Ga naar inhoud

Elcke : 31 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

Gewoon als ik aan de onderkant voel.. Vooral op de plek van mijn litteken voelt het erg dik aan!

Ik dacht dat het wel normaal was..

Anders ga ik toch maar even een mailtje sturen ofzo voor de zekerheid!

Mii18,

gewoon doen hoor, bij welk vraagje ook, niet twijfelen, mailen of bellen! Ze zijn heel behulpzaam! En bij twijfel laten ze je komen hoor!

groetjes Chi Chi

(spreek nml. uit eigen ervaring, ik had ook wel eens een vraagje en dan mailde ik, kreeg ik antwoord en was ik weer opgelucht!) (ben ook nog een keertje langsgeweest, voor mijn eigen gemoedsrust, nu inmiddels? ZEER tevreden!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 230
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dankjewel Mii en Eefje!! Ik ben er zelf ook zo blij mee :33:

Mii, ik voel zelf geen rand van de protheses maar alles staat nog erg strak bij mij. Misschien komt dat wanneer ze gaan dalen? ik hoop het niet.

Voel je ze zo erg zitten dan?

Er zijn bij mij een aantal plekjes minder gevoelig, vooral dichtbij de sneetjes. Mijn tepels zijn juist gevoeliger!

Maak je niet al te druk meid, we zijn nog zo kort geleden geopereerd. :54:

Alles heeft even z'n tijd nodig.

Hai Elcke,

Even op reageren hoor (nu ik hier toch ben :blush: ) klinkt herkenbaar, mijn tepels waren de eerste 2-3 dagen soort van lam! Daarna werden ze juist extreem gevoelig!!! Ook dit werd weer veel minder, nu gewoon zoals t hoort :125: de huid vanaf mijn tepel tot aan de borstplooi was gevoelloos, soort dood gevoel, vriendin vertelde me dat dit zo een jaar kan duren of zelfs nooit kan overgaan. Ik merk wel, t gevoel komt daar steeds meer terug hoor, met de tijd inderdaad.

Groetjes Chi Chi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de foto lijken ze groter als in het echt hoor, die foto is niet helemaal eerlijk genomen (van onder) ;) Zal over een paar dagen weer wat nieuwe fotos maken. Ben wel heelnieuwschierig naar de maat! Hoop wel dat ze nog wat groter worden :D

Heb nu al het gevoel dat de BH te klein word, niet zozeer in omtrek maar echt de cupmaat. De bh trekt steeds omhoog terwijl de schouderbandjes los zitten. Voelt zo vervelend want dan drukt de band op mijn wondjes.

Mii.. wij hebben cohesieve silliconegel jaa, het merk weet ik niet??

Volgens mij is het merk waar Beaucare meewerkt McGhan.

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mii18,

gewoon doen hoor, bij welk vraagje ook, niet twijfelen, mailen of bellen! Ze zijn heel behulpzaam! En bij twijfel laten ze je komen hoor!

groetjes Chi Chi

(spreek nml. uit eigen ervaring, ik had ook wel eens een vraagje en dan mailde ik, kreeg ik antwoord en was ik weer opgelucht!) (ben ook nog een keertje langsgeweest, voor mijn eigen gemoedsrust, nu inmiddels? ZEER tevreden!)

thnx!

ik zal indd wel even mailen..

Hoe zit dat bij jou dan..

voel jij die onder rand van je prothesen wel? of ook niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon als ik aan de onderkant voel.. Vooral op de plek van mijn litteken voelt het erg dik aan!

Ik dacht dat het wel normaal was..

Anders ga ik toch maar even een mailtje sturen ofzo voor de zekerheid!

@Mii,

zou het niet gewoon je litteken zelf zijn dat je voelt, onderhuidse hechtingen enzo en littekenweefsel? Anders gewoon effe mailen ja, dan heb je zekerheid!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Mii,

zou het niet gewoon je litteken zelf zijn dat je voelt, onderhuidse hechtingen enzo en littekenweefsel? Anders gewoon effe mailen ja, dan heb je zekerheid!

Ik denk dat je gewoon gelijk hebt!

Ik heb er net weer aan gevoeld en mijn vriend ook!

