Ga naar inhoud

Siccus : 11 februari 2015 : Dr. Koeijers : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Deze twijfels hebben heel veel meiden zeker wanneer het dichterbij komt. Zo'n betaling is ook dan een heel ding. Wees niet te bang dat ze te groot uitvallen. Dat hebben we hier al zo vaak gezien en dan zijn die meiden na de operatie teleurgesteld en hebben spijt dat ze te voorzichtig waren. Je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt, maar als je zo'n operatie laat uitvoeren dan moet je wel een beetje resultaat hebben toch? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste Reactie

Deze twijfels hebben heel veel meiden zeker wanneer het dichterbij komt. Zo'n betaling is ook dan een heel ding. Wees niet te bang dat ze te groot uitvallen. Dat hebben we hier al zo vaak gezien en dan zijn die meiden na de operatie teleurgesteld en hebben spijt dat ze te voorzichtig waren. Je moet natuurlijk doen wat voor jou goed voelt, maar als je zo'n operatie laat uitvoeren dan moet je wel een beetje resultaat hebben toch? ;)

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in! Ik wil er ook absoluut geen spijt van krijgen.. ik laat ze dual plane plaatsen.. ik lees hier en daar dat er dan ook nog 50cc verloren gaat. Maar hier heeft mijn pc niets over gezegt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 13 febr geopereerd door Koeijers.

Mij word anatomisch 350 links 400 rechts geadviseerd en ik ben weer bang dat t te klein gaat worden!

Ik vind als ik naar de passessie kijk ook dat ik eigenlijk die bolling mis.. Mag wel iets voller.. Maarja gaat dat wel met Anatomisch..

Pff die twijfels ook he..

Weet niet of ik moet mailen of niet..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik word 13 febr geopereerd door Koeijers.

Mij word anatomisch 350 links 400 rechts geadviseerd en ik ben weer bang dat t te klein gaat worden!

Ik vind als ik naar de passessie kijk ook dat ik eigenlijk die bolling mis.. Mag wel iets voller.. Maarja gaat dat wel met Anatomisch..

Pff die twijfels ook he..

Weet niet of ik moet mailen of niet..

Gefeliciteerd met je datum!! 2 daagje naar mij hihi kunnen we samen herstellen:)

Was 6 februari toch vol?

Mij heeft dr Koeijers ook anatomisch geadviseerd, maar ik wilde echt voor de ronde gaan en dat was ook gewoon mogelijk. Tevens ook dual plane. Ronde prostheses nemen ook een anatomische vorm aan heb ik begrepen omdat ze 'klem komen te hanger'. Doe de ronde maar eens tussen 2 vingers aan de bovenkant, krijg je ook een druppelvorm.

Daardoor heb ik uiteindelijk voor Ronde gekozen, ook omdat ik die bolling belangrijk vind. Maar met anatomisch is dat ook mogelijk, heb al heel wat mooie fotos gezien:D

Ik heb wel nog een extra passessie gevraagd, 23 januari ga ik nog een keer heen om te passen. Ik ben juist te bang dat het te groot is.. maar aan de andere kant werd ik vanmorgen wakker met: Gewoon 350 om 400 doen joh doe niet zo moeilijk' haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja idd:)

6 februari ging idd niet, dan was hij er zelf niet.

Nu heb ik m'n vakantie maar een weekje verschoven.

Alleen m'n man kan dat hoogstwaarschijnlijk niet, moet ruim van te voren worden aangevraagd..;(

Maargoed het is niet anders.

Ik was zelf ook wel overtuigd van rond en dan Dual Plane, maar hij heeft alles opgemeten en ik ben te smal van boven voor de ronde, dan zouden ze aan de zijkant voorbij m'n lichaam komen en dat was niet zo mooi.

Dit paste blijkbaar beter bij mijn lichaam en eigen vorm borst, ik heb echt niets..

Ik ga er maar vanuit dat zij weten waar ze t over hebben dus vertrouw ik maar compleet op dit advies.

Ik heb nog wel een mail gestuurd over de projectie en bolling bovenaan maar ik kreeg daar eigenlijk weinig op terug.

Alleen dat zoals gister al aangegeven was de pasprotheses niet precies het uiteindelijke resultaat geven en dat het advies 350/400 cc was en er tijdens de ingreep gekeken gaat worden wat past.

Naja miss moet ik ook gewoon niet zo twijfelen en er maar op vertrouwen dat zij het echt wel weten haha

Komt vast goed!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je wilt eigenlijk gewoon al weten hoe het precies gaat worden maar dat kan gewoon niet.

Het is bij iedereen anders.

