Ga naar inhoud

Band na bv?


Gast Phantasia

Aanbevolen berichten

Gast Phantasia

Hoi allemaal,

Vaak zie ik op foto's dat men na een bv een sport-bh aankrijgt mét een band eromheen om de protheses naar beneden te drukken. Die band heb ik nooit gekregen. Ik vraag me af of dat veel uitmaakt? Dalen die van mij nu langzamer daardoor?

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Phantasia,

ik heb wel zo'n band gekregen en ik ben hem nu al beu.

Het zet zoveel druk op je borsten (pijn!) en ik heb moeite met ademhalen.

Ik ga vraag me ook af hoeveel het uitmaakt, maar fijn is t niet!

Liefs Jes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

Hmm, dan ben ik toch wel blij dat ik hem niet heb. Lijkt me ook geen pretje... :rolleyes: Neem aan dat ze uit zichzelf ook wel zullen dalen...? Ze zitten nu zo'n beetje tot m'n kin. :4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ze zullen vast vanzelf wel dalen denk ik. Blijkbaar heeft toch iedere pc daar zijn eigen denkbeelden over.

Mijn borsten komen door die band dan wel niet tot mijn kin, maar die band zelf wel :wacko:

De band is moeilijk te verbergen, dus dat wordt de komende tijd hooggesloten truitjes en sjaaltjes dragen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Phantasia

ja dalen doen ze zoiezo wel hoor,hihi

alleen de band helpt een beetje,grrr onding vond ik het,idd niet te verbergen en zat enorm strak,maar goed,wees blij dat je hem dan maar niet hebt hahaha

Nou inderdaad! Lijkt me ook helemaal niet lekker zitten. Mijn 'meisjes' moeten zelf maar hun weg naar beneden vinden. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Phantasia,

Ik ben één van de weinigen die een band kreeg met vóór de spier plaatsing. Zou normaal niet gehoeven hebben, alleen was een protheserand bovenaan duidelijk zichtbaar door de huid, omdat die iets afstond van de spier, en toen moest ik alsnog een band gaan dragen om die prothese tegen de spier te duwen zodat die daar kon vastgroeien.

Heb de band ook ongeveer 5 weken dag en nacht gedragen, in het begin zeker geen pretje, had veel pijn onderaan m'n borsten door de druk die die band gaf en wat last bij het ademen maar alles went en het is uiteindelijk de moeite waard geweest.

Zie toch dat de meesten dual plane wel zo'n band moeten dragen, dan ben jij blijkbaar de uitzondering, net als ik dus bij voor de spierplaatsing, haha, :D. Neem aan dat je nu wel een antwoord hebt waarom de een wel, maar nog niet waarom jij niet natuurlijk, misschien eens vragen aan je pc.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi,

Mijn PC heeft ervoor gekozen van de prothese achter de spier te plaatsen en daardoor moest ik ook z'on band dragen.

Ik moet hem 4 weken aanhouden,zou zijn omdat de prothese anders naar boven kan gaan.En die band houdt het tegen.

Anders kan ik terug binnenkomen voor een operatie om de prothese terug op de juiste plaats te plaatsen.

En dat wil ik nu NET vermijden.

Dus hou ik netjes mijn band aan.Zelfs in de douche als ik mijn haren was.

Groetjes goldie

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.