Ga naar inhoud

Evelien : 1 juni 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

WAAUUWW SUPER MOOI hoor !! Vind de grootte perfect ook ! Zit super in die bikini , en valt ook al zo natuurlijk !? je zou toch zeggen he met dat daar toch wel wat in zit ? Mag je echt fier op zijn! Geniet er maar volop van .

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 167
  • Created
  • Laatste Reactie

Vandaag 6 dagen PO, moet zeggen dat ik nu meer last heb dan dag 3 en 4. weet niet waarom?? ook meer last van mn hechtingen, ze jeuken niet maar ze trekken wel.. verder ook tittelingen in mn borst.. mn armen zijn stijf en kan niet veel doen..

buiten dat om alles wel goed, ben benieuwd of andere dit ook zo hebben ervaren

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Evelien,

Hoort gewoon bij het hele herstelproces, niets om je zorgen over te maken :) en die hechtingen, dat trekken zal pas over zijn als die eruit zijn, dan voelt het meteen een stuk beter.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi evelien,

ik heb precies t zelfde!

gister was een slehte dag!!

dacht ook ff dat t aan mij lag...haha

heb jij ook af en toe zo'n gevoel vlak naast je prothese,onder de oksel,alsof je huid uit elkaar scheurt??

ik vin t maar apart want daar zit de hechting opzich niet echt heel dicht nasst ofzo!

hoop dat t vandaag beter zal gaan!

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey kim, ja heb ook last daar! naast mn oksel maar dan echt mnn spier/randje prothese dat zo zeer doet, niet echt een alsof het scheurt maar wel een branderig gevoel plus mn armen zijn echt stijf aan het worden. ach het gaat allemaal we weer over, denk dat we alles te snel willen :152:

Ik heb ook nogsteeds 75DD/E (op 1cm na op een Fcup :wacko: ) dus niet veel veranderd in de maat maar zie wel langzaam dat ze iets mooier worden al mogen ze nog ietsjes zakken want voel de prothese op oksel hoogte (of dat hoort zo, kan ook haha)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van mijn hechtingen heb ik helemaal geen last. Maar, dat kan ook zijn omdat dat gebied met de bv 10 jaar terug al gevoelloos is geworden. Dat gebied is nu groter geworden, maar (godzijdank) mijn tepels doen 't nog gewoon. :152:

Soms wel wat een lam gevoel in mijn armen. Ik heb nu ook gewoon het idee dat 't allemaal wat meer pijn doet en stijf is, maar dat zal wel een na-reactie zijn van mijn overactieve dag gister. Ik houd me vandaag rustig.

Gelukkig kan ik heel goed achter de laptop! ;)

Zal straks 's wat bh'tjes op marktplaats gaan zetten, heb een la over!

Die b cup past bij lange na niet meer. Zit nu op een Dcuppie. YEAH!! :125::126:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja al mijn bh´s zijn ook al in een doos verdwenen haha, pas ik never nooit meer in met mn DD/E nu haha

maar moet zeggen dat ik alleen maar mn hechtingen voel en voor derest in heel mn huid bij mn borsten gevoelloos, zo ook mn tepel.. hoop dat dit ook snel weer beetje bijtrekt want het is nog precies het zelfde als net na de operatie :unsure:

@Famke, zie dat jij ook aardig was cc heb gekregen, ik maar 20cc meer, kom ook van een lege B maar kom nu wel op DD/E

heb je toevallig ook fotos?

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 week PO :136:

Voel me vandaag stuk beter, mn borsten zijn ook zachter geworden (al wel nog gevoelloos :unsure: )

Veel last van mn hechtingen en van mn arm/oksel spier maar ver voel ik me stukke beter dan afgelopen dagen. vanacht ook lekker beetje op mn zij kunnen slapen, als het niet voor die %&$ mug was zou ik een heerlijke nacht gehad hebben :93:

vandaag rustig aan wat in huis proberen te doen :drag_10: want manlief bakt er niks van haha

nou meiden ik ga ff ontbijten in het zonnetje :beach:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey evelien

lekker dat het zo goed gaat

wel jammer dat je nog beetje last heb van je hechtingen en oksel

maar dat gaat ook snel wel weer over

heb zelf vandaag ook even goed mijn huis gedaan werd wel voor me gedaan alleen als iemand anders het doet is het toch niet zoals ik wil ben een beetje poets miep :S

wens je nog een goed herstel toe wel jammer dat ze nog zo gevoelloos zijn mijn tepels zijn juist echt super gevoelig zodra er een wintje staat denk ik al weer shit dat voelt nog niet zo heel lekker

fijne dag vandaag

Groetjes Rebecca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Fijn dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Akelig dat die hechtingen zo pijnlijk zijn. Ja, raar toch, dat je tepels nog niet 'werken'?! Jammer van die kl*te mug. Killen, die dingen...

Ik heb gewoon een groot gebied onder de borst wat gevoelloos is. Dat was al zo van de vorige x, maar 't is nu verplaatst en groter geworden. Moah... zolang mijn tepels nog hun werk doen, vind ik dat andere niet zo'n probleem.