Er werd mij gister ook al verteld (wel heel fijn dat ze dat erbij vermelden trouwens) dat ze in de eerste weken echt niet gelijk mooi zijn en dat je je niet blind moet staren op voorbeelden van anderen, want het word altijd anders, want niemand heeft dezelfde afmetingen en het eigen volume is ook bij iedereen anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Livje

O gelukkig kon je jouw vakantie nog een weekjes verschuiven dan:)

Vito adviseerde bij mij ook in eerste instantie anatomische, maar ik heb hem niet gehoord over hoe ronde uit zouden komen aan de zijkant zeg maar.. zal het nog eens navragen volgende week ;)

Welke omtrek heb jij nu? Ik draag nu bh's met omvang 75..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 70 omvang en totaal geen verlaagje en eigen borsten dus ik snap het wel.

Eigenlijk moet bij mij een borst gecreëerd worden, en aangezien ik ook nog niet symmetrisch ben kan er met Anatomisch meer gecorrigeerd worden dmv verschillende volumes, breedtes en projecties.

Kortom ik klopt voor geen meter en dat gaat hij in orde maken haha

Verlaagje=Vetlaagje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 70 omvang en totaal geen verlaagje en eigen borsten dus ik snap het wel.

Eigenlijk moet bij mij een borst gecreëerd worden, en aangezien ik ook nog niet symmetrisch ben kan er met Anatomisch meer gecorrigeerd worden dmv verschillende volumes, breedtes en projecties.

Kortom ik klopt voor geen meter en dat gaat hij in orde maken haha

Verlaagje=Vetlaagje

hahaha

Je dan zijn anatomische inderdaad beter :)

Spannend meis ik ga je volgen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden,

Ik leef met je mee Siccus, ik heb ook net mijn aanbetaling gedaan en dacht oh jeej, 375cc wordt dat niet teveel. Het liefst wou ik 325cc HP, maar deze zou te smal zijn voor mijn nogal brede en lege borstkas. Dat moest dan een Medium worden. Na een hoop nadenken en foto's kijken was ik er toch overuit dat ik HP mooier vind. Dus wordt het een 375cc. Ik probeer op mijn curvy lichaam te vertrouwen dat het helemaal goed gaat komen.

Succes! ik ben volgende week al aan de beurt in Kliniek Amstelveen O o o

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Jaa spannend ! die 3 dagen vliegen voorbij hihi

Zaterdag had ik nog zoiets van... mm oke hoef nog niks voor te bereiden het zal vast niet door gaan om wat voor reden dan ook haha

En nu besef ik me dat ik vanavond als een speer alles moet voorbereiden :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames het is zo ver over een paar uur heb ik boobies :)

Heb werkelijk geen oog dicht gedaan vannacht! Ben op van de zenuwen :|

Over 5 minuten nog een pilletje van de dokter en dan komt me vader mij om kwart voor 8 ophalen.

Alles staat klaar, tas ingepakt, piercings uit en hopelijk gaat alles goed.

Zodra ik kan zal ik hier een verslagje plaatsen :)

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes meid !!

Komt goed , ik was gister aan de beurt , is me cht mee gevallen !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meid !! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik dan! Inmiddels al weer thuis op de bank met me nieuwe twins :D

Vanmorgen om 8.45 moest ik mij melden in Kliniek Amstelveen. Ik was iets eerder er zo rond 09.10 uur werd ik naar boven gebracht. Daar aangekomen lag er al 1 dame uit Antwerpen en het ging heel goed met haar. Leon, de jongen die mij verzorgde legde alles nog even uit. Ik moest me uotkleden, blauw pak aan en even later bracht hij het infuus aan in mijn hand. Ik ging stuk van de zenuwen! Helemaal verstijfd was ik haha

Zo rond 09.30 - 09.40 kwam er een meisje uit de OK en ja ja het was Missy86 !! Dr Koeijers kwam mij aftekenen en ik mocht naar binnen.

Me arm werd giga koud van de antibiotica haha nog even gepraat over Australie en daarna kan ik mij niks meer herinneren.

Ik hoorde de artsen op een gegeven moment me naam roepen en of ik daar wqs. Nog even uitgeslapen van de narcose en al snel heb ik wat gegeten en een kopje tjee van Leon gekregen.

Daarna heel gezeĺlig met Missy gepraat! Deed me goed :D

De pijn viel reuze mee! Links iets meer pijn als rechts

Plassen en ik was klaar om te gaan. Me vader gebeld en rond 12.10 uur ging ik weer naar huis.

Meteen langs de apotheek gereden om medicijnen op te halen en nu zit ik lekker op de bank thuis.

Ik heb helemaal kringen om me ogen, alsof ik 3 weken niet geslapen heb haha.

Duik nu dus lekker me bed in ;)

Oja, links is er 350 cc in gegaan en rechts 400 cc. SUPER SUPER blij met het resultaat !!!!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid , Gefeliciteerd !!

Fijn herstel gewenst !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.