Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hi Boesje,ja kijk me operatie kwam dan toch wel,ookal pas in januari,maar had toch gehoopt dat het huis geschikt was.

ja baal er erg van,ja of het tegen viel,foto,s en praatjes zijn hier dus duidelijk bedrog geweest,en nergens kreeg ik normaal een verklaring voor,oa die serre enzo,phffff

weet jij ookal wat meer? dacht dat jij vandaag(of gister al) je tijd zou horen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey Moontje,

Ach, wat jammer voor jullie dat het huis zo tegenvalt, kan me voorstellen dat je flink baalt, je was er al zo zeker van dat het iets zou worden allemaal! <_<

Maar goed, nu kun je wel de 22ste geholpen worden! Dus op naar een nieuw Moontje!:43: Whihoe, wat snel nu! SPANNEND!!! Nog veel aftelplezier!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Ja das even een streep door de rekening eigenlijk was je er al van overtuigd dat dit DE woning was,maar komt vast goed hoor!!!!!!!!!!!!

En nu aftellen na de operaties ja das nog maar 2 weken dan heb je het al achter de rug.

SPANNEND maar snap je teleurstelling maar misschien komt dat nieuwe huis ook snel op jullie pad.

Goed weekend huis uit je hoofd en bezig zijn met leuke dingen .

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaa ik was zo goed als zeker van de zaak,dat het echt wat was,maar goed,mischien ben ik te voorbarig geweest? :blush:

ja goed,zo zie je maar,dat je niemand op woord kan geloven,en wat een ander groot vind kan jij klein vinden enzo.

ook erg jammer dat er gedeelten waren afgebroken wat niet vermeld was,en er niks bijzonders voor terug in de plaatst was,ook vond ik de buren,precies naast dat huis,zachtjes gezegd schrikbarend! :blink:

achterkant van het huis was bergen werk nog,oei schrok ervan,afijn,nee ik sluit het stuk maar af,jammer maar helaas.

idd nu me maar richten op me operatie ja,jeetje stond best ineens weer erbij stil dat het wel erg kort is nog,me datum,poehee hihihi

vooral toen ik me arts even belde, om te zeggen dat de datum bleef staan,werd er gezegd tot over 2weken,oei ja das waar,zo snel al...slik :126:

wel weer leuk,heb in de maanden nov en dec erg veel leuke dingen ook,dus ben dan toch al een stukje klaar zeg maar,heb er wel zin in hoor :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, de foto's van een huis lijken soms zo mooi, ze maken de foto's vanuit een hoek en dan lijkt de ruimte echt supergroot en als je dan gaat kijken en dan lijkt het nergens op.

Hopelijk krijgt de teleurstelling snel een plekje en dan op naar 22 okt.

Ik heb inderdaad al een tijd, ik moet om 12.00 uur in het ziekenhuis zijn en dan ongeveer 13.30 de operatie.

Ik slaap slecht, krijg ineens twijfels en ga zo maar door, 's nachts telkens wakker en dan mijn bed uit om het zoveelste lijstje te maken met ach ja dan weer een boodschappenlijstje maken of weer nieuwe vragen voor de arts opschrijven. Geheugensteuntjes zeg maar, want er is altijd nog wel iets wat je uiteindelijk nog even wilt weten voordat je in slaap gaat.

Lijkt wel of het na 4 operaties steeds moeilijker is om weer opnieuw onder het mes te gaan....

Nog 3 nachten en dan ben ik aan de beurt, brbrrr

Groeten Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey moontje,

Jammer van het huis... !!

Maaaar.. nu kan je operatie wel doorgaan de 22ste en dat is ook weer leuk toch :D

Het is nu inderdaad wel heel erg snel!

Ik ben zo reuze benieuwt naar de nieuwe moontje straks :43:

We gaan allemaal samen met jou aftellen tot het 22 oktober is!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh jeetje moontje... nu wordt het inderdaad serieus!!!

Nog minder dan 2 weken! Haha en het is een hele mooie dag de 22e, mijn dochtertje is namelijk ook jarig die dag :38:

Wel balen voor je dat het huis zo tegenviel! Maar ko er komt vast wel weer iets moois op je pad!

Als het gevoel bij een huis niet goed, is moet je het zeker niet doen.

Er staat vast wel ergens een 'paleisje' te koop, wat straks wel helemaal geschikt is voor jou en je gezinnetje!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey lieffie,

idd balen van het huis maar des te eerder heb je je gewenste boobs en figuur! dat huis komt er wel... eerst ff aan Casper zelf werken haha..

antwoord niet altijd maar lees vanaf nu weer mee hoor!

ik tel me je mee, spannend weer :D

fijn weekend en liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Itsme,A70 en Patries,super lief van jullie,de berichtjes :66:

Idd,erg dichtbij ineens,stond er nog niet zo bij stil,tot ik gsiter me arts belde,om te melden dat de datum bleef staan,oei toen besefde ik het ineens weer hahaha

ik had te veel aan me hoofd door het huis denk ik,en me gezin, :38:

laatste 2weken aftellen,ben superrr benieuwd,maar gelukkig wel me laatste keer,dan is het over en uit en acepteren geblazen.

heb fijne en goede gesprekken met me arts gehad,ik ben helemaal overtuigt en ben er bijna zeker van,dat ik na me operatie helemaal happy ben.

fijn weekend allen,en bedankt voor jullie lieve berichten en medeleven en intresse :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moontje..

