Ga naar inhoud

eerste 2 dagen


Siccus

Aanbevolen berichten

hier nog een single lady!! single moeder om precies te zijn.. de eerste nacht slaapt mijn dochter bij haar vader.. thuis zet ik ook gewoon alles van te voren klaar, red ik vast wel ben ik van overtuigd. drinken en eten naast mijn bed =) tweede dag komt me dochter wel thuis maar komt mijn zus helpen met haar wassen en aankleden en naar bed brengen.

komt helemaal goed!! sta ook vooor 8 januari.

succes op je consult, spannend :7:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Òhh leuk Lola91. Kunnen we samen alleen zijn en herstellen hahaha :)

Oeh ja lastig Siccus. Ik denk dat ik nu een slappe c heb... Denk zelf dat ik op E/F uit ga komen, maar ik durf het echt niet te zeggen.. Alles is beter dan dat ik nu heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat n nare situatie waar je in zit zeg... Ik wou je gewoon ff n hart onder de riem steken. Laat je door niets if niemand tegen houden en ga er voor hoor.... Er komt vast j passende oplossing. Liefs Boobs2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, stoer dat je het gaat doen en dan helemaal alleen herstellen, poeh! Al kan het ook meevallen hoor. Ik heb het ook achter de rug en kon al vrij snel bijna alles weer zelf (het is dat je een aantal dingen niet mag, dus die tips van spullen laag zetten enzo zijn wel handig) maar ik voelde me al vrij snel weer de oude (na een week ook geen pijn meer). De eerste dagen moet je je gewoon héél rustig houden, da's het allerbelangrijkste.

Maar wat ik me wel afvraag, in de info die ik van het ziekenhuis meekreeg stond dat je na een narcose 24 uur niet alleen mag zijn, dus dat er wel iemand in de buurt moet zijn. Ik heb me de eerste nacht ook heel erg beroerd gevoeld (misselijk en spugen). Ik had het wel een eng idee gevonden als ik helemaal alleen zou zijn. Het zou wel heel fijn zijn als er een nachtje iemand bij je kon blijven denk ik dan?

Veel geluk en succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier nog een single lady!! single moeder om precies te zijn.. de eerste nacht slaapt mijn dochter bij haar vader.. thuis zet ik ook gewoon alles van te voren klaar, red ik vast wel ben ik van overtuigd. drinken en eten naast mijn bed =) tweede dag komt me dochter wel thuis maar komt mijn zus helpen met haar wassen en aankleden en naar bed brengen.

komt helemaal goed!! sta ook vooor 8 januari.

succes op je consult, spannend :7:

Hoii Lola91

Wauw dat vind ik echt heel dapper van je met een kindje erbij:) ik ben al bang dat me kat op me springt hihi

wel fijn dat je zus dan komt helpen!

Wie weet heb jij ook wat aan de tips van de bovenstaande dames

heeel veel succes xx en Merry Christmas x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi wat n nare situatie waar je in zit zeg... Ik wou je gewoon ff n hart onder de riem steken. Laat je door niets if niemand tegen houden en ga er voor hoor.... Er komt vast j passende oplossing. Liefs Boobs2015

Dat vind ik echt super lief van je! En ik laat me zeker niet tegen houden hihi bedankt! En ook jij Merry Christmas xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, stoer dat je het gaat doen en dan helemaal alleen herstellen, poeh! Al kan het ook meevallen hoor. Ik heb het ook achter de rug en kon al vrij snel bijna alles weer zelf (het is dat je een aantal dingen niet mag, dus die tips van spullen laag zetten enzo zijn wel handig) maar ik voelde me al vrij snel weer de oude (na een week ook geen pijn meer). De eerste dagen moet je je gewoon héél rustig houden, da's het allerbelangrijkste.

Maar wat ik me wel afvraag, in de info die ik van het ziekenhuis meekreeg stond dat je na een narcose 24 uur niet alleen mag zijn, dus dat er wel iemand in de buurt moet zijn. Ik heb me de eerste nacht ook heel erg beroerd gevoeld (misselijk en spugen). Ik had het wel een eng idee gevonden als ik helemaal alleen zou zijn. Het zou wel heel fijn zijn als er een nachtje iemand bij je kon blijven denk ik dan?

Veel geluk en succes!

Ik denk dat ik het wel ga redden in me uppie:) met deze tips kom ik al een heel eind denk ik. Mijn collegatje komt af en toe ff langs voor de wat zwaardere dingen en misschien blijft ze de eerste nacht bij me slapen. Dat hangt even van de operatiedag af.

want ik als vrij ben moet zij werken anders wordt er niks gefactureerd hihi dan krijgt ik ruzie met de baas :D

Hopelijk valt het mee en heb ik echt noodhulp nodig kan ik altijd wel iemand bellen:) ik hoop een operatiedatum te kunnen prikken wanneer mijn vader nachtdienst heb, dan kan ik indien nood me vader s nachts bellen

Ook jij heeeele fijne kerstdagen xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ook hoor Siccus.. Kreeg net alleen iets minder leuk nieuws. Mijn zus zou mee gaan tijdens de operatie, maar haar man vindt het nu maar allemaal moeilijk om die dag vrij te nemen, zodat hij op de kinderen kan passen. Met als gevolg dat ik nu dus alleen moet gaan. Dat vind ik echt niet relaxed! Zeker niet omdat het de eerste keer is dat ik onder narcose ga. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou gelukkig komt mijn ex me na de operatie halen, maar had het wel fijn gevonden dat als ik wakker werd dat er iemand naast me zat.

Maar vrees dat ik niemand anders meer kan vinden :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo lief is hij ook niet hoor.. Heb behoorlijk aan zijn hoofd moeten zeuren hahahaha.

Nou ja.. Het is zoals het is he. Dan moeten we het inderdaad maar allemaal alleen doen! Het is niet anders

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook een zwangerschapskussen (24/12 geopereerd).

Ik vind het een heel gemak en het doet echt zalig tegen mijn rugpijn..

In bed gebruik ik het ook, maar ik zak zodanig door dat ik er wel niet zelfstandig uit kan..[/quote

ik legde bij het voeteneinde tegen de rand van het bed een kussen en die hield mijn voeten tegen , zeg maar. Ik zakte wel onderuit. ....maar minimaal

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.