Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

HI A70,bedankt voor je reaktie,

ik weet vrijdag pas echt zeker of ik uit moet stellen,maar het is voor zeker 75% al duidelijk,waarom?

we hebben een huis op het oog,en eind de week mogen we van binnen kijken,maar we hebben al een glimp opgevangen,dat het helemala pluis zit,en dat betekent dat ik dan per 1nov een verhuizing en zo in de taak heb zitten,en dat is dus 1,5 week na me operatie,dat gaat niet dus,en ook komen er 3verjaardagen in vooruitzicht,plus de kerstdagen enzo,dus als het huis doorgaat kan ik pas in januarie ongeveer onder mes,is ff niet anders,maar baal wel,keek al helemaal uit naar me datum :rolleyes:

maar ik zou egoistisch zijn om het huis voorbij onze neus te laten varen,voor mij operatie he,dus eind de week wee tik meer,maar het is voor mij al zo goed als bekend :blush:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Jee jammer Moontje.

Kan ik mee voorstellen dat je je er al helemaal op ingesteld hebt.

Maar een nieuw huis is natuurlijk ook super leuk!!!! Waasrschijnlijk heb je t dan zo superdruk dat de tijd ook lekker snel gaat en dan voor je t weet: is t januari!

Dan kan je met je mooie figuur en prachtige boobs lekker herstellen in je nieuwe paleisje :38:

Maar ik snap t wel hoor. Toen ik na mn consult de beslissing had genomen voor een bv, moest ik ook door de omstandigheden wachten tot september (6 dagen geleden dus). Het leek toen echt een eeuwigheid, want ik wilde t zooo graag. Maar achteraf is de tijd echt omgevlogen!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja je hebt gelijk hoor,de tijd vliegt zeker als je genoeg te doen hebt,komt ook wel goed,maar ik keek er zo naar uit he :rolleyes:

vrijdag hoor ik of het echt doorgaat ja of nee,al ik het zelf al wel weet,maar goed,als je echt de bevestiging hebt is het anders he.

mischien is het ook wel voorbestemd,want zit ook nog met veel peikermomenten over me wissel en liposculpture(ga er wel voor) maar wil toch eerst paar details zeker weten :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh, moon, tja kan me voorstellen dat je een beetje baalt voor een eventueel uitstel, maar inderdaad zoals je zegt, kun je moeilijk een mooie kans laten voorbij gaan voor je gezin. Ach, 't is zo januari! :rolleyes: Even doorbijten nog, en straks nog even langs Bruno, om je laatste twijfels op tafel te gooien!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh Moontje... :( Dat is even balen!

Snap dat je teleurgesteld bent en dat je het balen vind! Je keek er zo na uit!

Maaaarr... een nieuw huis is ook leuk! Dat is natuurlijk ook iets wat je voor je gezin doet!!

En als je flink bezig bent met het huis dan vliegt de tijd voorbij en is het zo januari..

Jou tijd komt ook nog wel... :D liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd Eef,de 6de okt nog even langs Bruno,toch even me twijfels uit de weg ruimen en wat puntjes op de i zetten voor het zover is,ja goed,heb gewoon erg veel twijfels over beide me behandelingen,schept piekermomenten bij me,en die moeten eerst weg voor ik ervoor ga,zo simpel is dat :rolleyes:

ja goed,januari is ook zo,zeker met wat ik te doen heb komende 3mnd,phfff :)

hou jullie op de hoogte hoor B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Boesje,idd ineens drukte om me heen,maar uiteindelijk weet ik nu nog niks(helaas) moet dus toch tot volgende week donderdag wachten,had gehoopt afgelopen vrijdag al te weten,want dan had ik dat de 6de kunnen melden al,al er mischien ook al een oplossing voor gevonden is hoor,zodat ik wel de 22ste kan gewoon,wie weet.....

hou jullie op de hoogte,en bedankt voor je berichtje :)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Caspertje,

tjee,heb wel een boel gemist lees ik! een nieuw huis... datum verzetten... :38: maar wat zijn dan 3 mnden he?! de tijd dat ik in moet wonen haha.

ik ben nu over en woon op het goede adres. tot jan wel inwonend maar oke. wat zijn nu 3 maanden hahahaha. ga nog een beetje hier neuzen,kijken wat er allemaal gebeurt is,

we'll keep in toutch girly!

