Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi moontje,

Waarschijnlijk ben je nu wel weer wakker! Hoop dat de pijn meevalt en dat je straks weer lekker naar huis kan!

Veel sterkte dit weekend en met het op je rug slapen!!

Groetjes, Karen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Je hebt ze al :1bouncingboobs: en misschien ben nu je al onderweg na huis toe.

Ben dan ook heel erg benieuwd hoe je het zelf vindt je boobs en je buik.

En of de pijn te doen is met je buik he want daar zag je tegen op.

Als het goed is zit je strak in het pak gehesen voor de komende 6 weken?

Het resultaat zal wel na enkele weken pas goed zichtbaar worden,fijn hoor,

weg buik!Welkom platte buik :)

Een heel goed herstel toegewenst en laat je maar lekker verwennen!

:54: Liefss Angela :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk beiden onze grote dag!

Heb je zoveel te zeggen! Maar daar ben je waarschijnlijk totaal niet aan toe!

Ben zo benieuwd hopelijk is het super gegaan! Want jij verdient het echt!

Hop naar een top lichaam! Weet nog zo goed dat je aarzelend was om het te vragen, en nu heb je het gedaan!!!!!

Je mag zo trots zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lieve Dames

ik ben er weer :D

ben kwart over 11 onder mes gegaan,bloednerveus toch weer wel,hmmm kwam echt pas op de OK.

iets over 14.oo uur lag ik heerlijk op de uitslaapkamer,met een verwarmde deken,ooh ik lag zo zalig he,echt erg,wou wel nog uren liggen zo.

oke,11ur kwam Bruno om foto,s te maken en af te tekenen,boobs niet,was niet nodig,me buik,maag,heupen en onderrug wel,jeetje man,ik leek wel de kaart van de atlantische oceean bij me te dragen hahaha

kwart over 11 hup OK in,helemaal naakt!voelde me beetje ongemakkelijk erij hihi maar moest wegens die lipo.

afijn eenmaal alles uit,ja dan ga je maar :69:

beetje lolletjes gemaakt met de verpleegsters daar,en die zijn zo lief he,en erna mocht ik naakt en wel met me handen op me hoofd staan,in de kou,want dat is het daar in de OK,brrr ik moest even geschilderd worden haha met ontsmetting,dat doen ze van top tot onder je voeten,alles word gedaan,ivm die lipo,heel netjes en lief waren ze,mocht liggen en wachten op infuus,kreeg verwarmde deken weer op me lichaam,behalve me koppie en toen werd infuus ingebracht,vlak erna meteen al,slaapie slaapie doen,toen na 2uur kwam ik bij in de uitslaapkamer,wist niet meer dat ik zelf er naartoe ben gelopen(met hulp) maar was daar wel meteenw akker,heerlijk lag ik,verpleegsters kwamen beide even kijken,wat te drinken brengen en vragen hoe ik me voelde,nou kiplekker moet ik zeggen :3:

heb niet eens als eerste gevraagd of het gelukt was met die 1000cc,nee hoor lag wel lekker zo,nipje van me drinken en toen kwam Bruno,hoe ik me voelde,nou meneer de dokter,prima eigenlijk,behalve deed me buik/maaggebied een piepebeetje zeer hihi

maar dat mocht de pret niet drukken hoor.

ik mocht me aankleden,voor ik die kans had,kwam de verpleeging al met me kleding,kwam netjes helpen,heeft nog even me drukverband(boobs) laten zien,maar dat kende ik al,en me mooie sexy korset van me buik,oeiiii lelijk! zit onbenullig en is vleeskleurig,brrr maar afijn,is nodig dus mag ook de pret niet drukken,kanp he,heb nu nog steeds niet gevraagd of die 1000cc er nu werkelijk inzit.

nou aangekleed en wel,ff na kantoortje van Bruno,die kwam er ook meteen aan,of het nog echt steeds goed ging met me,ja hoor dokter :D

toen zei ie meteen,het is gelukt hoor met de 1000CC,was geen probleem,je had ruimte zat ervoor,poehee oke das duidelijk,toen ging er toch wel een vreugde sprongetje door me heen nu,ik heb ze!!!

