Ga naar inhoud

bobbelein : 21oktober 2014 : Dr. Nio : Parkkliniek


Aanbevolen berichten

Goedemorgen deze morgen! :48: Inmiddels ben ik 16 dgn PO en dacht dat het wel weer tijd was voor een update.
Misschien zit je erop te wachten, misschien ook niet :6:

De eerste dagen PO ben ik lekker bij mijn ouders in Rotterdam gebleven en zij hebben mij, ondanks hun verhuizing, super goed verzorgd. Alleen de laatste nacht dat ik in Rdam zou zijn, kon ik daar niet slapen, dus ben ik naar mijn zus gegaan. Ook zij heeft mij goed verzorgd, alles voor me klaar gezet. 's Morgens mocht ik toen EINDELIJK douchen. Wat een heerlijkheid! Mn zus heeft een hele grote inloop douche, dus dat was zalig! Ze had een krukje voor me neergezet en allemaal heerlijk grote badlakens.

Okay, ik op dat krukje, douchekop laag,...nee, dat was helemaal niks! Ga maar gewoon staan Leintje,...hmmm..de douche moet toch wel weer wat hoger. Maar ja,...hoe doen we dat? Ik ben zeiknat, mn zus is doof, dus roepen heeft geen zin..uhhh,..okay, ga ik toch gewoon op het krukje staan? Et voilá! Check! Sta ik dus goed en wel onder de douche,...zo op mn borsten gefocust dat ik niet in de gaten heb dat de douche-drain verstopt was :44: ! Heel de badkamer blank :154: , dat werd dus dweilen voor zuslief!

Douchen was heerlijk, alleen dat gevoel dat je je borsten moet ondersteunen is ernstig aanwezig. En dan na het douchen,..je rug afdrogen, compressievest aan, ja daar had ik toch wel hulp bij nodig! Om over het borstelen van mn haren nog maar te zwijgen. Pff hey! Nooit gedacht dat douchen zo'n enorme opgave zou kunnen zijn! Snel mn bedje in en even lekker slapen!

Na het douche- evenement ben ik 's middags door mijn vriendin opgehaald en zijn we naar huis gereden. Nou zeg! Een uurtje meerijden in de auto,...dat is toch niet zo heftig? WRONG AGAIN! Doodop was ik halverwege al! Wakker blijven,....wakker blijven,...nog een half uurtje,...NEE LEIN NIET SLAPEN! Okay, gelukt! Wakker gebleven totdat we thuis waren.

Eenmaal thuis, snel lekker mn pyama aangetrokken en op de bank gekropen onder een dekentje. Uiteraard was ik wel gelijk (bijna) helemaal vergeten dat ik geopereerd was. Je bent dan lekker in je eigen huis en wilt gelijk van alles doen, koffer uitpakken, eten maken, de kat optillen, effin, allemaal dingen waarop ik dus werd teruggefloten door vriendinlief. Prima joh! Wat jij wilt! Pfff...laat me toch! Maar nee, ze heeft echt helemaal gelijk hoor! Als ik niet op mn eigen lichaam let, laat dan alsjeblieft zij degene zijn die dat wel doet, het is tenslotte voor mn eigen bestwil.

Het eerste weekend PO zijn we lekker naar buiten gegaan. Ik voelde me namelijk, op de moeheid na, echt super! Zaterdag lekker wezen markten en boodschappen gedaan. En zondag ook lekker naar buiten gegaan voor een wandelingetje en een ontbijtje bij een leuk koffiezaakje hier in de buurt.

Nou toen was het ineens al maandag, bijna een week PO. Douchen was al die dagen goed gegaan, dus dat moet dan alleen maar beter gaan. Kleren uit, fotootje maken van mn borsten, douche aan,....WOW! Wat zijn dat? Sterretjes? Hey, waarom hoor ik niks meer? Ohjee,...ik ga flauwvallen! Snel de douche uit, handdoek om en op bed gaan zitten. Mn vriendin heeft haar werk maar even gebeld om te laten weten dat ze 'smiddags pas komt. Gelukkig, geen probleem en ik ben gerustgesteld dat ik maar een half dagje alleen hoef te zijn.

