten geen vetrolletjes meer! :136:

Ben wel benieuwd hoe zo'n behandeling gaat voelen of je ook zoveel napijn zult ervaren,

en dan je boobs die al zo MOOI zijn ,nog mooier/groter :1bouncingboobs: gaan worden en eindelijk je maatje gaat krijgen,zucht na 3 bv,s he,maar het is het allemaal waard.

Als iemand het verdient dan ben jij het wel meid!

Go for it! :101:

Ben heel benieuwd strakkies na je resultaat en je ervaring hiervan :D

Dikke knuffel

Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prinsesje,ja erg oneerlijk ja,wat jij al hebt,moet ik bereiken (mischien)met 1000cc!

ja het verdrinkt me lichaam in,en heb het gewoon in de breedte zitten(helaas voor mij) ik mis gewoon de projectie naar voor :145::139:

itsme,heb je al gepb,t :53:

meloentje.. :119:

Angela..ja ben zeker erg verast en zekers blij,had me al ingestelt op ene bwc,en was toch best bang,al had ik het wel aangedurft als het eenmaal mogelijk was.

het is gewoon ophopend vet door hormonen en of babyvet,en dan kan je trainen tot je ons weegt,maar krijg er niet af,helaas,dan maar via zo een weg :14:

ga nu jou topic lezen,over je vervroegde eind controle :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ohhhhh moon..wat een moedige stap van je!!!

je weet dat ik je borsten echt prachtig vind, maar begrijp je wel qua grootte

Mennn als ik de centen toch had....

Moet je nou weer de volle mep betalen dan?

ohhh wat heerlijk voor je zeg!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Net je verhaal gelezen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik, toen ik je ww las, best schrok van die 1000cc.

Maar begrijp je ,nu ik je gelezen heb, heel goed. Ik vind het knap van je dat je toch weer die stap durft te zetten.

Hoop voor je dat je straks echt het gewenste resultaaat hebt!

Niets is zo vervelend als je niet happy bent met je lijf! Dat gaat straks vast allemaal goed komen!

liefs A70

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Ik hoop het ook voor je dat je straks de gelukkigste op aarde bent!

En dat alles naar wens is!

Jeetje dat jij zoveel moeite moet doen om een cup maat omhoog te gaan!

maar 250 cc om 1 maat omhoog te gaan moet toch wel lukken zeker?

Ik ga zeker voor je duimen!

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Mii,ja met 250cc een cupmaat omhoog gaan,hahaha ja had ik die garantie maar,als het net geplaatst is heb ik de grootste meloenen van heel het forum,geloof me,maar owee als ik slink/daal tijd heb,oei!! :145:

me arts is nu al verbaasd dat ik nog op een E cup hang met 750cc,dus ja...zeg het maar :blush:

ik ga zeker met de combie van aanpak met me buik,een hele goede stap vooruit,en dan heb ik mischien ook een beter beeld op me borsten.

ik ben nu al de gelukkigste op aarde hoor,maar ik mis net een puntje,een puntje slagroom op de taart zeg maar,als je begrijpt :6:

hihi wil wel even iets delen met jullie

ik vroeg duidelijk als eerste aan me arts,ga ik uberhaud iets vooruit met de 250cc meer bij de 750?

ja zegt hij,ik ga hopen van wel,maar echt mega zullen ze niet worden,maar die ene maat erbij,moet bijna haalbaar zijn,en daar gaan we dan positief vanuit,maar zegt hij erachteraan,moet je nagaan dat de meeste die hier binnenstappen in kantoor,een start hebben van 250cc,met andere woorden,een ander heeft gewoon al mooi stel borsten met 250cc,(en gaat minstens 2maten vooruit als het er geen 3 zijn)en ik mag gaan hopen dat ik met 250cc een maatje omhoog ga :139:

dan sta je best verstelt als hij dat verteld,ookal weet ik dat allang omdat ik hier van alle maten voorbij zie komen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd! Apart als je met 750 cc nog 'maar' op een E zit!

Toch apart dat het bij iedereen zo verschillend is!

Maar ik snap je heus wel hoor!

Ik denk dat ik hetzelfde zou zijn!

Als er iets in je hoofd zit dan wil je het ook graag zo hebben he!?

en ik hoop ook echt heel erg voor je dat het gaat lukken!!!!

Slaap lekker :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

net Boerhaave gebelt wat ben ik toch een muts kan ik weer niet wachten op December ik wordt nu 22 november geopereed er was nog gelukkig een plekje voor mijn mijn dag kan niet meer stuk toch een maand vroeger zo blij lijk wel een klein kind ik vroeg ook gelijk weet jullie ook de tijd al hoe laat ik word geopereed ik word vroeg geholpen lieve moontje voor jou ook weer spannend en ik mag ook gelukkig mijn gelnagels hoeft er gelukkig ook niet af mijn baas op mijn werk weet het nog niet dat ik nu 22 november wordt geopereed morgen maar gelijk doen aftellen voor mijn en moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beter laat dat nooit,heb de reaties even niet gelezen wegens tijdgebrek,maar wel je verhaal,en bij deze dus GEFELICITEERD !!rolleyes.gif

Eindelijk alles knopen doorgehakt/buik en boobs tegelijk,gaat vast mooi worden hey,gewoon weg blubberrandje en vollere borsten.35.gif

Geweldig,ik vind t maar wat moedig van je hoor allemaal,wat een LEF!136.gif

1000cctjes ,daar kan je wel mee thuiskomen .hihi.44.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Pfff... heftig! Binnen een jaar 3 x een operatie. Waarbij je laatste dus niet een enkele operatie wordt. dat is niet niets. Ik heb te weinig mee gelezen met je. Dus kan ook niet oordelen of je er goed aan doet. Maar die 200cc meer maakt toch niet zo heel veel goed ten opzichte van nu? Nou ja, je zult er niet voor niets voor gaan.

Ik blijf je volgen. :38:

Groetjes, Pat

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Pat,dat is lang geleden zeg,zat vorige week nog naar je pic,s te kijken :rolleyes:

ja ik ga met de 250cc toch vooruit volgens de Magic-hands dokter meyere,niet 2maten,maar wel een maat(je) en ik ga hopen dat ik dan kan rusten,en het is idd niet een enkele operatie nee,dus het zal even pittig zijn,maar ben al over de 30 en wil nu na deze stap eens klaar zijn,en erna genieten en niet meer aftellen en denken aan bijvoorbeeld een operatie nog in het vooruitzicht staat,kan wel overal een jaar tussen laten enzo,om te bedaren,maar dan ben ik tegen de 40 straks,ook geen trek in,kies er bewust voor alles achter elkaar te doen :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Ik snap je vraag,ik heb alleen niet zo"n slappe meetlint,alleen van die harde.

Zal er 1 aanschaffen en opmeten en het je dan laten weten,ok?

Ik ben een beetjes stilletjes,zit ff weer in een behoorlijke borstendip,dus denk wel aan je hoor!

Je hoort t van me.

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.