over me buik ook nog van alles uitgelegt en toen mocht ik naar huis,fit en wel.

ik moet bekennen dat ik wel wat pijn heb bij me buik/maag,vooral me buik,zeker waar nu die rol zat zeg maar,spierpijn,en of me huid in de brand staat,me rug en heupen voel ik amper.

me boobs,helemaal niks,zoals vorige keer dus,enkel wat brandende wondjes,normala en als dat alles is :)

ik ben gewoon stikhappy,morgen me drukverband van me boobs en ook me korset ff uit voor de douche en dan kan ik alles zien,al ik al ben gewaarschuwd dat me buik gezwollen zal zijn,maar dat voel ik al,voel me dikker als voorheen,maar dat mag de pret niet drukken,ik heb geduld tot tal weken verder :6:

vragen en of info,ask me B)

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

O Moontje ik ben blij iets van je te horen meid. Super dat alles zo goed is gegaan. Ooohhh Moontje ik zat ook in de stress hoor vanwege je operatie hahahaha. Jeetje en wat is het goed gegaan zeg. En je hebt je boobs die je wilden. Naja het aantal cc's dan he. Oh Moon ik ben gewoon blij iets van je te horen. Is alleen maar een goed teken meid. Toppie. Goed herstellen he meid. Hahahaha kan ik zeggen hahahahaha. Niks overhaast doen he. Pas op hoor!! Yes yes yes het is gelukt met je boobs wow wow jieha joehoe. Enne de rest zien we nog wel misschien he. Pas goed op jezelf he meid.

Dikke vette knuffel en een dikke zoen,

Van mijn dochter en van mij xxxxxx136.gif136.gif136.gif1big_boobs.gif1big_boobs.gif1big_boobs.gif116.gif116.gif116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh Moontje,

Zo snel al een bericht, super stoer!

Wat een bikkel ben jij zeg, het is niet niks zo'n operatie en al babbels voor 10, hopelijk blijft de pijn dragelijk.

Ik ben superblij voor jou dat de 1000cc gelukt is en straks met dat mooie lijfje eronder!!

Gefeliciteerd hoor lieve Moon!!!!

Nu lekker laten verwennen en rustig aan doen. :147:

Liefs van Boes

Link naar reactie
Delen op andere sites

YES MOON! ben zo happy voor je,eindelijk voorbij! :1bouncingboobs:

Pff,ik heb nog nooit met iemand zo meegeleefd ! Wat zal je blij zijn dat t voorbij en gelukt is allemaal,je bent een kei hoor!:136:

Ik ben trots op je,en oooooooh,wat ben ik benieuwd naar je boobs man,pfffffff...ben nu al stikjaloers,amper pijn,sjonge zeg,geweldig!:01:

Nou,op naar je herstel,lekker t weekend en en misschien tot vanavond,hope so.:35:

knuff Vlinderke..:51:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lesilla,komt goed,bij me vorige wissel ben ik ook begonnen met dag 1 foto,s he :6:

verwacht er niet veel van,is nog vormloos en erin gepropt hahaha,maar...owee na de 3de week,dan is moontje happy,dan komt de vorm :)

Cinta,ooh lief mens,leuk dat je net zo vrolijk bent als mijn,ja joh,het gaat stik goed,ik wist wat me te wachten stond,scheelt denk wel een berg he,en dat herstel komt helemaal goed,je zal me vast al iets kennen :5:

als ik vergelijk met me eerste bv he,stelt dit echt niks voor,een eitje,en ze zijn zo lief daar he,eerlijk waar,dat maakt je al vrolijk :)

Hi Boesje,ja ik voel me super,dus dan kan ik niet bankhangen he,overlaad jullie liever met me verslag en me dag verslagje hihi

ik ben zoieoz niet iemand die gauw naar me bedje gaat enzo,ik ben gewoon mezelf en voel me het beste als ik keutel waar ik zin in heb,en tillen en doen wat nnog niet mag,weet ik wle in bedwang te houden.