Na deze maandag gaat alles in een sneltreinvaart! Ik voel me al vanaf het begin top en met de dag wordt dat beter. Dinsdags controle gehad bij Nio en ook hij was tevreden met het mooie resultaat. Gelukkig maar!

Dit was ook de dag dat ik een sport- BH aan mocht. Even bij de Hema of VD was Nio's advies, nou dan maar even naar de Hema. Volgens Nio zou ik op een C uitkomen (zei hij kort voor de operatie), dus in de Hema, tussen de schappen even een 80C voorgehouden en om mn borst 'gevouwen'. Ach,..dat past prima! Wat was ik blij! Thuis snel de sport- BH aangetrokken en weer door naar het nieuwe huis van mn ouders. Wat zit mijn nieuwe BH fijn! Zoveel beter dan het compressievest :57: !

's Avonds lekker uiteten geweest en naar het theater. Maar ohjee,...daar begon de ellende hoor! :102: Om de 3 minuten moest ik mn BH goed trekken, hij snijdt, hij knelt, hij trekt omhoog, hij zit niet goed! Wat is er met mn borsten aan de hand! De boel klapt eruit! Pfff...te kleine BH misschien?

Donderdag pas in de gelegenheid geweest naar de Hunkemoller te gaan om op te laten meten,...ja hoor! Mevrouw, uw BH is veel te klein! Huh? Wat?! Te klein?! Nee joh,...mn borsten zijn te groot! :45: Haha! Blijkt dat ik 80D / 75E heb. Hmm..okay, vooruit! Nou, ik ging dus met een PO- BH 75E de deur uit!

Inmiddels ben ik vandaag 16dgn PO en ik voel me zo ongelooflijk goed. Ik heb alleen de eerste 4 dagen meds genomen (just in case), maar tussendoor vergat ik ook met gemak mn diclo en para's hoor. En dat merkte ik niet aan mn lichaam. Pijntjes / ongemakken werden niet erger. Wat een heel groot voordeel is natuurlijk, is dat ik op de spier heb gekregen. Maar ieder voordeel heb ook zn nadeel en dat geldt zeker voor op de spier plaatsing! Doordat ik nergens last van heb, denk ik dat ik ook alles weer kan doen (kan wel natuurlijk, maar mag niet). En ik denk dat wanneer je onder de spier of DP hebt, je je wel 2x bedenkt als je iets doet. De pijn / ongemakken zullen je wel tegenhouden, waardoor je het een 2e keer wel uit je hoofd zal laten.

Maar goed lieve mensen, het is alweer een heel verhaal geworden, dus ik ga er maar een eind aan breien. Ik had ineens de behoefte om toch weer eens eea op te schrijven. Je vergeet zelf ook zo snel he? En op deze manier kan ik het zelf ook nog eens teruglezen. Ik heb de hele operatie, vanaf 21 oktober 2014, 's morgens 08.30hrs vertrek tot op heden echt als één groot uitje ervaren! Ik heb overal van genoten en zou het zo weer doen! Niks niet eng de narcose, niks geen vervelende ervaringen. Ontspring ik in alles de dans? Nee toch? Het kan gewoon! Dat blijkt wel :1: Geluk is voor één keer ook aan mij zijde,..ontregelde suikers vergeet ik gemakshalve even hoor! Geen zin het daarover te hebben :100:

Morgenochtend ga ik mijn eerste dienst weer draaien. Van 08.30-15.00hrs mag ik weer, ik word gebracht door mn vriendin en ik ga met de bus naar huis. Stom genoeg durf ik nog geen auto te rijden...denk ook dat ik uitgeput op werk aan zou komen, dus dan maar zo :6: En 's avonds een feest van een collega die 65 wordt. Mn eerste dag wordt dus gelijk een drukke dag! Ben benieuwd!

