Ga naar inhoud

new me : 16 september 2014 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Ik zoek er eigenlijk niet eens naar en kom steeds van alles tegen.

Gezien de vraagtekens, die nu eindelijk gezet worden bij het vermoeden, dat allergieën voor wat dan ook, een negatieve invloed hebben op het verdragen van siliconen borstimplantaten, deel ik u mee, dat ongewone klachten, variërend van vermoeidheid en reumatische aandoeningen tot fibromyalgie, huiduitslag, hoofdpijn en dergelijke, mij al langer bekend zijn. Daarom gebruik ik ook sinds 1998 zoutwaterprothesen, de zgn.Monobloc® CMC Hydrogel, die een goed afbreekbare suiker bevat als verdikkingsmiddel , zodat deze prothesen niet kunnen klotsen, en naar mijn ervaring geen schade berokkenen aan de gezondheid. In mijn ogen zijn deze prothesen tot op heden de beste, die er zijn.”

Linda Visser, Plastisch chirurg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste Reactie

Het is zover... Vandaag mijn nieuwe Boobies!!!

Hele huis gister nog gepoetst, oksels, benen etc onthaart, spullen op 'pak'hpogte gezet, tas klaargezet , veel te laat gaan slapen en veel te vroeg wakker en over iets meer dan 2 uur lig ik op de ok! Whoa! 😱

Hoop dat ik heel snel mijn verslag kan plaatsen, dan voel ik me in ieder geval weer redelijk ok 😊

Spannend!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff bij mij is het elke dag ik doe het, ik twijfel.. hadden jullie dit ook? Dan denk ik na over stel dat het misgaat en dan? Dan denk ik weer het is best wel eng haha.

Oh heb een goed gesprek gehad met mn vriend en hij staat 100% achter me en steunt me. Hij vind me prima zoals ik ben maar als ik het wil dan zal hij me zeker steunen. Fijn gevoel!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor mezelf besloten het te doen, mocht ik echt last krijgen na verloop van tijd laat ik ze wel vervangen door monobloc prothesen (de klachten verdwijnen met het verwijderen van de silicone heb ik begrepen) en voor hetzelfde geld krijg ik er nooit last van... Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo zeer bang voor de allergie daarom heb ik besloten monobloc hydrogel te nemen ivm dat mensen met allergie hier goed op reageren. Ik ben meer bang voor complicaties, infecties etc. Het moet gewoon goed gaan omdat ik niet vaak zulke grote uitgaven kan doen helaas, maar ik plan zeker een buffer voor als er iets gebeurd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pff bij mij is het elke dag ik doe het, ik twijfel.. hadden jullie dit ook? Dan denk ik na over stel dat het misgaat en dan? Dan denk ik weer het is best wel eng haha.

Oh heb een goed gesprek gehad met mn vriend en hij staat 100% achter me en steunt me. Hij vind me prima zoals ik ben maar als ik het wil dan zal hij me zeker steunen. Fijn gevoel!!!

Ik heb ook heel lang zitten twijfelen, hoe dichterbij het komt hoe meer. Over de maat, waarom doe ik dit, durf ik het wel enz. Is heel normaal ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwam weer op een website terecht.

Deze vrouw had silicone protheses en nu monobloc hydrogel deze verhalen geven voor mij wel de doorslag. Nu me nog eroverheen zetten dat ik bang ben voor complicaties haha.

Eindelijk was het zover dat mijn siliconen werden verwijderd. Bij de operatie bleek dat er veel gele vloeistof vrij was gekomen bij het verwijderen van de siliconen protheses en het kapsel. Mijn herstel liep goed. Ik heb nu monobloc hydrogel protheses. Ze voelen veel zachter aan en veel natuurlijker. Ook mijn gezondheid word steeds beter. Geen tandbloedingen meer en ik kan zelfs weer aankomen. Ook zie ik er niet meer zo vermoeid uit. Ik kan zelfs weer melkproducten eten zonder ervan in diarree te komen. Ik ben blij nu 3 a 4 maand na de operatie dat ik dit besluit heb genomen dat ik van de siliconen af ben. Ik hoop dat ik nu mijn gezondheid weer helemaal terugkrijg en ben dankbaar dat dr. Kappel mij geholpen heeft.

Ik heb ook heel lang zitten twijfelen, hoe dichterbij het komt hoe meer. Over de maat, waarom doe ik dit, durf ik het wel enz. Is heel normaal ;)

Dank je voor de geruststelling. Ja ik geloof zeker dat veel vrouwen getwijfeld hebben of een beetje bang waren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Ik had me nog zo voorgenomen om netjes te wachten tot mijn 6 weken in ieder geval voorbij zijn voordat ik me druk mocht maken over de vorm ... Maar Chen echt zo onwijs t idee dat mijn linker prothese zeker een cm meer naar buiten is geplaatst. Ik 'mis' bolling aan de binnenkant wat juistvteveel aan de zijkant zit. bij mijn rechterborst lijkt het wel waar hij hoort. Ik heb ook t idee dat ik de protheses kan voelen, de randen als ik op mijn rug lig en dan voelt het ook dat de een meer naar buiten zit. Ik hoop zo dat dit goed Kont! temeer omdat links ook al iets kleiner is en het dan nog ongelijker lijkt tussen mijn borsten.

Het klopt toch dat het nog maar binnen kan komen met 'zakken'?

Verder heb ik nog een vraag ik heb onder mijn armen op mijn ribben veel vocht. Erg ongemakkelijk, ook heb ik rechts regelmatig soort kramp pijn aan de onderbuitenkant van mijn borstplooi en nu zag ik net dat daar een hele zwarte blauwe plek is ontstaan. Kan dat erbij horen?

Benieuwd naar jullie reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bent nog maar net geopereerd he, geduld zul je toch moeten hebben.. Maar heb je geen foto's ervan? Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja das waar! Daarom wil ik me er ook nog niet druk om.maken, maar als t eenmaal in je hoofd zit....

Net even de kliniek gebeld (dacht hadden ze gezegd en ik betaal niet voor niets haha)vond die zwarte plek wel naar, maar dat kan er gewoon bij horen, dus daarover weer gerustgesteld

Die vorm vraag ik even bij mijn controle volgende week.. maar dat moet ik gewoon uit mijn hoofd zetten, is toch nog niks van te zeggen nu

Ga straks even proberen foto's te plaatsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde hoor, zit nu op dag 12 en had me ook voorgenomen netjes te wachten maar nu word ik toch onzeker omdat het lijkt het of mijn rechterborst al gezakt is en links nog niet, bij deze is het bovenin nog dik terwijl dit aan de andere kant al een mooie "glijbaan" is en de onderkant is ook wat hoger... De foto is in de spiegel genomen dus daar is het de linker die al gezakt is. Morgen ga ik op controle maar we zullen toch echt geduld moeten hebben...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja vienna, ik zie het. Ze zijn wel mooooi!!

Bij n ander zo makkelijk zeggen, maar ik zou bij jou idd denken dat die ander nog wel gaat zakken zoals zo vaak gelezen, ze genezen allebei op eigen manier... Maar wij willen toch graag dat ze gewoon precies hetzelfde doen hahaha.

Bij mij voelt t vooral of hij mee opzij zit, Hoewel de een ook nog wel hoger zit.

Dus toch geduld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha dat herken ik, bij anderen denk ik ook wacht rustig af je bent nog zo kort po maar bij mezelf is het toch echt een ander verhaal helaas :P Bij degene die wat hoger zit voel ik ook dat die in de zij bij mijn oksel wat meer naar buiten zit trouwens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.