Ga naar inhoud

Siccus : 11 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Oke, ik heb andere verhalen gehoord.

Vandaar mijn advies.

Ik begrijp je. Ik heb geen slechte ervaring met haar ze was lief en zegt wel precies wat je wilt horen. Ze had gezegd 500cc kom ik bij de Chirurg die zegt dat past niet dus ik was wel een beetje teleurgesteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Je word door verwezen voor een consult bij de arts. Zei kan niet bepalen wat jij precies gaat krijgen. Zei kijkt wat mooi is maar meet niet wat past en dus haalbaar is. Ik ben 16-12-14 bij haar geweest en had gelijk 17-12-14 een consult bij de chirurg. En ik krijg dinsdag mijn boobies. Ze heeft mij zelf voor consult gestuurd ik heb dat niet gevraagd

Zo dat ik dan super snel gegaan zeg :D

Bij welke arts ga je het laten doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over karim hoor ik ook veel goede verhalen.heeft hij ook een voorkeur voor dual plane?

Ik twijfel nog een beetje over dual plane en voor de spier. Ik heb wel genoeg weefsel dat weet ik vrijwel zeker.

En hoe veel cc krijg je nu uiteindelijk? Las dat Diana 500 zei en karim iets anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg nu 425cc of 450cc hij neemt beide mee en gaat kijken wat het best is. Hij gaat bij mij dual plane plaatsen en high profile. Ik heb niet genoeg weefsel omdat ik 60kilo ben afgevallen. Vind het wel spannend hoor dames

Spannend !! Heel veel succes dinsdag en ik ga je even volgen ben best benieuwd :D xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend !! Heel veel succes dinsdag en ik ga je even volgen ben best benieuwd :D xx

Dat mag hoor. Ben nog niet heel veel actief geweest hier. Maar ik zal mijn verslag hier zoiezo doen. Succes morgen bij Diana. En staar je niet blind wacht de chirurg maar af. Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een update:)

Vanavond op 19.00 had ik een afspraak bij Diana in Kliniek Amstelveen. Toen ik aankwam zat er ook een oud klasgenootje van mij in de wachtruimte hihi super toevallig en had haar al 8 jaar niet gezien. Dus het half uurtje dat het uitliep heb ik me prima vermaakt:)

Eenmaal bij Diana op gesprek was ik meteen om! Tot tegenstelling van sommige ervaringen hier vond ik Diana echt een super lieve leuk vrouw die echt de tijd voor mij nam en super goed met me meedacht. Echt een heel goed consult gehad!

Ik wilde graag een mooi D cup en ik had wat fotos meegenomen die ik mooi vond en fotos waarvan ik het minder mooi vond. Ze heeft mij meteen de 350cc laten passen en PERFECT!!!!! Nog even gekeken naar 300 en 325 cc en uiteindelijk besloten dat ik 325 en 350 cc voor leg aan de chirurg. Ik wilde graag frans van straten en ook dat was geen probleem.. helaas vind ik nijmegen te ver dus gekozen voor Vito waar ik ook al even snel kennis meegemaakt heb:)

Super lief man voor zo ver ik nu kan oordelen:)

Heb veel vragen gesteld en ze heb me alles piekfijn uitgelegd tot in de details. Heb er dan ook ruim 1 uur en een kwartier gezeten. Ondertussen ook lol gehad want ik kan het persoonlijk heel goed met haar vinden :D

Tevens ook voor dual plane gekozen

Ik heb wel alvast een operatiedatum geprikt, was zoooooo tevreden met dit consult!

Volgende week maandag 5 jan nog even naar Vito zelf en dan bepaal ik of ik de datum van 11 februari vastzet of niet.

Tot nu toe helemaal happy! Ik ga morgen even kijken hoe ik fotos hier kan plaatsen van hoe het nu is en de pas sessie :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Jeej mijn operatiedatum staat vast :)

Op 11 februari 2015 wordt ik geopereerd door Vito Koeijers in Kliniek Amstelveen :)

Tijdens mijns 2e consult met dr Koeijers zelf adviseerde hij mij anatomische protheses, maar uiteindelijk toch voor ronde gekozen. Rond van Mentor.

Omdat ik blijkbaar toch verschil heb in mijn borsten (is me nooit opgevallen) krijg ik links 350cc en rechts 400cc. Of was het nou andersom?? In ieder geval 2 maten. Hij neemt ook 325 en 375cc mee naar de operatie om te kijken wat het mooiste is.

ik heb nu een 75B en wil uitkomen op een volle D

Tevens ook dual plane gekozen :)

Nu rook ik.. best flink als ik eerlijk ben. Dr. Koeijers adviseerde mij om in ieder geval 10 tot 15 sigaretten per dag minder te gaan roken. Het liefst stoppen natuurlijk en dat ga ik proberen! Toevallig had ik gister een nieuw blik gekocht (maak ze zelf) dus als deze op is ga ik op me tanden bijten en stoppen!! Wish me luck

Tijdens een kleine controle van de assistent bleek mijn bloeddruk te hoog te zijn. 151/93 als ik het goed heb. Geen idee hoe dat komt maar waarschijnlijk gewoon ongezond.. morgen ga ik even de dokter bellen om bloed te prikken en dan eens even kijken.