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste Reactie

Wat leuk om te lezen allemaal zeg!!

Zat mij ineens te bedenken..welke bh heb je dan gehaald bij de Hema? Maar die moet over je hoofd dan he? Of je stapt erin?

Het is idd toch anders dan bij mij he? Eigenlijk wel een groot verschil. Ik moet echt de sluiting aan de voorkant hoor, En steeds denk ik, ik ga toch maar de L nog bestellen. Maar doe het toch maar niet. Ik heb de lipoe nu steeds op de 1e stand staan en de striemen zie ik wel. Ik doe het er nog maar mee.

De ongemakken? ja herkenbaar. De douche? Poehee...het draaien en denken dat je onderuit gaat ook!! Maar ik zit nog braaf in mijn stoeltje hoor hahahaha Ik gebruik hem nog elke dag. Heerlijk!!

Maar we zijn lucky girls...alles gaat goed. We hebben mooie boobies...We are happy!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje Bobje , En goed om te lezen dat je nu zo goed voelt , heerlijk toch .

Hoop dat op je werk alles goed gaat , en auto rijden komt wel weer hoor ! Daar moet je een goed gevoel bij hebben

en als dit nu nog niet gaat , dan maar nog even niet , toch .

Succes morgen , fijne dag .

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.hema.nl/winkel/dames-en-heren/dames/ondergoed-en-lingerie/behas/sportbeha-cup-b-e-%2899000244%29?fh_view_size=48

Deze had ik bij de Hema gekocht, achtersluiting. Wel gewoon om mn middel doen, dan omdraaien hoor. Uitdoen gaat wel met mn armen op de rug.

Ik heb nu deze van de Hunkemoller: http://www.hunkemoller.nl/nl_nl/full-cup-sport-bh-medium-support-black-103216-1.html Zit echt fijn deze! Bandjes zijn met klittenband te verstellen, dus dat kan ik makkelijk zelf doen als het nodig is. Verder is het wel een nadeel dat deze niet voorgevormd is, je ziet soms je tepels erdoor. Dus ik mn vullingen uit mn bikini gehaald en als ik de deur uitga, dan stop ik deze in mn sport bh. Haha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die van de Hema is idd wel wat steviger. Ik zou daar ook wel voor kiezen.

En dan om mijn middel doen moet te doen zijn.

Van de Hunkemoller vind ik zo slap eruit zien. Ik heb voor mezelf echt het idee dat ik nog stevige bh's nodig heb. Maar wel een goed idee om dan je vullingen erin te doen hoor.

Hilarische wel. Gebruik je nog je vullingen whahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha! Ja, idd! Gebruik ik nog vullingen! Maar die van de Hunkemoller is niet zo slap als ie eruit ziet hoor. er zit onder de cup een extra versteviging en zit echt super lekker! Heel zacht en je merkt niet dat je iets aan hebt. Ook wat decolleté betreft kun je je kleding gewoon aan. De meeste topjes dan...

En Caro, auto rijden,..tsja,..dat komt wel. Ga van het weekend even een stukje proberen te rijden. Even de tijd voor nemen. Heb daar vaker last van gehad. Als ik dan weer eens opgenomen was in het ziekenhuis en ik kon daarna weer autorijden, dan scheet ik echt 7 kleuren. Ook als ik van vakantie terug kom. Raar he?! Terwijl ik normaal gesproken totaal geen angst voel in de auto en echt overal en op welke tijd dan ook heen scheur. Maar goed,...laten we het codewoord nog eens erin gooien: GEDULD! :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ... Ja Bobje .. Ik heb ook zoveel geduld met mijzelf moeten hebben ... Ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen .

Geduld ... ja ..

Auto rijden , weet je dat ik pas na twee maanden po weer achter het stuur kroop ... het moest bij mij echt safe aanvoelen

en alles op mijn gemak hoor , ik had geen haast .