Maar het voelt echt gewoon vies aan!

Als ik aan de huid van mijn litteken voel, voelt het echt dik !

Net alsof ik mijn prothese voel, maar dan wel een hele dikke rand ervan!

Maar waarom heb ik dit dan alleen en andere mensen niet???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat je gewoon gelijk hebt!

Ik heb er net weer aan gevoeld en mijn vriend ook!

Maar het voelt echt gewoon vies aan!

Als ik aan de huid van mijn litteken voel, voelt het echt dik !

Net alsof ik mijn prothese voel, maar dan wel een hele dikke rand ervan!

Maar waarom heb ik dit dan alleen en andere mensen niet???

t is zo lastig, want ik weet natuurlijk niet wat jij voelt....(net je foto's bekeken ziet er erg netjes/mooi! uit) maar gewoon bellen/mailen hoor! (kan je ook gelijk vragen naar het merk :141: weet bija 100 % zeker dat t McGhan is, staat geloof ik ook op de site...en dat merk wat jij zegt klinkt me niet bekend eigenlijk. Heb je er geen pijn aan als je eraan zit? Dan zou t ook miss littekenweefsel kunnen zijn... maar als je niet gerust bent; bel!

Suc6!

Liefs Chi Chi

& Elcke, ik heb jou ook geantwoord...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Chi Chi.

Bedankt voor het compliment.. ! :)

Ik heb al gemaild naar Beaucare, dus nu is het maar afwachten op antwoord..

Maar ik denk inderdaad dat het van het litteken is..

Dus we gaan maar smeren he ;)

Want onder mijn litteken voel ik wel een dunne rand van de prothesen,

dus het zal wel littekenweefsel zijn en die hechtingen onderhuids die ik voel!

Doet verder geen pijn gelukkig!

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

:3: Ik heb net mijn oude triangel bikini eens aangetrokken.. Eerder verzopen mijn borsten erin, nu is het een Mini triangel :125:

Verry sexy!! maar zou het niet snel aan trekken, volgens mij verzuipen de mannen als ze dat zien :4:

En wat jurkjes / topjes aan getrokken die me zonder borsten niet mooi stonden. Nu wel!! :33:

Natuurlijk heb ik er wat fototjes van gemaakt.

Ik zit even in een dubio.. Mijn Pc zegt namelijk dat ik met 4 weken de steunbh uit mag doen maar overal lees ik dat ze de bh 6 weken moesten dragen.

Ik irriteer me ontzettend aan de bh want heb het gevoel dat die te strak zit! zou het erg zijn als ik deze de 5e en 6e week vervang voor een goede sportbh?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Hihi heb je foto bekeken, very sexy!! :1bouncingboobs:

Ja dat had ik dus ook, maar ik heb besloten dat ik die steunbh gewoon 6 weken aan ga doen!!

Tenminste ik ga een sportbh van de hema kopen voor de laatste 2 weken!

Heb je al eens aan een verlengstukje gedacht?? Ik heb die gekocht en mijn bh zit nu een stuk losser :)

Misschien tijdelijk een goede oplossing??

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zit niet in de taille te strak, ik heb de band al iets losser gezet maar de bh blijft iets omhoog kruipen.

Morgen mogen dan ook eindelijk mijn hechtingen eruit!! :D (heb echt een hekel aan mijn huisarts magoed het moet maar) Loop daarna meteen naar de drogist om een creme te halen. Hopelijk zien mijn littekens er ook zo mooi uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja echt veel beter! :D

ik ga half 12 naar de huisarts, zijn vrouwelijke assistent haalt mijn hechtingen eruit :)

jij gaat vandaag een bh shoppen toch? Ben erg benieuwd!

Misschien dat ik zo ook even de stad in ga om te kijken, word zo nieuwschierig!!

Veel plezier! ;) xxje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ziet er allemaal heel mooi en rustig uit :D

de huisarts kwam ook nog even kijken, hij zei dat het erg mooi gedaan was!

Zitten nog wel wat korstjes op maar ik ga straks lekker in bad om alles los te weken. Kan geen kwaad toch?

Ik heb ook meteen vitamine E olie gekocht, dit schijnt echt heel goed te werken!

