Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

Hey Moon,

Pfffff, tegenslag zeg met die ketel! :121: Ga ook hopen voor je dat ze nog woensdag kunnen komen en je nog zelf alles terug aan kant kunt krijgen voor je grote dag! :35:

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

heb gebelt,maar word dus echt toch de week erop,gaat niet lukken,het is te veel werk ook om het idd nog even donderdag te doen,ze moeten nieuwe leidingen trekken van boven tot beneden en heel die mikmak,nee zie dat niet zitten.dus ik heb gepland voor volgende week,dan bel ik als ik me wat beter voel enzo.

heb wel nu electrische kachels tot volgende week,maar goed,je mist ineens je cv wel hoor moet ik zeggen hahahaha

dus nu maar verder aftellen tot vrijdag :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moontje,

Wat spijtig om te horen dat je nog zoveel aan je hoofd hebt en dit vlak voor je geopereerd wordt.

Ik zou zeggen, probeer je er niet veel te druk om te maken, maar dat is natuurlijk gemakkelijker geschreven dan gedaan.

Al een geluk dat je wat electrische kachels hebt, zodat je tenminste toch niet in de kou moet herstellen.

Veel succes nog met het aftellen!

Groetjes

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lin77 en mama erg lief van jullie,bedankt :116:

vlinder hihihi ja joh,lekker logeren bij Bruno,kan die gelijk ff rotzooien met de botox en dan word ik wakker andere dag,en ben ik gewoon weer 20 :123:

weet je,ik kreeg wel lekker een warme deken over me heen toen uit OK kwam,dus die neem ik dan maar mee naar huis hahahahah lol

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh word het toch volgende week...

Nou dat is mischien wel beter als a.s donderdag!

Maar wel ff balen dat je nu het met die andere kacheltjes moet doen..

Ach.. je kunt niet alles hebben he!

maar over 3 dagen heb jij wel grote boobs en een mooie buik.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

neeeeeeeeeeee ik zit niet in de kou hoor,neem de verwarmde deken van Bruno mee naar huis :D:44::45::45::45:

ja nee ik heb goede kachels hier staan en merk er eigenlijk weinig van tot nu toe dat me ketel rot is hahahaha alleen krijg ik wel een torenhoge rekening als dit zo doorgaat vermoed ik hahaha lol

nee hoor,komt week erop wel goed,ga me echt niet in de bende en stof werken dag voor me operatie :93:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje,

nog 1 dag te gaan voordat de nieuwe Moontje er is :101:

Heel veel succes en ik duim voor je op een warm en pijnloos herstel!

:71: :71: :71:

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben er klaar voor,ik ben er klaar voor ik ben er klaar voor, :14::14::14:

wahoeeeee ,me laatste nachtje en dan tadaa!

ben me bewust van het herstel,niet direkt zichtbaar resultaat,maar afijn,dat mag de pret niet drukken he,idee is erg leuk,dat ik het achter de rug heb.

kreeg net laatste foontje,om alles te bevestigen ,en kom maar op,moontje komt eraan! :101:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.