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiii Patries

ja enorm he,er zijn altijd wel veranderingen hihihi

en de verhuizing,tja ga hopen dat het doorgaat ja,na lang wachten en zeker,3mnd is zeker niks,zeker niet als je het drukjes hebt,dan vliegt de tijd he.

lief dat je toch even langskomt in me topic :101:

fijn dat je nu ook je huissie hebt,en dat inwonen,is ook soms ff leuk,zomaar voor even dan he.je snapt me wel,en straks lekker in je eigen paleis settelen :127:

ik ga woensdag ff langs Bruno,mail je wel erna even,zodat je volledig op de hoogte bent :131::38:

liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Itsme,

leuk dat je nieuwschierig bent,en belangstelling toont :116:

ik heb in elk geval een berg weer besproken :D

ten eerste kwam ik grotendeels voor me buik en (onder) rug,ik wou toch echt wel even weten of ik echt enkel met een liposculpture geholpen zou zijn,weer zijn me spieren enal bekeken,en nee,die zijn intackt,ietsjes gelubberd(ja wat wil je na 3kids) maar dit was met buikspieroefeningen te verhelpen(wat ik al wist uiteraard)ik ben echt geholpen met die lipo,en dan ga ik super blij zijn,en voor en nadelen besproken weer en hij bleef erbij dat ik ec ht geen bwc nodig heb,ik allang blij,want zag het al niet zitten,maar had aan Van Selms advies gevraagd via bwc forum en toen begon ik te twijfelen door zijn antwoorden op me foto,s daar.maar dat is nu achterwege.opluchting 1

toen uiteraard me boobs weer besproken en gekeken en gemeten of het echt wel gaat passen die 1000cc,nou qua diameter moet dat zeker lukken want ik ga van 15 naar 15,1 en de projectie moet zeker de moeite waard zijn want ga van 6,7 naar 8,1 dus dat beloofd veel goeds,

ook over de 1100cc gehad,dit blijkt dus niet aan te komen,in siliconen,dus dat verhaal hield snel op.

ben blij dat ik nu weet dat het qua metingen past,wil niet wakker worden natuurlijk met 850 of 900cc terwijl er 1000cc was afgesproken he :6:

ook de voor en nadelen van eurosiliconen besproken tegenover de Macghan,de vulling en heel de mikmak.

was meer gewoon een extra consult voor me gemak en vragen.en om zeker te weten of ik geholpen zou zijn met de wissel,of de moeite wel is,maar het beloofd veel goeds B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn dat je je vragen opnieuw hebt kunnen stellen en nog belangrijker: duidelijke antwoorden hebt gekregen!

Goh,spannend hoor..zie dat je datum op 22 okt blijft staan? Deze datum gaat door?

Ik ben zo benieuwd hoe het gaat worden...kun je mooi een beetje als maatstaf voor me fungeren :rolleyes:

Ik heb een paar weken geleden nl mailcontact gehad met dr Nio ( op aanraden van van Selms),omdat hij ook eurosiliconen plaatst,hebben we het ook over de 1000cc gehad.Maar uiteraard het advies eerst op consult te komen.

Heb wel aangegeven momenteel nog totaal de financïën niet te hebben,maar was wel van plan iig bij hem op consult te gaan om info in te winnen.

Tot die hobbel vorige week dus..dan ben je wel even anders met je borsten bezig,maar zoals je weet lijkt het allemaal goed,maar moet maart 2011 wel opnieuw om te kijken of t goed blijft gezien de classificatie die ze eraan gegeven hebben.

En het heeft natuurlijk geen zin om dan id tussentijd op een consult te gaan en er vervolgens iig het eerste half jaar niks mee te kunnen,want zo nuchter ben ik wel,eerst die controle weer afwachten.