En ach .. laten we dan maar een paar angst hazen zijn .. het komt vanzelf wel weer allemaal goed .

Geduld :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Och ... Ja Bobje .. Ik heb ook zoveel geduld met mijzelf moeten hebben ... Ik dacht dat er nooit een eind aan zou komen .

Geduld ... ja ..

Auto rijden , weet je dat ik pas na twee maanden po weer achter het stuur kroop ... het moest bij mij echt safe aanvoelen

en alles op mijn gemak hoor , ik had geen haast .

En ach .. laten we dan maar een paar angst hazen zijn .. het komt vanzelf wel weer allemaal goed .

Geduld :6:

Beter een angsthaas zonder auto op pad, dan een angsthaas achter het stuur! Haha! Maar heeft het echt zo lang geduurd joh? Ik ga ook al richting 3 wkn PO en vind het al lang duren, daarom wil ik ook echt dit weekend een stukje rijden, al is het maar naar de andere kant van het dorp. Anders wordt het helemaal niks meer met deze angsthaas! Hihi!

En tips,...daar hebben we elkaar voor toch?! Haha! Blij dat ik ook even wat kon delen :38: X

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ;)

Trouwens fijn dat het zo goed met je gaat! En leuk verslag! Heb ff moeten bijlezen.. Langs je topic gekeken ben ik bang (oeps)

Wil je dit niet samengevoegd hebben met je voorsteltopic?

xxx BB

Nee joh, geen probleem! Ik lees soms ook te selectief hoor! Haha! En jij zit nog niet eens in NL op het moment (nog niet terug toch?), kun je nagaan!

Maar is het beter om het samen te voegen? Dan is het prima hoor wat mij betreft. Moet ik dat zelf doen? Of doen jullie / jij dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk verhaal! Zo herkenbaar allemaal om te lezen! Alleen ik had met dual plane inderdaad wat makkelijker rust te houden. De eerste dagen kreeg ik niet eens zelf mijn trainingsbroek omlaag voor naar de wc:P

Gelukkig kwam mijn zusje, verpleegkundige, mij helpen met alles!:)

Goed herstel gewenst nog verder en succes met het rustig houden!;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, dan heb je alles in 1 topic staan, meestal doen we dat om het overzichtelijk te houden. De vraag is of jij dat ook wilt :)

Je kunt dat niet zelf, dan zal ik dat voor je doen, als je het wilt :)

Helemaal goed! :35: Sommige topics zijn inderdaad ook verre van overzichtelijk te noemen! Haha! We vervuilen maar wat hier :36: ! LOL! Dus bij deze,...go your gang, thanks X

Wat een leuk verhaal! Zo herkenbaar allemaal om te lezen! Alleen ik had met dual plane inderdaad wat makkelijker rust te houden. De eerste dagen kreeg ik niet eens zelf mijn trainingsbroek omlaag voor naar de wc:P

Gelukkig kwam mijn zusje, verpleegkundige, mij helpen met alles! :)

Goed herstel gewenst nog verder en succes met het rustig houden! ;)

Ja idd, je broek omhoog! Dacht 1 dag PO mn spijkerbroek aan te trekken,...kan ik best zelf hoor! Heb echt geen hulp nodig,...effin,....5minuten verder en de skinny jeans hing op mn knieen...okay, nog een klein stukje verder omhoog! Ben er bijna! Zo hehe,...ik ben er,...krijg ik de knopen niet dicht! Whaha! Idd mn jogging maar aangetrokken en daar dan weer geen hulp bij nodig gehad! Hihi! Ben jij onlangs ook geopereerd? Of al wat langer PO?

Oh wat leuk te lezen!

Toch weer een beetje beter beeld wat me vanaf morgen te wachten staat!

Fijn dat alles goed met je gaat en je alles ervaart als een groot uitje leuk omschreven ;)

Jaja,...morgen B-day voor jou! Spannend hoor! Hoe laat moet je er zijn en wordt je geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.