Ga naar inhoud

Booby : Operatie nummer 3 : 30 januari 2015 : dr.koopmann


Aanbevolen berichten

  • Reacties 164
  • Created
  • Laatste Reactie

Thnx allemaal! Ik lig nu nog in de kliniek , ervaar veel pijn. Arts net bij me geweest om te vertellen hoe de operatie ging, duurde erg lang, veel hard weefsel. Daarom ga ik veel meer pijn ervaren dan n eerste operatie . Dat is dus nu al te voelen de morfine werkt maar pijn gaat erdoor. Krijg zo een extra recept mee voor pijnstillers .

Verder heb ik een drain. Dit omdat hij nul risico wil nemen, vocht en bloed moet er meteen uit. Deze word maandag verwijderd .

Nou ik ga nog ff slapen, me mannetje komt over een uurtje alweer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even klein verslagje want ben nog een beetje wappie van de morfine ;)

Zoals jullie konden lees had ik stress stress en nog eens stress. Bij aankomst meteen naar me eigen kamer gebracht , super lieve verpleegkundige waarmee ik een geruststellend praatje had, ze maakte foto's en zei niets van het bultje wat vanmorgen verscheen. Hierdoor was ik er niet geruster op want de arts zag mij dan dus pas tijdens aftekenen.. Eenmaal in de verkoeverkamer toen ik al aan de antibiotica lag kwam hij aftekenen, hij zei dat me huid er gelukkig goed uit zag en dat ik straks weer even mijn naam en geboortedatum moest zeggen, ook al kon hij deze inmiddels wel uit zijn hoofd na mij 20x gezien te hebben ;) hierdoor moest ik wel lachen en het maakte me ook wat rustiger, verder stelde hij me nog even gerust en ik liep mee maar de tafel. Ook hier weer een paar grapjes en BAM.. Weg was ik en wakker werd ik.

Deed meteen mijn dekentje omhoog en was in tranen van blijdschap! Moest alleen wel rustig worden want alle toeters en bellen gingen weer eens af haha! Ja hallo rustig worden, ik heb me 5 maanden verminkt gevoeld en ineens zit me enorme tiet er weer ;)

Werd later nog misselijk ook, meteen dit aangegeven en dat ik extreem pijn had dus hup morfine erin en middel tegen pijn.

Verbaasd keek ik op mijn monitor, 13:45u ??! Wtf hoelang duurde deze operatie wel niet?! Snapte er egt geen reet van!

Toen ik later stabiel was naar mijn kamer gebracht , tering wat een pijn, en nee niet de olifant maar die Fucking drain is killing me!!

Gelukkig iedere keer zodra t mocht morfine en andere pijnstillers gehad, slapen ging moeilijk namelijk.

Later kwam dr.koopmann me wakker maken, brabbelde wat over de operatieaar ik was helemaal in me eigen wereldje. Het enigste wat ik hoorde was dat ik veel meer pijn ging ervaren dan een "normale " borstvergroting met nieuw / maagdelijk weefsel waar nooit iets aan gebeurt was.. Hmm oke dan.

Na een uurtje toch maar ff aan de verpleegkundige gevraagd wat hij nou zei;

De operatie heeft dik 2 uur geduurd, het was een zooitje ine borst om t kort samen te vatten. Weefsel was stug etc , om risico's te verminderen een drain in me borst die pas maandag verwijderd mag worden en veel meer pijnstillers meegekregen.

Voor nu gaat t redelijk, superlieve zuster gehad, sportbeha martelband en crèmes gratis meegehad omdat ik toch hun "speciale gevalletje" ben en iedereen met me meeleeft :)

Nou ik ga me bedje in!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, erg leuk dat hij je zo op je gemak stelde en grapjes stond te maken. Is toch wel fijn hoe het gegaan is nu he!
Maar wat een stress nog van te voren... Pfff kan het me goed voorstellen.. Jij zag de bui alweer hangen...

Maar je hebt ze weer allebei, yes!

Maar dus door de ontsteking en het vocht dat je gehad hebt daardoor, lijkt het erop dat je wat extra kapselvorming gehad hebt, nadat je prothese er al uit was.... Heftige ontsteking geweest zeg...

Goed dat hij dan gekozen heeft voor een drain :35: Komt nu vast wel goed!! :)

Fijn dat alles zo goed verlopen is vandaag!!

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij bent echt 'een bangelijk wijf'zoals wij dat hier in dat Belgisch apenland zeggen :1:

Wat jij hebt moeten doorstaan wens je niemand toe maar je bent ervoor gegaan en Hoe...echt chapeau voor de manier hoe jij er mee dealde hoor!!!

En nu ben je weer 'heel'

Ik kan me inbeelden dat jij wel uitzinnig bent van geluk en als je niet zoveel pijn had deed je gegarandeerd een vreugde dansje!:1:

Meid soigneer je maar goed,of beter nog...laat je maar goed soigneren,je verdiend het idd!!!

Veel succes met je verdere herstel...

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahhhh dankjewel voor jullie lieve berichtjes! Ik ben de nacht wel redelijk doorgekomen, word wel stipt om de 2u wakker voor me pilletjes haha. Hou me ook strikt aan dat schema hoor, heb alles een beetje verdeeld zodat ik niet zonder zit.

Ik kan zelf me bed uit want die druk heb ik niet op me borst, erg fijn is dat :)

Die drain doet echt superzeer maar gelukkig mag die er maandagmiddag uit en de tape er vanaf! Dan kan ik eindelijk eens ff spieken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd fijn dat je weer compleet bent en een super super voorspoedig herstel gewenst !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx ladies, vandaag was mijn eerste dagje alleen thuis zonder manlief. Vanmorgen beetje opgeruimd, gedoucht, hond uitgelaten , bezoek gehad en naar de winkel geweest. Toen even een uurtje geslapen en net toen ik wat gegeten had werd ik toch benauwd, hartkloppingen en alles. Ben meteen gaan liggen en nu gaat het wel weer. Online vind ik dus dat dit hoogstwaarschijnlijk bloedarmoede is door de operatie plus dat ik Veelste druk gedaan heb vandaag. Dat was ff schrikken, herkennen jullie dit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid

Het hoeft geen bloedarmoede te zijn.. maar denk eerder dat je gewoon veel te druk geweest bent vandaag.. Het is een fikse operatie geweest, en je lichaam is herstellende.. Je weet dat genezing energie vreet he ;)

Als je dan je energie verbrast aan andere dingen (hihi) dan trekt je lichaam op een gegeven moment aan de bel.. Bloeddruk kan gestegen zijn, of misschien juist je bloedsuiker die wat omlaag ging, of misschien wel juist omlaag? Een lichaam kan apart reageren op een narcose....

Probeer even wat zout extra binnen te krijgen, en doe lekker rustig aan.. Drink er wel veel water bij.. en met wat zout bedoel ik een kop bouillon of zo :)

En morgen bankhangdag ;)

Neem je nog pijnstillers eigenlijk?

xxx BB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik weet zeker dat ik Veelste druk gedaan heb. 3 dagen werd ik met alles incl aankleden geholpen en vandaag alles zelf gedaan en teveel ook. Mede doordat ik me eigenlijk wel goed voelde.

Pijnstillers ben ik aan het afbouwen.. Neem sinds gisteren alleen nog de paracetamol om 8u 14u 20u 02u (1000mg per keer) en gister voor het slapen gaan een tramadol en diclofenac op.

Nu geen tramadol maar alleen de diclofenac op, even kijken of dat beter gaat..

Of ben ik al te snel aan het afbouwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.