Los van het feit dat mijn vriend me te verstaan heeft gegeven dat hij niet met me verder wil als ik voor weer een wissel en groter ga,sjugt.

Heb ik dr Nio ook laten weten dat het even gaat duren voor ik verschijn.

Dussss nu richt ik al mijn pijlen op jouw haha,ga je op de voet volgen en in je nek hijgen :ph34r::ph34r: ,zoals je weet ben ik best jaloers dat jij t geld wel hebt,maar weet ook dat dat zuurverdiende centen zijn en dan nog heb je ook lef dat je ervoor gaat! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Ook hier nog eens posten dat ik blij ben dat je weer een goed consult hebt gehad en al je troubles op tafel hebt kunnen gooien en dat je er nu helemaal uit bent ivm de boobs en de liposculpture. :43: Gaat helemaal goed komen, op naar de 22ste nu, hoop toch voor je dat het kan doorgaan, tenzij natuurlijk verandering van huis voor het gezin even er tussen door komt, maar ook dan komt het wel in orde, alleen dan iets later. :76:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Els, oh, wat erg voor je dat je vriend je niet verder steunt als je voor een wissel zou gaan, :blink: , had je vroeger ook al eens in je topic laten vallen, maar hij meent het dus echt, pffff, wel heel erg hoor! :o:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben zeker super opgelucht,had nog best wat vragen en weetjes willen horen,uit zijn mond,en ik ben niet altijd de nuchtere die zomaar even wat doet,ookal lijk ik zo,nee wil echt alles tot de bodem weten en dan pas rust ik,ik ben nu zeker van me zaak,en heb nog wel 3pagina,s vol te schrijven hier,wat er allemaal besproken is,maar dat bespaar ik jullie :131:

ooh Els,heb je die 1000cc besproken,en weet je dan eventueel ook die bijkomende kosten?denk dat die gelijkaan zijn als wat ik betaal hoor,weet haast zeker.

ja het klinkt nog steeds mega he...1000cc ,jeetje als ik het intik sta ik best verstelt hoor,zo veel cc,dat zie je amper,en dan nog niet echt mega meloenen hebben,bij wijze van

en ja Bruno zei ook,dit word niet zomaar geplaatst,en vaak past het niet eens bij dames hoor,die mazzel moet je wel hebben,mocht je die wens hebben dan,ja goed,ik ben wel een van de gelukkige,naja gelukkige,voel me meer een ellendeling erin,had liever na de 2de keer al resultata na wens gehad,maar helaas,kijk dat het niet in 1x kan,is logisch,maar phfff straks 3de keer,en dan pas blij gaan zijn(hoop ik) en ga ik vanuit,maar het blijft mega bizar klinken,die 1000cc,als ik dat zou lezen dat aantal,en zelf nog geen bv had gehad,viel ik achterover man,bij het lezen hahahahahah

straks me vetschort weg,mooie borsten,jee wat ben ik een mazzelaar,toch?ookal heb ik er 3x voor over moeten hebben

en ja Els,zeker zuur en hard verdiend geld,zwoegen al paar jaar met de zaak hoor,ook eerst zwart sneeuw gezien(helaas)maar nu is dat wit sneeuw gelukkig.

ik snap jou reaktie maar al te goed,dat je nu eerst je controle af moet wachten,anders ben je je zelf aan kriebelen met een dode mus,heb je niks aan,maar vind het wle mega jammer te lezen van je vriend,ja goed,we hebben er al uitgebreid over geklast,maar goed,blijft klote!

ga jij mij maar volgen hoor,jij wel,van jou pik ik dat en ik deel alles met je na me operatie,zodat je volledig op de hoogte van alles bent,je zult zelf zien,qua breedte en vorm verander ik niks,enkel wat groter,ga hopen over tal weken neer te zetten HEEL wat groter en niet een BEETJE groter :123::122:

vrijdag hoor ik of 22ok doorgaat anders word het januari :41:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Eef,ja...ik zal het zien tegen die tijd,maar hij is wel heel stellig..we zijn echt wel gek met elkaar hoor,maar op dit punt dus tegenpolen..zoals gezegd zal het zien tzt.( sorry Moon,leen ff je topic)

