Ga naar inhoud

Linolino : 9 februari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, :48:

Ik ben al een tijdje aan het meelezen met iedereen en vond het nu toch wel tijd om mezelf even voor te stellen. Eerst wilde ik dit niet doen maar ik heb erg veel gehad aan alle informatie die ik hier kon vinden en misschien hebben andere meiden wel iets aan mijn ervaring!

Al vanaf erg jonge leeftijd(14e al!) ben ik "bezig" met mijn borsten. Mijn vriendinnen kregen allemaal grote borsten, behalve ik. Ik dacht dat dit nog wel zou komen maar helaas is het nooit meer geworden dan 75B met push-up. Zonder push-up is het denk ik A. Toen ik 18 was ben ik serieus na gaan denken over een borst vergroting. Vanaf mijn 18e ben ik ook fanatiek gaan sporten en is er van het kleine beetje dat ik had, nog minder over gebleven.

Nu ben ik 20 en heb ik het geld om daadwerkelijk een borstvergroting te kunnen nemen! Via meiden die ik ken en een borstvergroting hebben gedaan ben ik terecht gekomen bij Frans Straten. Eerst natuurlijk, net als iedereen, veel informatie opgezocht over hem en ik kon eigenlijk alleen maar positieve ervaringen vinden! Ik wist dus al zeker dat ik door hem geholpen wilde worden. Ondertussen ben ik er ook achter gekomen dat het via Diana Gabriels goedkoper is en laat het nu net zo zijn dat mijn vader haar kent van vroeger. Meteen Diana opgebeld en uitgelegd wat ik precies wilde en in mijn hoofd had en graag in plaats van met haar, meteen een afspraak met Frans wilde plannen. Dit kon erg snel namelijk een week later (4 Februari) al. Ook had ik veel gelezen over de lange wachttijden bij Diana. Daar was alles van waar. Ik had een afspraak om half 4, maar heb ruim ander half uur moeten wachten. Terwijl ik aan het wachten was dacht ik laat ik meteen vragen wanneer de eerst volgende mogelijkheid is om geholpen te kunnen worden. De assistente keek in de computer en de eerste mogelijkheid was op 17 Maart. Nu zit ik zelf nog op school maar mijn lessen zijn niet verplicht. Laat nu precies mijn les op 17 maart een verplichte les zijn (als enige van heel het jaar!!). Ik baalde enorm. De volgende mogelijkheid was 23 maart, waarop ik zei: zet die aub dan maar vast voor mij.

Toen ik opgehaald werd door Frans was hij ook een beetje "boos" op Diana, hij vertelde dat dit altijd gebeurd en dat hij het erg vervelend vond, voor mij en alle andere meiden. Gelukkig nam hij wel de tijd. Ik heb kunnen vertellen wat ik precies wilde, ik heb foto's laten zien en hij heeft zelf ook foto's laten zien van zijn eigen werk. Toen we gingen passen kwamen we uit op 325cc of 350cc, mentor rond high profile en cohesie 2(dit omdat ik veel sport en een erg dunne huid heb). Hij gaat bij de operatie bepalen wat het beste bij mij past en ik heb alle vertrouwen in hem. Zelf heb ik nu een 75A/B en wil graag uit komen op een volle C. Ik heb een erg smal taille waardoor het bij mij snel groter oogt en ik wil geen "ballonnen effect". Met het passen had ik alleen een zwart shirtje bij me, ik raad iedereen aan om een wit shirt mee te nemen!! Aan het eind van het gesprek zei hij tegen mij dat hij kon zien dat het echt geen overhaaste beslissing was en dat ik bij de assistent een datum kon gaan uitzoeken. Ik vertelde dat ik al had gekeken naar de opties en dat 23 maart pas de eerste mogelijkheid was. Ik baalde best wel, het is best lang als je moet "wachten". Hij keek zijn eigen assistent aan en zei: Volgens mij valt er iemand uit toch, dinsdag? DINSDAG(10 febuari)??? zei ik heel erg blij. Hij zei ja ik geloof het wel en liep even met mij mee naar de assistente in de wachtkamer. Het klopte inderdaad. Ik kon dus 10 Februari al geholpen worden. Omdat dit zo kort dag was zei hij dat het rooster even aangepast moest worden en dat ze me dalijk even zouden bellen voor een tijd. Ik was zo ontzettend blij!

Thuis aangekomen ging mijn telefoon. De assistente vertelde mij dat ik inderdaad al dinsdag geholpen kon worden maar ze had nog beter nieuws. Net toen ik weg was belde er iemand die ziek is, koorts. Zij mocht niet geopereerd worden en vroeg me of ik haar plaats wilde op maandag 9 Februari! Ik antwoordde natuurlijk JAAA! Ik ben het lange wachten in de wachtkamer dus allang vergeten want ik word MORGEN al geholpen, ik moet me om 1 uur melden! Ik begin alleen wel al wat zenuwachtig te worden en ben zo benieuwd hoe het er uiteindelijk uit gaat zien.

Ik zal jullie morgen meteen op de hoogte houden.

xxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is super meid ,Gefeliciteerd !!

Fijn dat je al zo snel mag , ben je al zenuwachtig ??

Ik mag din maar gaat nog goed met de kriebels .

Hoelaat mag jij je melden ??

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is super meid ,Gefeliciteerd !!

Fijn dat je al zo snel mag , ben je al zenuwachtig ??

Ik mag din maar gaat nog goed met de kriebels .

Hoelaat mag jij je melden ??

Liefs x

Dankjewel! Ben niet heel erg zenuwachtig heb er meer heel erg veel zin in! En zo benieuwd naar het resultaat! Ik heb zo veel gelezen hier en bij iedereen is het anders. De ene keer heb ik twijfels dat het misschien te groot is, of te klein.. haha maar ik heb vertrouwen in hem!