Morgen ook maar inschrijven bij de sportschool... gezonder leven is vanaf nu mijn moto haha

Sportbh is ook besteld.. lipoelastic maat M en ik haal er nog 1 van de hunkemoller met rits.

Verder heb ik alles getekend en alles is naar wens verlopen. Consulten waren echt super en ik ben dus heeeeeeeel benieuwd naar het resultaat!!

Heb er super veel zin in en kan niet wachten tot het 11 februari is!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je datum! Nu maar gaan aftellen!

Ik word zelf 15 januari geopereerd en rookte zelf ook aardig veel. Nu gestopt sinds 1 januari. Het beste is inderdaad om helemaal te stoppen ivm genezing van je wonden enz. Ik had nooit gedacht dat ik het zou kunnen, maar het lukt aardig goed! Denk omdat het toch voor een heel goed doel is haha! Mijn gedachte is ook vooral, stel ik krijg complicaties na de operatie, ga ik het mezelf nooit vergeven!

Succes met alles!!

Liefs Vicky

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt dames!

Ik ga zeker aftellen hihi :)

@Vicky1993 oooowh spannend jij hoeft nog maar een paar dagen! :)

Ik ga ook echt dat in me achterhoofd houden! Het is me al eens gelukt dus nu moet het ook lukken toch? :)

Ik denk dat het na het weeke d wel op is!

Ga me best doen in ieder geval :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh spannend!

Ik heb 12 januari een consult bij Koeijers en hoop ook in dezelfde week als jou geopereerd te worden!

Heeft hij vaste operatie dagen dat jij weet?

Ik heb ook 350 cc rond dual plane in gedachten, spannend:)

Spannend !!! Op welke cup maat hoop je uit te komen??

Volgens mij opereerd dr Koeijers alleen op woensdag en donderdag.. Dont shoot me if Im wrong:)

@lovestits die van jou zijn inderdaad super mooi geworden !! :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi! Ik ben ook geopereerd door Vito op 26 september. Ik ben geopereerd op vrijdag dus denk niet dat alleen die dagen gelden!

Ik zal weer eens wat nieuwe fotos uploaden!

Groetjes en succes met stoppen met roken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop echt dat vrijdag ook lukt, maar dan moet het wel op 6 febr. Kunnen, dan gaat m'n vakantie namelijk in.

Als het later word heb ik geen volle 2 weken vrij en vrees dat ik die echt wel nodig heb..

@Siccus, was 11 febr de eerste datum die beschikbaar was dat jij weet of hebt jij specifiek naar deze datum en dag gevraagd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel dames ik heb er ook super veel zin in! Nog ongeveer een maandje jeej :)

@livje

Ik kon wel eerder maar over 6 februari heb ik ze niet gehoord.. Ik wilde graag 6 of 9 en toen kwamen ze met 11 feb.. Ik zou gewoon ff bellen en een afspraak inplannen. Je kan het altijd nog annuleren mocht je niet daar willen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi

ik ben 4 weken geleden geopereerd door dokter vito koeijers!

helemaal toppie! 380cc mentor anatomisch dual plane high profil van kleine b naar nu E cup voor het zicht een D

@livje ik weet niet of binnen een week afspreken haalbaar is? hij opereert volgens mij niet op vaste dagen in Amstelveen? dus er zal dan net een plekje vrij moeten zijn en hij opereert niet alleen borsten op die dagen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb maandag het consult en hoop rond 6/9 feb geopereerd te worden dus daar zitten 3 a 4 weken tussen.

Moet lukken volgens mij, alleen heb ik t uiteraard t liefst zo snel mogelijk anders kom ik in de knoei met m'n vakantie en heb ik geen volle 2 weken vrij en die heb ik wel echt nodig vrees ik..

Maargoed maandag weet ik meer, spannend hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De twijfels slaan toe dames !

Ik wilde vanmorgen de factuur betalen en toen kreeg ik zo'n rot gevoel dat ik nog maar even wacht met betalen:(

Ik ben zoooo bang dat het te groot wordt en dat ze er straks uitzien alsof ze gaan knappen :(

Er is 1 iemand van wie ik heel veel hou.. en hij is als de dood dat het niet mooi wordt. En nu zit ik dus wel niet wel niet

Ik heb van mezelf geen lelijke borsten.. alleen vindt ik ze iets te klein.. ik heb 350cc aan de ene kant en 400 cc aan de andere kant afgesproken..

Ik ga morgen bellen en toch zeggen dat ik voor 300 om 350 cc wil gaan.. misschien nog wel ietsjes kleiner.. misschien een nieuwe passessie inplannen..

Ik word gek van mezelf haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.