Jammer dat het huis zo is tegengevallen..Maar aan de andere kant denk ik dat het misschien wel zo had moeten zijn.Want stel je vond het huis te gek .zou je er dan toch willen wonen met die buren.

Met die buren moet je je hele leven overweg kunnen,tenminste als dat niet zo is zullen het ook moeilijke jaren worden.

En nu dus aftellen naar je borstvergroting.

Phoe phoe is wel veel zeg 1000cl...maar het staat je wel goed moet ik zeggen.Hahaha gek he ik laat ze kleiner maken en jij wil ze groter hebben.Tis toch nooit goed met ons.

Ik heb nu ook twijfels hoewel ik wel zeker weet dat ik het laat doen maar nu ben ik ook bang voor de pijn en of ik wel uit bed kan komen.etc etc ...lijkt me wel normale reactie niet???

gr Chantal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh ja joh,nu je het zegt,hihihi een weekje nog

moet eerlijk bekennen dat ik niet zo zenuwachtig ben eigenlijk,wel razend vrolijk om het idee dat me buik straks foestie is,heerlijk idee!

qua wissel,nee niet in de zenuwen,weet wat me te wachten staat zo ondertussen en dat vind ik eigenlijk niks voorstellen :blush:

me buik en andere zones wel denk,Bruno vertelde me toch wel eerlijk,dat je buikje gevoelig is,en ik nog geen ervaring mee,dus dat wekt dan wel weer de zenuwen op bij me :rolleyes: maar zelfs daar sla ik me weer doorheen,komt goed.

ja alleen dat rugslapen weer he,brrrr heb er zo ene hekel aan hahahaha ben benieuwd hoe het voelt met me gebieden na de lipo <_<

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

wat jammer dat het huis tegenviel, maar wat fijn dat 22 oktober nu definitief jou datum is!

Succes met de voorbereidingen!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Ha Moontje, nog maar 1 week inderdaad, schiet echt op!

Ik ben toch zo benieuwd hoe je buik gaat worden na de lipo. Gingen ze nu ook je flanken en maag meepakken? Ik heb ook geen lipo gehad dus weet niet hoe het voelt. En iedereen ervaart pijn toch ook weer anders.

Is het dan ook dat je veel vocht kan vasthouden na zo'n lipo? Mijn buik is nog steeds gezwollen na de bwc, bijna allemaal rechts, links wordt t echt al mooi plat. En smorgens vroeg als ik de band de hele nacht heb aangehad is het ook nog redelijk plat. Moet jij trouwens ook zo'n buikband dragen de eerste weken? Spannend allemaal he, ook de borsten hoor! Ik ga je zekers volgen!!

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Vandaag over een week lig je in de croma met nu zalhet toch wel de (.) (.) die je hebben wilt nu echt zeker 3 x is scheepsrecht,ben ook zeer benieuwd na de fotoos op het bwc forum heb ik weer nieuwe fotoos bij gezet ik ben er nog zo super blij mee en echt een hele platte buik.

Ik heb ook lipo gehad maar wat pijn betreft heb ik het echt getroffen praktisch geen pijn ook niet met het reven van de spieren.

Ik hoop dan ook dat dit ook voor jou geldt maar bij jou is de behandeling helemaal lipo mag je dezelfde dag naar huis hoop voor je dat je een beetje rechtop kan lopen en net als Ingrid vraag ik me ook af of je een band moet dragen ik denk het haast van wel lijk me ook wel lekker .

Ik vond het heerlijk om er druk op te hebben .

Natuurlijk ga ik je volgen.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vlinder,lief mens,bedankt :53:

Sim@ ,ja idd jammer,had me best erin terug gezien gesettelt en al,helaas,bedankt,ik ga me zeker voorbereiden :6:

Ingrid,ja ik krijg ook flanken en maaggebied,en dan me buik zelf en ook me (onder) rug,dus rondom word het allemaal gedaan.

ik moet een soortje van Korset dragen eerste weken,en ja dat is zeker voor de vocht,want die hou je vast ja,resultaat zou ik pas na tal weken kunnen zien werd me verteld.

Blokkendoos,hihi ja idd 3x is scheepsrecht ja,ik ben overtuigt dat ik blij ga wezen,zoiezo met me buik die weg is,die soort me toch wel enorm hoor,en dat met lipo weg,kan me nog steed sgeen voorstelling maken ervan,razend benieuwd,jammer dat ik moet wachten tot resultaat zie,want hou tal weken vocht vast en zwellingen,dus ff geduld ermee hebben,maar komt goed.

zal volgende week even me voor foto,s plaatsen in een album(jij kent ze al) en dan hoop ik erna spoedig me nieuwe buik er naast te kunnen zetten!

p.s zal eens spoedig je nieuwe buikfoto,s daar bekijken,want weet wel dat jij enorm erop vooruit bent gegaan,werd echt jaloers bij het zien van je foto,s :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi lieve moontje nog even hou je nog wel vol ik ben heel benieuwd hoe je buik er straks uit zie wel spannend hoor en straks ben een hele mooie meid mooie buik en mooie borsten wat wil je nou nog meer 22 november ga ik zeker aan jou denken komt goed donderdag leef ik met jou mee (maar je ben al een hele mooie meid) :52: groetjes missheidi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben ook heel benieuwd hoor, het kan niet anders dan dat het heel mooi wordt!!!

Nog heeeel even geduld!!

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.