Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Veel succes Moon!!! :1bouncingboobs: Eindelijk af van dat buikkie :49: en je droomboobs in maat F!!! :123: Slaap nog lekker vannacht! Stuur morgen de goeie vibes jouw kant op! Komt helemaal goed met het nodige geduld, dus ook alvast een superportie daarvan! :75:

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angelique243 super lief,bedakt,ik mag om 10.30uur aanwezig zijn,zou denk om 11uur de OK ingaan,maar me manneke heeft een consult tussendoor nog,dus ga ervanuit dat dit 11.30uur zal worden.en duurt allen bij elkaar zo een 3uurtjes,in de namiddag ben ik wel thuis :6:

Eef,je weet het he,als ik de OK instap,kom jij door me hoofd gespookt,met nog 2andere erbij,echt heel gek,maar is zo :D

Bambie,thanks,ga zeker hopen nog te slapen,nu kan en mag ik nog rollebollen,zal je zien,slaap ik als een houten plank,staat me nog wel bij van vorige keer :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eef,je weet het he,als ik de OK instap,kom jij door me hoofd gespookt,met nog 2andere erbij,echt heel gek,maar is zo :D

Hihi, I know, zal zeker ook aan je denken morgen rond 11 u! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meisje ook heel veel succes van mij :D

ik ga aan je denken en ook hier brand morgen een kaarsje ^_^

Morgen rond deze tijd is alles achter de rug en kan je lekker beginnen te genieten (nog wel even herstellen)

Dikke knuffel :54:

Succes! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Morgen om deze tijd zit je misschien al wel in de auto op weg naar huis en heb je het achter de rug,ben benieuwd naar je pics maar voor dat je resultaat ziet van je buik zijn we weken,misschien wel een paar maanden verder.

Maar je borsten die kun je al snel gaan aanschouwen met nu het gewenste resultaat voor jou. :1big_boobs:

Ik hoop dat de pijn meevalt maar je moet er wat voor over hebben om mooi te zijn,mar 3x is scheepsrecht.

Heel veel toi toi.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Moontje,

Meissie, ik wil je heeeeeeel veel succes wensen morgen! Dat het maar zo mooi mag worden allemaal zoals jij in de dromen je lijf graag ziet. Ik zal morgen wel aan je denken hoor. Laat het lekker allemaal over je heen komen, en we horen van je zodra je eraan toe bent.

Hele dikke knuffel van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moontje,

Ik wil je nogmaals heel veel sterkte wensen voor morgen en hoop echt dat je eindelijk je gewenste resultaat krijgt (vast wel!!!).

Laat je lekker verwennen en alvast heel veel sterkte met het herstel strakjes!!!

Succes met de zenuwen en het aftellen van de laatste uurtjes!

Ik ben erg benieud naar je veslagje straks...

liefs en xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje..

Jeetje morgen is het eindelijk zover na het lange wachten!!

Ik wil je heeeel veel succes wensen :43: :43:

Hoop dat je nu eindelijk het gewenste resultaat gaat behalen, maar dat zal zeker wel met die 1000cc..

Sterkte morgen en ik ben reuze benieuwt naar je verslagje..

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje,

Heeeeel veel succes morgen, ik zal aan je denken.

Ik hoop dat je niet de hele nacht wakker ligt van de zenuwen en dat je lekker uitgerust onder het mes gaat.

Spannend meid!!! Ik ben zo benieuwd!!

dikke kus Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Vandaag is het zover! :136:

De zenuwen zullen wel door je heen schieten he.

Ik wil je veel succes wensen en dat je snel en pijnloos

mag herstellen,van je boobs weet je wat je te wachten staat en je

buik,misschien dat het je wel meevalt,dat hoop ik voor je.

Lichtje brand al voor je en ik ben heel benieuwd na je verslag! :62:

Dat gaat helemaal goed komen, eindelijk je cup je die

zo graag zou willen en een mooie platte buik! :D

Dikke knuffel,Angela xxx :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh Lieve Moontje,

Heb ik je geen succes kunnen wensen, wat erg!!!!!!!

Lieve Moon, heel veel sterkte vandaag en dat je maar heeeeel erg blij mag zijn met het resultaat straks.

Oh wat zal jij uitkijken naar de zomer, nog even door de zure appel heen en dan HERE SHE COMES!!!!!! :43:

Succes vandaag en de komende tijd.

Liefs Boes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.