Ga naar inhoud

Moontje : 2 april 2010 en 22 oktober 2010:Dr. DeMeyere , Artemedis


Aanbevolen berichten

  • Reacties 1,4k
  • Created
  • Laatste Reactie

nou nee dat nog net niet,maar valt me wel al vanaf dag 1 al op

had toen met de 750 de eerste 2weken een zwaar stenengevoel,waren echt hard zeg maar ,eerder dat zacht werd was na die 2weken,begon het zeg maar,nu heb ik al meteen dat ze zacht zijn,of ik hou mindr vocht vast daar,of ze zijn gewoon zachter van matriaal of het is omdat me huid minder gespannen staat dat het zachter lijkt,maar ik denk toch wel dat ik verschil voel hoor qua vulling :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moontje

Wat een vreselijk mooi resultaat ik vind je borsten veel mooier dan de vorige niet boos worden maar ze lijken minder groot maar ze ogen zooooooooooooo mooooooooooooi nu .

Toen ik hoorde 1000 cc dacht ik nou !!!!!!!!!!!!!!!! maar je lichaam nu is zo mooi.

Je weet ik heb een bvk laten doen en ik hou niet van grote borsten maar deze wauw.

En je buik zie nu al dat het heel mooi gaat worden geniet er van en goed dat je hebt door gezet.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid,heb je hem prive gestuurt :rolleyes:

Blokkendoos,ooh echt??? hihihi lijken ze kleiner,nou lekker dan,daar heb ik het niet voor gedaan :145:

nee joh,kan ik toch niet boos om worden,om je eerlijkheid,ja goed,het zit nu nog naar binnen gepropt he,ben daarom benieuwd wat het met de weken verder doet,als je naar de 750 kijkt,kwam ook de projectie pas tegen de 3de week :rolleyes:

maar leuk dat je ze wel mooi vind he,dat hoor ik graag,ben zelf ook super blij!en leg eens uit wat je aan deze mooier vind,leuk te weten.

en me buik,ja leuk verschil te zien al he,ondanks de vocht die er nog in grote mate zit,ik zie op me rug en buik al verschil hoor,nog niet optimaal,kan ook niet,maar tocj is er al wat zichtbaar,en dat nu al,beloofd veel goeds,heb ik geen twijfel aan :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

Ben ik weer op de laatste foto zie je het hele plaatje en dat vind ik echt prachtig en op de ander fotoos zijn ze van heel dicht bij en dan vind ik ze meer aanwezig over komen.

Maar nogmaals ik had ballonnen verwacht maar ze zien er uit als echte borsten en ze zien er niet uit als neppers das niet om te slijmen hoor,maar had een bepaalde verwachting ervan.

Dus nogmaals vind ze erg mooi.

Blokkendoos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blokkendoos,ik snap meteen je reaktie hoor,de meeste verwchten een soortje van opgeplakte ballen bij het horen-lezen van 1000cc

nu zie je wel dat ik gewoon neptieten heb,maar het word niet enorm benadrukt door randen enzo

ik ben ook trots erop,en enorm blij dat ik geen ballen heb,maar een redelijk natuurlijk ogende boezem,maar goed,ik ben dan ook een uitzondering he.

nee je mag en kan altijd eerlijk zijn hoor erover,doet me goed,en heb ik meer aan als je zegt ik vind het mooi terwijl je het niet mooi vind,heb ik ook niks aan toch :)

ja ik probeer daarom ook de foto,s wat meer op afstand te maken,want van dichtbij krijg je toch een vertekend beeld vind ik zelf :6:

bedankt voor je lieve en eerlijke reaktie :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moon,

Ik keek nog eens naar je foto"s,en bij die laatste zie je toch echt goed dat je enorme boobs hebt nu hoor!

Wat ik al zeg,je taille word nog slanker,en dan je slanke armen,borsten zijn prominent aanwezig hoor...

En ik ben het met blokkendoos eens,deze vorm is mooier,of dat nou ah merk protheses ligt? Ze zijn mooi rond,zonder randen en idd nog behoorlijk natuurlijk ogend.

Anyways,ik heb weer genoeg stof tot nadenken door jou! :145::141:

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Itsme,heb je me reaktie hier ergsn boven ook gelezen(denk van wel) dat ik zoiezo nu al verschil denk te voelen met me vorige merk.

ik ben zeker benieuwd over tal weken of ik goed zit,want vermoed echt dat deze zachter zijn,leuk en ideaal,maar wel weer meer rimpeling kans he <_<

ja gek he,idd zie je verschil in vorm,kan het nog niet plaatsen hoe de vork in de steel zit,maar ik zie ook toch een soortje van andere vorm,maar denk dat we het beter kunnen zien als ik wat weken verder ben?

afijn,ik ben blij altijd fijn en goed met je te praten erover(ookal is het erg veel in de pb) :6: doet me altijd goed.

en dat ik trots ben dat ik geen ballen heb,nou en of,mag ik toch nog 1mazzeltje hebben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Roosie,heb inmiddels je een pb gedaan en daar hebben we al over gebept ook. :)

bedankt voor je reaktie,en hopenlijk geeft jou spier ook eens op met tegendrukken en ben je stikhappy :D

laten we die hoop houden meid.

anders eens langs je arts,die kan je toch beter uitleggen en iets meer geruststellen mischien?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moontje.

