Ga naar inhoud

Linolino : 9 februari 2015 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Succes vandaag, laat alles lekker over je heen komen.

Ze zijn echt super lief voor je daar!

Ik ben vorige week geholpen en zou het zo weer over doen!

Ik was ook om 13.00 aan de beurt, en ging pas 19.00 uur weg.

@gigi voor jou gaat het aftellen ook beginnen nu hè

Link naar reactie
Delen op andere sites

Succes vandaag, laat alles lekker over je heen komen.

Ze zijn echt super lief voor je daar!

Ik ben vorige week geholpen en zou het zo weer over doen!

Ik was ook om 13.00 aan de beurt, en ging pas 19.00 uur weg.

@gigi voor jou gaat het aftellen ook beginnen nu hè

Ja morgen mag ik !!

Nog 1 dagje , laatste voorbereidingen treffen , hoop dat ie zo voorbij is :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super meid !!

Nu lekker herstellen !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel meid xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenmorgen,

Hier mijn verslag van gister! Gister was het zo ver voor mij. Om 1 uur moest ik me melden in kliniek Heyendael. 's ochtends thuis mijn spullen bij elkaar gepakt, dit had ik express niet eerder gedaan.. zo had ik nog wat afleiding, en nog even lekker in bad gezeten. Alsnog veel te vroeg klaar en we zijn maar lekker vroeg gaan rijden, voor ons zou het ander half uur rijden zijn maar je weet natuurlijk niet hoe het is op de weg. Gelukkig konden we lekker vroeg door rijden waardoor we wel veel te vroeg waren(12 uur). Bij de balie aangemeld en het was helemaal geen probleem dat ik te vroeg was. Meteen een kamer gekregen waar ik nog even tv kon kijken en even later kwam de verpleegster al alles doornemen en de eerste keer de testen doen. Daarna mocht ik me in het mooie blauwe jasje hijsen en in het bed gaan liggen met mijn sportbh onder het kussen.

Ik werd door de verpleegster naar de uitslaapkamer gereden waar ik werd opgevangen door andere verpleegsters, ze waren overigens allemaal echt super aardig! Hier hebben ze nog een keer de testen gedaan, werd aangesloten aan het infuus en daarna kwam Frans Straten zelf om mij af te tekenen en nog even met mij te bespreken wat we precies gingen doen. Ik twijfelde natuurlijk tussen 325cc en 350cc, hij vroeg me of ik hier nog over na gedacht had en liet mij het verschil (wat bij de 350cc meer is) zien. Ik vertelde eerlijk dat ik er natuurlijk wel over na gedacht heb maar dat ik er niet uit was gekomen. Hij vertelde dat het verschil niet zo groot was en dat bij de 350cc er gewoon wat meer volume in zit. Ik heb toen gezegd dat ik hem volledig vertrouw en hij zei toen dat hij ging kijken wat het mooiste was. Hierna ben ik naar de operatie kamer gereden waar ik van bed mocht verwisselen en waar de anesthesist mij ging voorbereiden voor de narcose. Toen hij hiermee begon zei hij: je mag je ogen wel dichtdoen! Waarop ik antwoordde: Nee, dalijk denken jullie dat ik weg ben en dan ben ik er nog haha. Toen begon hij met telkens achter elkaar vragen "ben je er nog?" ik heb hierop 3 x kunnen antwoorden en daarna heb ik als een roos geslapen.

Om 3 uur was ik op de uitslaapkamer en om half 4 werd ik wakker gemaakt. Ik was meteen in 1 keer goed wakker en trok meteen mijn dekens weg, ondanks het gordijn tussen mij niet dicht was. Ik was super blij en op dat moment kwamen mijn zenuwen er wel een beetje uit ik begon een beetje te trillen. De pijn viel hier nog wel mee. Frans Straten kwam hier zelf nog even langs om te kijken hoe het ging. Ik heb hem heel erg bedankt en gevraagd wat het nu uiteindelijk geworden was: 350cc!! De verpleegkundige heeft me hierna naar mijn eigen kamer gereden. Hier gingen mijn borsten al wat meer zeer doen. Ik voelde vooral aan de boven kant een hele erge, vervelende, druk. De zuster wilde mij meteen tramadol geven maar ik wilde hier liever nog even mee wachten tot net voor ik weg mocht zodat het op de terug weg goed zou werken. Ik heb meteen wat te drinken gekregen en een beschuitje. Gek genoeg had ik gewoon honger haha. Ik was als laatste van de dag dus ik heb ook avond eten mee gegeten. Hierna heb ik geplast en mocht ik rustig aan naar huis. De tramadol werkte erg goed! In de auto werd de pijn een stuk minder. Thuis heb ik nog even tv gekeken en ik ben erna naar bed gegaan. Om 9 uur heb ik nog paracetamol op en om 1 uur werd k wakker toen mocht ik mijn tramadol weer. Verder heb ik veel beter geslapen dan verwacht. Om 5 uur werd ik pas wakker omdat ik moest plassen. Toen heb ik mijn tramadol weer genomen en ben weer gaan slapen.

Nu ben ik net wakker. Het is wel wat stijver, dit komt denk ik door de nacht, maar ik kon gewoon helemaal zelf opstaan!! Ik ga dalijk ook proberen te douchen! Ik zal jullie op de hoogte houden :)

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk verslagje !! Zie het helemaal voor me hihi

liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi Hoi,

Ik ben blij met jouw verhaal. Grappig ook ,want ook ik had gelijk een intake bij Frans zelf gemaakt. Deze was afgelopen week. En ik wordt dus wel de 17e geopereerd. Ik krijg 350/375cc. Mijn borsten schelen een heel klein beetje met elkaar en aangezien ik ze wel gelijk wil hebben..:)

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je een foto?? Ik wil graag zijn werk zien, maar iederen heeft de foto's prive staan. ( wat uiteraard normaal is)

Groetjes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Heb eventjes je topic gelezen en vind het reuze interessant!

Ik zit namelijk ook te denken om naar Diana toe te gaan en als pc Dr. Frans Straten te nemen, maar kan je gewoon meteen een gesprek aanvragen bij Frans zelf?

Je hoeft dus niet eerste een intakegesprek bij Diana, die kan je ook bij Frans doen? Want Frans lijkt mij namelijk veel meer kennis van zake te hebben! :69:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.