Ga naar inhoud

Rebecca : 17 mei 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

hey meiden

heel erg bedankt voor jullie berichtjes ik moet zeggen ben nog niet echt zenuwachtig

komt morgen denk ik wel

ik zet morgen als ik me goed voel meteen mijn verslagje erop

hoop morgen weer lekker op tijd thuis te zijn

en dan met grote borsten :D:D:D:D:D:D

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi rebecca,

nu heb je het toch wel verdiend he,het wachten word nu beloond meid!

yahoeeee eindelijk je GROTE dag aangebroken.

hoop dat alles spoedig en goed verloopt,kijk nu al uit naar je verslag en foto,ssssss :1bouncingboobs:

set m op,voor je het weet,zit je weer heerlijk met ons te klessenbessen :101:

tot snel,sucses

liefsss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

GEFELICITEERT.(je zal nu al wel terug thuis zijn)

Ik ben echt benieuwd hoe het met je gaat ,want bij mij zijn er wel zenuwen hoor.

en of je tevreden bent met het resultaat.

ik moet nog 3 daagjes wachten en hoop dat het snel is hihihi

ik wens je een goed herstel en wacht af naar je verslag.

lieve groetjes jana.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey jana

spannend hoor nog 3 dagen

hier gaat alles wel redelijk goed ik moest er dus om 6.45 zijn

niet echt heel goed geslapen was om half 4 klaar wakker

en was netjes om half 7 in duitsland

om kwart voor 8 werd ik geholpen en iets voor 9 negen in de uitslaapkamer en het eerste wat ik zei is zit er wel 380 cc in in en ik zat meteen recht op

ik kreefg al snel helemaal de rillingen en kout dus kreeg zou verwarmde deken echt lekker was die

ik had alleen heel erg behoefte aan suiker en dat kreeg ik maar niet want moets eerts even afwachten of het allemaal wel goed was gegaan

even later mocht ik eindelijk eten en daar knapte ik heel erg v an op

had op dat moment ook helemaal geen last

om 12 uur mocht ik na huis en ook helemaal geen pijn gehad in de auto

toen ik thuis kwam meteen op bed gaan liggen en heb wel 3 uur geslapen maar had nog geen paracetamol gehad dus ik werd wakker en een pijn dat ik had nu gaat het redelijk goed alleen die band onder mijn oksels die doen zo zeer

nou dat was ff in het kort mijn verslagje morgen typ ik hem wat uitgebrider ben niet echt handig zo met typpen moet ik zeggen

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebecca heeeeeeel veeeeeeel beterschap met je herstel

en natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe boobies :116:

eindelijk heb je ze na lang wachten:D

Lekker uitrusten meid

xxxjes yasje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dankje wel

ze zijn echt supper heb gisteren al in de spiegel gekeken

heb ook best wel kunnen slapen alleen krijg wel een zere kont maar staan doet me zo zeer

en ik durf niet helemaal plat te liggen dan kom ik echt niet oeverijd

ik ben vanacht twee keer wakker geworden en meteen weer ff paracetemol geslikt

hey maar wanneer worden ze blauw want dat zijn die van mij en ik heb alleen last aan mijn rechter zij verder valt het opzich mee maar ik voel me net een invaldide die niks kan echt niet grappig d;urf alleen niet na de wc voor een gorte boodschap maar dat hoef ik gelukkig dan ook nog niet het ademen gaat redelijk af en toe dat ik het moeilijk vind om echt goed in te ademen maar doe het wel moet alleen e hele tijd hoesten en dat is niet echt een pretje

maar gistern waren ze echt supper daar vond he er heel goed uit zien en mijn vriend was ook zenuwachtig kon je gewoon aan hem zien echt lief maar van onlsen zij nog ik beloof je echt dat ik er wat moois van ga maken en die andere man anestsist of zo iets ook nou man maak je niet druk we zorgen goed voor de en we maken er echt wat moois van toen keek hij wel ff zo van jah waag het eens om dat niet te doen :P

maar hij wou heel rustig terug rijden maar daar heb ik wel zo hekel aan dus weer lekker de voet op het gaspedaal en rijden maar heb daar echt geen last van gehad wou alleen we heel graagf naa de mac maar toen we in de auto zaten toch maar niet gedaan maar ik kreeg zo veel behoefte aan suiker he maar mocht nisk wat is dat lastig zeg en ik was bleek toen ik uit de operatie kamer kwam en toen ik wat had gegeten kreeg ik meteen weer een kluer ik had ook een heel leuk vrouwtje op mijn kamer beetje lopen lachen en kletsen

verder hoop ik dat de pijn niet al te lang volhoud en als ik durf mag ik vandaag a ff lekker douchen

ik ga nou weer ff lekker rusten en spreek jullie snel weer

Groetjes rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Rebecca,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten...

Zelf heb ik ook 330cc en 380cc onder de spier gekregen van dr visser de 14e.

Pijn is bij mij al heeel snel minder geworden. kan nu eigelijks alles al,

moet opletten dat ik niet te veel doe maar het voelt gewoon goed nu. (AL)

Ik was een klein beetje blauw aan de zijkant van mijn borsten maar dat is nu ook al veel minder.

Hoop dat jij ook z on goed herstel hebt...

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey meiden

vandaag is het niet echt een goeie dag heb veel pijn en loop alleen maar te spugen en kan geen kant op

maar ik doe het wel voor wat moois ben er al wel supper blij mee ze zijn echt mooi straks even lekker douchen hoop dat ik daar vsan op knap

groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo rebecca,

gefeliciteert met je bv..

ik ben al blij dat ik al een beetje van je verloop heb kunnen lezen,maar hoop wel stilletjes dat het niet zoveel pijn zal doen morgen.

afwachten maar zeker.

ik wens je een zeer goed herstel toe.

groetjes jana. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Rebecca,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten, ja de eerste tijd is even zwaar maar na een dag of 7 zal je zien gaat t een stuk beter. Ik ben inmiddels overal van af heb net als jij ook 380cc en ook van Onselen als arts een superrr doktern en ook de rest van t personeel hele lieve mensen, dus als je twijfelt gewoon hun bellen zij geven je graag antwoord op al je vragen hoe vaak je ook belt.

Liefs,

Moniqueje

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.