Lees dat je heppie de peppie bent met je nieuwe look. Ben heel blij voor je, eindelijk!!!!!

Moet me er iedere keer aan herinneren dat je niet tussen de bv"s staat maar bij de prothesewissels.

Lekker geslapen vannacht?

Ik heb al een paar keer in het album gekeken op de link die je me hebt gestuurd voor je wissel. Ik zie alleen geen nieuwe foto's, klopt dat? Heb je een ander album gemaakt?

Nou meid, ik hoop dat t vandaag weer een stukje beter gaat en ben heeeeel benieuwd naar je nieuwe BOOBS!!! :1big_boobs:

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry meid, heb niet goed gekeken, zag bovenaan je album alleen staan: BV 19 nov 09 /2 april 10. Dacht dus dat ze er nog niet bijstonden, maar zag net dat je er wel een paar nieuwe op had gezet. Wat zien ze er al schitterend uit zeg!!! Prachtige natuurlijke vorm!!

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

*** Moontje, in dat buikalbum zie je eigenlijk het totaalbeeld veel beter. En je borsten passen inderdaad heel erg mooi bij de rest van je figuur! Wat zal jij blij zijn, en je buik zie je al goed dat ie veel slanker is dan voor de ok, natuurlijk zit er nog veel zwelling in, maar dat zie er anders uit, je kunt je al goed inbeelden hoe het gaat worden! Man man, jij gaat echt kunnen showen aankomende zomer :123::D

Groetjes van Ingrid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ingrid,ja is beter beoordelen he via me buikalbum,dan zie je de foto,s wat anders door een andere afstand genomen he

die boobsalbum zijn ze te dichtbij genomen en krijg je ene vertekend beeld vind ik.

ja ik ben super de super blij,nu al! jahoeeee!!!

lief je reaktie,thanks :116:

Daffy,kijk anders eens in me buikalbum,de meeste vinden de foto,s daar beter te bekijken :125:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Moon

Ik heb je foto's bekeken in je buik albumpie,maar wat zul jij blij :1bouncingboobs: zijn zeg!

Ziet er al nu goed uit laat staan over een paar weekjes.

Vind je boobs zoooo Super :123: en zo mooi natuurlijk nou een pluimpje voor

Mister magic hands :127: hihi!Die mag van mij ook wel een rijkelijke boezem plaatsen.

Ben dan ook heel benieuwd na mijn consult over 2weekjes.

En je buik,heb je nog veel last dr van of valt het nu wel mee?

Weet je, ik had zeven gaatjes op me buikzone en hij heeft het bij jou met drie kunnen doen,

knap werk hoor :35: , weet uit ervaring dat je wel hier nog even geduld voor moet opbrengen voordat je het

uiteindelijke resultaat ziet,maar het is het wachten waard :) .

Liefss Angela :116: xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hiiii Angela

thanks voor je complimenten :1bouncingboobs::1bouncingboobs::1bouncingboobs:

ja ik heb zeker geduld met me buik hoor,was eerste 2 dagen enorm pittig,gevoelig gebied hoor buik,maar na die 2dagen was het goed uit te houden joh,beetje beurs,maar dat mag de pret niet drukken he

wel heb ik enorme harde plekken hier en daar,en ben zo geel als een kanarie momenteel hahahaha

me boobs,ja mooi he,ben super trots en blij dat ik toch de stap heb genomen hoor,hihi

en zo groot zijn ze niet,wel groter dan de stadaard maat die je meest voorbij zie komen,ik ben van bovenmaat 96 naar 102 gegaan,ff kijken wat ervan overblijft na dat alle vocht eruit is,van weekend zat ik op 99 en nu 102,denk dat ik zeker een volle F ga overhouden :136:

ben superrrr benieuwd hoe het verloopt 10nov Angela,sta te trappelen ,net als jij zelf hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Moon,

Hoe gaat het nu met je?

Ik heb inderdaad je link nog. Moest ff zoeken, maar heb hem gevonden.

Wat ziet het er al goed uit zeg! Dat wordt zeker een mooi maatje :wub:

Maar het was al erg mooi he, alleen nu is het een stuk groter.

Ben erg benieuwd over een paar weken, wanneer de zwelling enz weg is, op welke maat je uitkomt.

Had je ook nog buikfoto's?

Heb ik er overheen gekeken of heb je ze in een ander album staan? want ben erg benieuwd.

Groetjes

:48:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.