Groetjes

Nou hoop echt dat ie mettertijd toch wel bijdraait hoor, de liefde overwint toch alles?! Of ben ik nu heeeel naief? :66:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hej Moontje,

Wat fijn dat je zo´n goed en duidelijk consult hebt gehad. Is inderdaad erg fijjn als je twijfels wegenomen kunnen worden, anders blijfje er toch steeds maar over piekeren. het is niet niks allemaal. Zie je niet op tegen het herstel? maar anderzijds: het herstel is ff doorbijten en als er straks een stralende Moontje voor de spiegel staat , is dat het meer dan waard :38:

Ben benieuwd of dat het door kan gaan de 22e,wannt dan gaat t wel heeeeel erg opschieten!!!

Maar anders januari, ook prima toch?

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Moontje,

Wat super dat je gesprek zo goed is verlopen.

Nu nog vrijdag afwachten, wat zegt je gevoel?

Ik blijf je volgen hoor, ben benieuwd welke datum het gaat worden.

Veel succes.

Groetjes Boesje ( ik mag straks bellen hoe laat ik maandag mag)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hè Moontje

Je topic gelezen en helemaal super dat je geen bwc hoeft scheelt je toch een groot litteken en een beter herstel denlik of heb ik dat mis.

Maar welhelelmaal spannend zeg en je wissel met hopelijk nu dat je happy bent met je boops maar wat ik lees gaat het helemaal goed komen nu dat mag ook wel toch!!!!!!!!!!!!!!!!

Dus nog even en Moontje kan gaan pronken met haar mooie boops en haar platte buik met als resultaat lekker gaan shoppen.

Nu ik ga je volgen of het de 22 ste wordt of in januari maar dat schiet ook al aardig op vooral als je evt. met je nieuwe huis bezig bent.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Blonde Dollie

Ik volg je topic vol spanning. Wat een veranderingen zeg! Wauw. Ik heb bewondering voor je dat je het allemaal durft. Geweldig.

1000 cc.. Klinkt echt enorm. Al hoor ik dat het in de VS wel vaker gedaan wordt als vrouwen er echt om vragen. Bij jou zal het wel wat mooier uitvallen omdat jij met je probleempje zit dat er een hoop aantal cc's verdwijnt elke keer. :1big_boobs: Maar nu ben je al bijna aan de beurt! Wat snel!!

:59:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhh ben ff goed aan balen!!

gister naar het huis gekeken,viel tegen,maar ergste was nog,was vele malen kleiner dan gehoopt,de beloofde serre aan het huis,was gewoon afgebroken man!! :145: niks verteld enzo,afijn,er waren eigenlijk te veel negatieve punten waar we tegenaan liepen,maar toch nog even dag laten bezinken extra,en alles op rijtje gezet,maar nee het viel te veel tegen,ook de buren waren buitenverre van volk waar ik me thuis bij voel zeg maar. :76:

baal enorm,zag er naar uit,na zo lang zoeken en doen,jammer :(

me operatie staat dus gewoon nog geplant voor 22oktober,arts gebelt en doorgegevn dat het gewoon doorgaat de 22ste :6:

besef nu ineesn weld at dat al bijna is :20:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Moontje,

Wat kan een huis tegenvallen bij bezichtiging hé en je buren daar heb je gelijk in, dat is erg belangrijk.

Wat ontzettend jammer voor jullie, als je ergens zo naar uitkijkt en het valt dan zo tegen.

Wat tegenstrijdig hé, aan de ene kant de teleurstelling om het huis ( waar je toch erg naar uitgekeken hebt) en aan de andere kant toch voor je operatie kunnen gaan, lijkt me best even lastig allemaal.

Veel sterkte, ennnne 22 okt. is inderdaad al heeeeeeeel snel!

Groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.