Over dat poetsen: ik wou dat ik wat kon doen. Mijn lichaam reageert nog steeds wat op de narcose, ben heel snel moe (ben dan ook wat ouder dan jullie). Ik laat het maar even voor wat het is. Morgen ben ik jarig, maar ik sla 't dit jaar maar over. Mams en zussie komen wel ff langs, misschien nog een vriendin, maar verder niets.

Nou ja, vriendje natuurlijk ook.

Dan maar een klere-bende in huis, liever nu rusten en volgende week weer aan de slag, dan nu aan de poets en volgende week gestrekt liggen. Dat gaat écht niet lukken!!

Doe voorzichtig aan met dat poetsen, je man doet 't natuurlijk met de beste bedoelingen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

haaaai evelien,

zit ik net je topic te zoeken lees ik ineens dat je op cran canaria woont...dat is vast geen straf! :125:

jippieee....we zijn 1 wk po!!! :127:

het gaat bij jou ook allemaal soepel he,met t herstel!!

hier loopt t ook wel vlot allemaal!

ja die man van mij das ook niet zo'n poetser,ik ook niet dus bij ons biedt de schoonmaakster uitkomst!! :125:

liefs kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

jaja ik woon 350 dagen per jaar in de zon :beach:

yeahh 1 week PO!! :136:

herstel gaat hier idd ook goed, voelde me vandaag heel goed, jammer dat mn borsten nogsteeds vrij gevoelloos zijn :103: mn tepel kan wel iets hard worden maar mn tepelhof reageerd niet.. we wachten het maar af he..

ja een is schoonmaakster, ideaal, jammer dat die van mij een aantal weken terug naar haar eigen land is gegaan.. nog geen andere kunnen vinden helaas.. toch maar wat harder zoeken want AL die ramen hier zemen zie ik echt niet zitten haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

:1big_boobs: nieuwe fotos staan online :1bouncingboobs:

Ohh en ik ging net weer even opmeten, snap er nou echt helemaaaaaaaaaaaal niks meer van :154:

ik HAD 2 dagen terug, onder: maat 76 en boven: 96, zo kwam ik op DD/E uit.

MAAR vandaag is mn omtrek ineens 80 :blink: en dan strak gemeten, bovenmaat 97, nu heb ik ineens 80C :wacko:

Wie snapt er nog iets van?? ben niet ineens weer vocht gaan vasthouden, eet wel veel maar daar zou het toch niet aan liggen :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Evelien, wat raar? Ga je zo maar in ene keer groeien en krimpen ofzo?

Wat lees ik? Woon jij op die zonnige eilanden? Hmmmpffff... kunnen we daar niet een soort van boob-meeting houden? Gewoon persoonlijk kennis met elkaar maken en lekker beppen over boobs? Lijkt me een strak plan. Wat in de zon liggen, elkaar de sunblock aangeven om de littekentjes in te smeren, 's avonds flaneren in korte topjes/jurkjes en met onze perfecte boezem pronken.

Wie is er nog meer voor?

Als ik 't zo lees, Evelien, gaat jouw herstel lekker vlot. Heerlijk meid!

Jammer dat je nog geen andere interieurverzorgster (jaja!) hebt kunnen vinden.

Mooie foto's heb je erbij gezet! Meid, wat heb je een mooie boezem gekregen! :123:

Bij mijn 1e bv had ik onder de borst een stuk dat altijd gevoelloos is gebleven. Dat stukkie is nu verhuisd en wat groter geworden. Gelukkig 'doen' mijn tepels 't gewoon nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die tabellen met je zogenaamde bh maat,moet je echt met een korreltje zout nemen hoor.

laat je bij livera of zo iets degelijks opmeten,klopt altijd wel dan,en dan weet je juiste maat,maar dan nog kan je een probleem hebben met een zoektocht naar nieuwe bh,s

want ze vallen elk zo anders :wacko:

sucses

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag 10 dagen PO! :49::49:

Voel me goed, zelfde als afgelopen dagen, zelfde pijntjes nog enige wat ik nu ineens heb is dat mn huid aan het vervellen is :blink: op mn rug en onder bij mn rechterarm (ben al tijden niet in de zon geweest dus ben niet verbrand) vaag..

Verder zit ik nu te twijfelen wanneer ik de hechtingen zou laten verwijderen, er staat tussen de 10 a 14 dagen, zou het goed zijn om nog te wachten? of zou het niks uitmaken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga je 't zelf doen, Evelien? De hechtingen verwijderen? Die van mij worden 15 dgn PO verwijderd, aanstaande dinsdag.

Trouwens, fijn dat je je goed voelt! Dat het zo maar door mag gaan!!!

Dat vervellen herken ik van de vorige keer, nu heb ik er geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen idee, eigenlijk. Tenminste, van deze x niet. De vorige x hebben ze het met 1 draad gehecht en daardoor konden ze gewoon die eruit trekken. Die zat als een soort van spiraal door het wondje heen. Kriebelde nogal...

Bij zitten er nu nog strips op, ik weet bij God niet wat ik daaronder heb zitten!

Zal ook wel weer verschillend zijn bij elke pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.