Morgen ga ik de stad in, ben vandaag al zoveel in beweging geweest. Ga zo lekker een filmpje kijken :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het waren onderhuidse hechtingern toch en alleen de knoopjes haalden ze eruit ?

Bij mij was het nog een beetje open waar het knoopje had gezeten!

Als dit bij jou ook is zou ik nog niet in bad gaan!

Ik ben pas gisteren weer voor het eerst geweest!

Ook alleen die creme smeren als het helemaal dicht is !!

Veel plezier met film kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elcke,dat je met je armen veel bezig bent,hoeft niet uit te maken,ligt eraan hoe je met je armen bezig bent.

je mag je borstspierne niet belemmeren,en dat voel je,voel je je spieren en ook pijntjes,dan zou ik zeker wat rustiger aan gaan doen.

probeer ook zo veel mogelijk je ellebogen tegen je lichaam te houden als je wat vericht,en niet boven de 10kilo he,zoals je vast al wel weet,en niet je ellebogen boven je schouders uit laten komen,gewoon lekker rustig aan doen :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer ook echt rustig aan te doen maar kan moeilijk stil zitten ;)

zwaar tillen en strekken doe ik niet hoor, dat voelt nog onveilig. Ik luister verder wel heel goed naar mijn lichaam, als ik maar een pijntje of steekje voel stop ik gelijk met mijn bezigheden.

Bedankt voor het advies! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Elcke,dat is het hem ook hoor,je voelt het wel tot hoever je kan gaan,maar dan kan het ook al te veel zijn geweest,snap je?

lekker rustig aan doen en zeker je bh aanhouden,en als je savonds eens op de bank zit/ligt kan je hem best even open doen hoor,deed ik ook,of ff lekker na het docuhen,even half uurtje op de bank,zonder bh,heerlijk,lucht op,en dan is 6weken goed vol te houden :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet mijn borsten opgemeten en... het valt me heel erg tegen :102:

Onderwijdte = 76 cm

Bovenwijdte = 92 cm

Je zou denken dat ik dan bh maat 75 moet hebben maar die is qua cup veelste smal.

Zouden ze nog wel meer naar voren komen?? ik vind ze van voren er wel mooi uit zien, maar als ik de zij aanzicht zie lijken ze een stuk kleiner :23:

Mii, ik ga zal straks een foto maken van de littekens. Ik wacht nog even met bh's passen, het is vandaag nog zo vies weer en ben een beetje teleurgesteld.

Als ik maar wel minstens op een D-cup uit kom.. ik heb er toch niet voor niks 500cc in zitten :74:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zonet mijn borsten opgemeten en... het valt me heel erg tegen :102:

Onderwijdte = 76 cm

Bovenwijdte = 92 cm

Je zou denken dat ik dan bh maat 75 moet hebben maar die is qua cup veelste smal.

Zouden ze nog wel meer naar voren komen?? ik vind ze van voren er wel mooi uit zien, maar als ik de zij aanzicht zie lijken ze een stuk kleiner :23:

Mii, ik ga zal straks een foto maken van de littekens. Ik wacht nog even met bh's passen, het is vandaag nog zo vies weer en ben een beetje teleurgesteld.

Als ik maar wel minstens op een D-cup uit kom.. ik heb er toch niet voor niks 500cc in zitten :74:

Hey meid!

Komt wel goed... Het is ook nog maar 14dagen geleden he. Het moet zich toch allemaal nog wat zetten en dalen en dan zal het vanzelf wel groter worden in zij-aanzicht.

Die 500cc zullen zeker een D-cup opleveren, en ik denk zelfs meer!

Ik begrijp dat je teleurgesteld bent, maar geef het wat tijd om nog volledig in vorm te komen.

De meeste zeggen toch dat het 3 tot 6 maanden kan duren voor je écht kan zeggen hoe het resultaat is...

BH-shoppen of mezelf meten, doe ik bewust nog niet want ben ook wel bang voor de eventuele teleurstelling.

Jouw borsten zien er al enorm mooi uit dus maak je geen zorgen en probeer wat geduld te oefenen.

Liefs,

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.