ga vanaaf lekker gamen,is ook een hobby van me :75: en dan ben je ook bezig he,anders voel ik me buik wel goed vrees ik,met stilzitten en niks doen

ja me manneke is weer zoet,kan nogal zeuren en lolletjes maken in huis,dus die is ook druk momenteel :36::44::D

bedankt allemaal weer,jullie zijn super lief,doet me goed :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patries,thanks,komt zeker goed :38:

Vlinderke,wat ben ik blij je al ff te horen,verwachte pas vanaaf hihi

ja joh,nee me boobs echt geen last,ja goed,me wondjes branden wat,als dat alles is,drukt bij mij de pret niet hoor,en jaloers?why,je hebt zelf prachtige grote,daar kom ik niet bovenuit hoor,geloof me :38:

ja ik was beetje angstig man hihi riep in de OK nog,als die 1000 niet past,laat me dan maar slapen hahahaha dacht straks word ik wakker met 850 of 900 ofzo,whaaaaa!!

ja ga morgen pic,s maken,komt helemaal goed,je wilt vast ook me mooie korsetstring zien hahahahaha lol

tot vanaaf,dan klessen we meer bij :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Gefeliciteerd!!! :64: Super zeg dat alles zo goed is meegevallen! Dacht meteen effe kijken toen ik thuis kwam en ja hoor, je bent er al weer! Jij bent echt ongelofelijk! :46: Rust nu maar lekker uit en laat je verwennen door je manneke! Hoop dat de pijn blijft meevallen en je een goede nacht moogt hebben! Wens je een voorspoedig herstel en ben ook reuze benieuwd naar je eerste picjes!

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joehoeeeeeeeeeeeeee ze zitten erin!!!!

Ben echt heel blij voor je, je wensen zijn uitgekomen en over een paar weken heb je dan eindelijk je droomlichaam!!!! Het is je gegund hoor!!!

Heel veel beterschap en ik hoop dat je lekker kan slapen vannacht. Ben heeeel benieuwd naar de foto's maar dat is iedereen denk ik wel!!!!

Hele dikke kus :58: van Daffy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey moon,

Proficiat met je nieuwe ik!!!

Deze nacht ben ik door een hel gegaan jongens toch dat dat maar gauw over mag zijn maar overdag lukt het wel hoor, zolang ik maar wat in de weer ben want anders word alles stijf en pijnlijk.

Veel succes met je herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

thanks thanks thanks,allemaal! :D

ja de eerste foto,s moet je niet te veel van verwachten,ze gaan pas vormen met en rond de 3de week,is mijn ervaring,dus ik kijk ook nog niet uit naar me eerste spiegelmoment.

me buik is echt gezwollen,heb wat gespiekt net tijdens het wc gaan,en ik voel me ook een pompoen zeg maar :29:

maar zoals de andere keren,hou ik gewoon vanaf dag 1 of 2 foto,s bij,ookal zijn het dan nog pyramiden,ik vind het veel te leuk elke week naast elkaar te leggen,dat zijn de leukste momenten :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

heey Moontje,

Leuk te horen dat alles goed is gegaan !! ben heel erg benieuwd!!

Nog 3 dage en dan is het zover :D

Had nog een vraagje, las dat je nooit geen dualplane meer zou willen maar waarom niet ?

Vind het zoo moeilijk te wete wat nu het beste is:(

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hoi lieve moontje!

Gefeliciteerd met je nieuwe boobs en nieuwe buik :43:

Fijn dat je je al zo goed voelt..

Ben reuze benieuwt naar je eerste fotootjes, geef een gil als ze erop staan ok?

Sterkte met slapen vanacht!!!

Laat je maaar lekker verwennen door je vent ;)

:58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ,ik moest zo aan je denken,en was zo benieuwd,dat ik niet kon wachten tot vanavond hihi.;)

ja hoor,ik wil best je mooie korsetstring zien hahaha,lolol..:P

Dat je amper pijn hebt in je boobs zeg...ongelooflijk,kan ik me haast niet voorstellen zeg.:3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.