Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

nee ik had ook amper pijn na me vorige wissel,echt niks,enkel me wondjes,die drukken en branden wat,thats all!

me buikkie wel,die doet zeer,echt wel,maar afijn,dat mag de pret niet drukken toch hihi

me rug en heupen gaan wel,enkel wat stram gevoel als ik er aan zit,verders te doen,er is een dikke litter weggehaald :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

Liter>>>?? Zo hey..en meegenomen ? hahha.

Ow en heb je je ouwe siliMoontjes meegekregen? Wooh die kan je zo verkopen aan mij whahaha..zijn vast nog helemaal in tact,lol.

:1bouncingboobs:

ja weet ik nog dat je vorige keer ook amper pijn had en dat je na geloof ik 4 dgn al in de auto reed.

Ja je buikje,is heftiger allemaal,maar wist je ook ,dat scheelt,gelukkig is t voorbij nu..de zenuwen /stress pfff..

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee ik heb ze niet meegenomen,had op een of andere mnaier weinig behoefte eraan,waarom weet ik eigenlijk niet.

nee ook me vet niet meegenomen,kan toch niet,die zitten in me bh nu die liter hahhahahahaha

morgen lekekr douchen,en drukverband eraf,en me pompoen buik bekijken hahahahaha

ja best veel he,een liter vet :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Moontje,

Proficiat met je nieuwe ik! Leuk om te lezen dat het zo goed is gegaan. Is toch heel wat wat je lichaam heeft doorstaan en dan al weer zo aktief op het forum bezig! Respect meid!

Hopelijk is de pijn aan je buikJE snel weg!

Ben ook wel benieuwd naar je pica's, mag ik je ww?

Laat je maar goed soigneren door je ventje!

Groetjes,

Lin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Moontje,

GEFELICITEERD!!!!

Ben de hele dag weggeweest. Was zo benieuwd, wou nog effe spieken voordat ik mijn nest inkruip hoe het allemaal gegaan was...

Jij bent er ook eentje he. Alweer gelijk voor 100% op het forum.

You go girl!!! :101:

Nou lekker laten verwennen en staks genieten van het resultaat. Hoop dat het helemaal is geworden zoals je het voor ogen had!

Groetjes Sima

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD POES wat leuk zo snel wat van je te horen.

Jemig MOONTJE jij bent snel op been

Je bent wel een sterk poessie hihihhi

Ik ben benieuwd naar je memmes :1big_boobs: en je :166::185::173::175:

Dat je zo snel weer durft te douchen joh ook knap :5:

Maar in ieder geval spoedig herstel.

Hoop dat je nou wel tevreden bent.

Melonnie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Zo das al snel op de been maar datzijn we van je gewend,en een liter vet weggehaald behoorlijk veel lijkt me dat krijg je met sporten nooit weg.

Dat moet toch mooi plat worden maar het toverwoord hierbij is GEDULD ik heb aleen keer je ww. gekregen maar op de een of andere manier is deze weg dus bij deze grag weer je ww.

Nu geniet van je douche.

Je zult wel beurs en bont en blauw zijn denk ik. :116:

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou me eerste nacht doorgekomen,jeetje,fijn is anders hahaha

me boobs niks geen last,maar me rug en heupen zijn pijnlijk,dus liggen op me rug was amper te doen,en me buik,poehee jeetje,had niet verwacht zo pittig :mellow:

begin al blauw te worden en alles is idd beurs :82:

ben niet zo een pijnstiller slikker,maar neem nu wel lekker wat in :10:

vanaaf ga ik het drukverband eraf halen en douchen,al ik het best ff eng vind met me huid die beurs voelt,maar probeer het gewoon op makje :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon,

Gelijk heb je, neem maar fijn die pijnstillertjes, zul je nu echt wel nodig hebben. Had wel gedacht dat het geen pretje zou worden als je langs alle kanten onder handen bent genomen, maar zal vast ook wel elke dag wat beter gaan! Sterkte meis! Douchen vanavond zul je vast wel van opknappen. Doe maar rustig aan!

Liefs, :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou ik heb dus net al lekker gedoucht,hihi kon het niet uithouden hoor tot vanaaf,stonk na jodium en ontsmetting(die was tot onder me voeten gesmeerd wegens de lipo)

ik heb dit keer geen mooie vleeskleurige kliniek bh aan,maar een witte tri action,de maat is 85F,wegens zwelling natuurlijk,dus ik heb zoiezo me gehoopte F straks ,deze bh zit iets strak.

er zit nog geen vorm in me boobs(zoals verwacht) en de ene heeft meer vocht als de andere,waardoor ze nu ongelijk zitten,maar ik weet dat ik dat hiervoor ook 2x had en dat dat goedkomt,maar qua steken merk ik het wel,dat die ene wat meer vocht heeft.

verder verbaasde het me dat ze niet steenachtig voelen,zoals vorige keer,het ziet en voelt verders bedaard.

me buik,nou phffff zie er uit als een vormloze pompoen hahahaha allemaal zwelling en vocht,heb maar 3 sneetjes van de lipo,petje af,hoor en lees vaak per zone een sneetje,ik heb er dus 3minder :rolleyes:

verder voelt me buik belabberd,me rug en heupen zijn te doen.

er is in totaal een ruime liter weggenomen,ipv de halve liter die verwacht was.ik zie nu al wel,dat ik echt een verbetering heb,vooral op me rug is dat al zichtbaar,en ondanks ik gezwollen ben is me rol al foetsie :136:

heb foto,s al gemaakt,zal ik vandaag(denk vanaaf) even plaatsen :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow Moon wat goed zeg. Jeetje meid wat goed dat het ook nog eens goed gaat met je ondanks de pijn natuurlijk. Ben heel benieuwd naar je foto's. Ooohh en nog zoveel weggezogen. Jemig meid wat zal jij er straks mooi uitzien. Hahahah ja ja strak in het velletje.

Heb vandaag even mooie bh's gekocht en ja daar komen ook foto's van he. Zo was even een rip uit mijn lijf naja twee dan hahahaha. Mag ook wel na die bv he. Voel me net een puber hahahaha lol.

Jij rustig aan doen he. Denk er aan hahahahahahaha.

Liefs van ons,

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi kon je toch niet wachten?

Snap het wel hoor, het is een veel fijner gevoel als je weer helemaal fris bent.. :D

Zo zo een 85F, dan heb je inder geval je gehoopte F en misschien straks nog wel wat meer ! :43:

Spannend foto's !! Komen die gewoon op je site te staan waar je vorige bv en vakantie fotos op staan?

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat fijn Moon,

Dat je heerlijk hebt kunnen douchen, kan me voorstellen dat je helemaal beurs voelt.

Ik vind het super goed dat je al zo snel op de been bent na toch zo'n zware ingreep.

Ik ben ook heel benieuwd hoor hoe mooi het straks zal zijn.

Rust nu maar lekker uit, zal een hele tour geweest zijn dat douchen en afdrogen en aankleden pfff, denk dat je blij zult zijn als je weer lekker op de bank zit,hangt.

Sterkte Meis...............

Groetjes van Boes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cinta,ben mega benieuwd naar je nieuwe bh,s man,let the show begin!

jaaaa een 85F beloofd een 75F zoiezo al ik denk mischien wel een G

ben met ene F al blij en ja,bh maat zegt niks in me ogen eigenlijk,ik weet nu al dat ik mega blij ben ermee.

ja ik zet ze bij me wissel album erbij,geef een seintje als ze erop staan :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.