Ga naar inhoud

2015: Time for boobies!!


Bibi88

Aanbevolen berichten

Hi dames!

Na 3 jaar meegelezen te hebben op dit geweldige forum heb ik eindelijk voor mezelf besloten: dit jaar gaat het gebeuren!

Centjes gespaard, vakantie ingepland, en deze zomer wil ik graag de eigenaresse worden van een paar mooie borsten!

Omdat ik al zoooo lang dit forum volg ( twijfkont! ) heb ik al veel mooie voorbeelden en nuttige tips voorbij zien komen. ( kladblok vol namen van leden met mooie voorbeelden! ) Daardoor heb ik besloten om een dezer weken een consult te gaan inplannen bij Dr.Nio en Dr.Straten.

Daarover 2 vragen waar ik nog niet echt een antwoord op heb kunnen vinden. Hopelijk kunnen jullie helpen!

Dr.Nio doet zijn operaties zowel in het SLAZ als in de privé kliniek. Ik ga er natuurlijk vanuit dat hij in beide klinieken hetzelfde goede werk verricht ;) Waarom zou je dan toch kiezen voor de privé kliniek? Wat zijn nu echt de voordelen? Er is namelijk een aardig prijsverschil...

Een soortgelijke vraag over Dr. straten : zijn privé kliniek, of toch via Diana Gabriels in Amstelveen?

Ook hij zal in beide gevallen z'n werk goed doen... En ook weer een groot prijsverschil!

Niet dat het alleen daarom gaat: als het maar mooi wordt!

Zit er een verschil in garantie misschien? Dit soort zaken zou ik graag willen weten voordat ik een consult ga afspreken..

Ik hoop dat iemand mij wat helderheid kan geven. In ieder geval alvast bedankt!

Liefs, Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi dames!

Na 3 jaar meegelezen te hebben op dit geweldige forum heb ik eindelijk voor mezelf besloten: dit jaar gaat het gebeuren!

Centjes gespaard, vakantie ingepland, en deze zomer wil ik graag de eigenaresse worden van een paar mooie borsten!

Omdat ik al zoooo lang dit forum volg ( twijfkont! ) heb ik al veel mooie voorbeelden en nuttige tips voorbij zien komen. ( kladblok vol namen van leden met mooie voorbeelden! ) Daardoor heb ik besloten om een dezer weken een consult te gaan inplannen bij Dr.Nio en Dr.Straten.

Daarover 2 vragen waar ik nog niet echt een antwoord op heb kunnen vinden. Hopelijk kunnen jullie helpen!

Dr.Nio doet zijn operaties zowel in het SLAZ als in de privé kliniek. Ik ga er natuurlijk vanuit dat hij in beide klinieken hetzelfde goede werk verricht ;) Waarom zou je dan toch kiezen voor de privé kliniek? Wat zijn nu echt de voordelen? Er is namelijk een aardig prijsverschil...

Een soortgelijke vraag over Dr. straten : zijn privé kliniek, of toch via Diana Gabriels in Amstelveen?

Ook hij zal in beide gevallen z'n werk goed doen... En ook weer een groot prijsverschil!

Niet dat het alleen daarom gaat: als het maar mooi wordt!

Zit er een verschil in garantie misschien? Dit soort zaken zou ik graag willen weten voordat ik een consult ga afspreken..

Ik hoop dat iemand mij wat helderheid kan geven. In ieder geval alvast bedankt!

Liefs, Bibi

Welkom Bibi

Heb je deze link al gelezen allemaal tevreden dames van :43: Dr.Nio

http://www.borstenforum.com/topic/12205-alle-nio-boobs-verzamelen-d/

Groetjes Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Dr. Nio kan ik alleen zeggen dat je in Medisch Centrum Rotterdam (of hoe het ook heet tegenwoordig ;-)) vooral veel extra service lijkt te krijgen. Wat ik heb gelezen (van bijvoorbeeld Sylleke of Bobbelein) is dat het allemaal netjes op tijd is met hele aardige staf, inclusief de nodige accessoires.... In SLAZ ben je een stuk goedkoper uit, maar sta je gepland op de dagopname met drie andere meiden, en met name als je als laatste staat (wat je niet weet van te voren) kan het nogal eens een lange nuchtere dag worden (vraag maar aan Suus). Er kunnen ook spoedoperaties tussendoor komen, bijvoorbeeld. Een keizersnede gaat nu eenmaal voor een borstoperatie. Dus de vraag is, wat is de luxe je waard? ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Wonka!

Thanks voor de link, top! Ooit al eens doorgelezen,maar nu niet meer kunnen terugvinden.

En bedankt voor je duidelijke antwoord, weer iets om over na te denken inderdaad!

Weet iemand of er een verschil is qua garantie/nazorg?

Anders bel ik de kliniek gewoon eens, maar ik dacht: er is hier vast iemand die meer weet!

Thanks!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.