Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

hahaha, dag peer, welkom mootje :D. Geweldige tekst!

Het is inderdaad al bijna, ben erg benieuwd naar je lipo. Ik ben van de week vast niet op het forum (loop over in werk en studie) dus wil je in ieder geval alvast succes wensen.

groetjes

Arna

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hey moontje,

Komt super dichtbij voor ons hé...Jij een dagje later...

Ben je nu eigenlijk nog zenuwachtig of niet zo, je weet al wat je te wachten staat hé..

Ik heb voorlopig nog altijd geen zenuwen alleen super veel angst voor pijn en grootte!!

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het komt nu wel erg dichtbij he,en of ik er zin in hebt :101:

me grote najaarsschoonmaak heb ik al achter de rug,dus nu is het kwestie van bijhouden tot vrijdag he..

daarna maar hopen dat de kaboutertjes het hier even voor me overnemen :4:

Evi ik heb ook gereageerd in je eigen topic :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

He moontje,

Nog maar een paar daagies!!!! Echt super spannend.

Ben ook heeeel benieuwd naar je fototjes straks, die worden vast prachtig!!!!

Ben dan ook zeer benieud hoe het je vergaat, denk niet dat ik vrijdag veel tijd zal hebben om te komen posten (mn dochtertjes verjaardag) maar zodra ik tijd heb, zoek ik meteen je topic op!!

Heel veel succes alvast, ook met t aftellen!!

liefs

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 daagjes voor jou lieve Moon :136:

Ben echt benieuwd hoor het gaat worden mooi buikje en mooie borsten (al zie je er nu ook prachtig uit :D )

Ik ga een kaarsje voor je branden en veel aan je denken, gaat helemaal goed komen!

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och lieve Moon nog even meid. Ik ga voor je duimen dat het heel mooi gaat worden meid. Echt wel he. Oohhh volgend jaar zomer sla jij de blits meid wow.

Veel succes he.

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Bij deze wilik je alle toi toi wensen ik ben al wel een beetje vroeg maar ik ben deze dagen heel erg druk en niet aanwezig om te reageren maar nogmaals deze keer zal je er erg blij en tevreden mee zijn weet het zeker.

Ik bewonder je dat je iedere keer de draad oppakt om tot je resultaat te komen.

Nogmaals Moontje go for it en op naar grote :1big_boobs: en een mooie platte buik.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje,

Nou jij veel sterkte!! Nog maar een paar dagen voor je! Kun je met de kerst al een supermooie strakke kerstjurk aan :123: hihih!

Spreek je gauw weer!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Ladys,

jullie zijn zo lief en meelevend,sweet :119:

ik was helemaal aan kant,zou woensdag me laatste grote boodschappen ff in huis halen en ik kon er tegenaan,heeft me ketel het begeven :26:

nu is dat nog niet zo heel erg,heb wel warm water maar dus geen cv momenteel,en ergste van verhaal komt nog,ze kunnen pas donderdag een nieuwe plaatsen ivm bestellen ,dus dat is een dag voor me operatie,ja leuk! zit ik dus niet op te wachten,want ze gaan slopen en boren,nou dan weet je wel weer hoe heel het huis eruit ziet :83:

dus ga morgen weer eens bellenvoor de 4x' om te kijken of het echt niet woensdag kan,want ze hebben 1,5 dag nodig,dan zou ik nog mooi optijd alles weer schoon hebben voor me grote dag,anders word het tot volgende week wachten :16:

zucht....zal vast wel weer goedkomen hoe dan ook,maar baal nu wel ff gigantisch :93:

ik zal morgen even een buikalbumpje aanmaken met me voorfoto,s van me buik,naja pook :44:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje,

Jeetje dat is echt ff balen hee!

Zit ff niet mee!

Zal voor je duimen dat ze woensdag voor de ketel komen en dat je nog genoeg tijd hebt om alles weer te poetsen!

Hoe dan ook, ik hoop dat je wel een beetje rustig naar je operatie toe kan leven, zou wel fijn zijn he!

Ik ben ook wel benieuwt naar je buikfoto's hoor!

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja klopt,zit ff niet mee idd,balen!

ja goed,het kan allemala wel donderdag,maar dan zou me manneke moeten poetsen,en daar heb ik dus meer ervaring in dus dat soort dingen weer liever zelf he hahahaha dus ik heb dan geen rust nee :blink:

ik ga me best doen en het komt hoe dan ook goed :rolleyes:

ja me buikfoto,s,nou daar zit je niet op te wachten hoor hahahahaha

is erger dan de meeste denken,al zijn ze nu wel nadrukkelijk erg drastisch gemaakt hoor die foto,s om ene goed beeld te geven :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik ken het gevoel... ;)

Het liefst wil je toch alles zelf poetsen op je eigen manier.. !!

Als mijn vriend het doet word ik er soms ook gestresst van!

Ik ga heel hard voor je duimen dat de ketel woensdag kan komen!

Enne ik denk ook niet dat jou buikfoto's zo erg zijn, maaar laat ze maar zien !!

Ben erg benieuwt...

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Moontje,

Wat een toestand met die ketel.

Hopelijk kunnen ze eerder komen, zodat je hetlos kunt laten en je helemaal goed voorbereid de operatie in kunt gaan.

Het gaat nu ineens heel snel hé!

Veel sterkte de komende dagen.

Groetjes Boesje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.