Gefeliciteerd met je datum! Morgen al! Top zeg! Even een vraagje, je ging voor straten, maar Diana was goedkoper? Dus voor wie ga je nu?

Groetjes James

Ja!!! Ben zo blij! Het lange wachten in de wachtkamer is vergeven haha. Diana is een soort "tussenpersoon" als je via haar bij Frans Straten terecht komt ben je goedkoper uit dan wanneer je rechtstreeks naar zijn kliniek gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oké, apart! Ik heb onderandere ook Frans straten op het oog, dus dan neem je contact op met Diana en zij bepaald ook wat erin moet en opereerd Frans straten je dan? Sorry voor de vragen, maar als het goedkoper zo kan..dan is dat altijd mooi meegenomen..blijven toch Hollanders hè ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook zo benieuwd !

Ik krijg 450 cc en ben helemaal niet bang dat het te groot word ,, ben denk ik eerder bang dat het te klein word haha !!

Maar had dit wel beetje in mijn hoofd zitten voor het consult , en heb ook alle vetrouwen in Frans !!

Heb alles al bijna zover klaar de bhs zitten al in de tas , dextro en cola ook , morgen verder in pakken !! Boven alles lekker schoon , morgen hier beneden !!

Moet mij om 7 u melden ben gelukkig als eerste !!

Vandaag vieren we de verjaardag van onze jongste zoon , En morgen mag ik trakties gaan maken dinsdag mag ie trakteren is ie ook echt jarig !! Dus nog zat afleidin :-)

Heb er echt zin in , de zomer in met mooie gevulde shirtjes hemdjes en bikini yessss !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik ben ook zo benieuwd !

Ik krijg 450 cc en ben helemaal niet bang dat het te groot word ,, ben denk ik eerder bang dat het te klein word haha !!

Maar had dit wel beetje in mijn hoofd zitten voor het consult , en heb ook alle vetrouwen in Frans !!

Heb alles al bijna zover klaar de bhs zitten al in de tas , dextro en cola ook , morgen verder in pakken !! Boven alles lekker schoon , morgen hier beneden !!

Moet mij om 7 u melden ben gelukkig als eerste !!

Vandaag vieren we de verjaardag van onze jongste zoon , En morgen mag ik trakties gaan maken dinsdag mag ie trakteren is ie ook echt jarig !! Dus nog zat afleidin :-)

Heb er echt zin in , de zomer in met mooie gevulde shirtjes hemdjes en bikini yessss !!

Liefs xx

Jaaa snap ik! Wat ben je snel met alles inpakken.. ik moet nog veel pakken hoor haha.. Heb jij nog tips voor me, zodat ik niks vergeet? Ik hoef me pas om 1 uur te melden, had eigenlijk wel eerder gewild, maar ik heb dus morgen ochtend nog genoeg tijd. Dan heb ik tenminste iets te doen in plaats van alleen maar zenuwachtig te zijn haha. Alvast gefeliciteerd met je zoon!

xxx

Hey leuk, volgens mij heb ik jou gezien de 4e!!

Hihi wat was je blij, en morgen al zover..! Super spannend, ik ga je in de gaten houden hoor, ik ben helemaal nieuwsgierig haha!

Heel veel succes morgen en zet hem op!

Liefs, louise

Ja, dat was ik haha. Wanneer wil jij het laten doen? Dankjewel ik hou jullie op de hoogte xx

Wow wat snel al.

Heb ik je ook gezien. Was je met je vader toch?

Ik had de afspraak om 14.30 maar was pas om 15.30 aan de beurt.

Ik ben er nog niet uit want straaten gaf een totaal ander advies dan de andere pc.

Suc6 morgen

Ja!! Dat was ik haha. Jij was met je vriend? Ik ben al eerder bij een andere pc op consult geweest en hij gaf mij ongeveer hetzelfde advies. xx

gefeliciteerd en succes morgen

Dankjewel =) xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben veels te bang dat ik wat vergeet haha en druk weekend dus dacht wat erin kan doe ik er vast ik haha !!

Tips ik neem dextro en cola mee kreeg gister een tip om een vuilniszak op je stoel te leggen glij je makkelijker de auto uit !!

Uhm extra dikke sokken voor als je het na de operatie in je bed daar koud krijgt !!

Verder stast hier op het forum ook wel genoeg ff zoeken in bovenin de zoekbalk :)

En alvast bedankt voor je felicitatie !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi ik was met mijn vriend en toen ik binnen kwam zat er ook een meisje met haar vriend (bij binnenkomst gelijk rechts zat ze!)

Ik heb als advies 390cc dual plane high profile gekregen en ik word er steeds zekerder van dat dit indd mijn maat gaat worden.

Ik moet het regelen met mijn werk en dan ga ik een datum plannen!

Hoe staat het met je zenuwen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk,we zitten daar allemaal in ons eigen wereldje te wachten.

Ik zat rechts bij de deur vanaf half 3 en was ff 15.40 aan de beurt. Kwart over 4 klaar en heb nog naar ok data s geïnformeerd.

Hij is zonder meer kundig en iets behoudener denk ik maar voelde wel als: zijn wil is wet.

Het is mentor waar ik mee werk en de rest is....

Kon niet echt over rond en voor de spier praten.

Toen mijn man zei maar anatomisch kan draaien. Nee hoor niet meer als rond .Ik Heb maar 1X gehad en zij was paal danseres die niet luisterde.

Ik Meisje? Dank voor het compliment! Mijn oudste zoon word 15. Hihi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag meid !!

Liefs xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.