Ga naar inhoud

Goldie : 18 mei 2010 : Dr Decoopmann : Brugge


Aanbevolen berichten

Goldie,vergeet niet dat je net geopereerd bent,en er een boel vocht nog kan zitten op plekken,dat kan drukken allemaal,vandaar die steken en dof gevoel.

als je het na 3weken nog hebt,dan kan je eens aan de bel trekken,want vocht heeft ongeveer 3weken nodig af te drijven.

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Goldie,ik ben ook reuze benieuwd naar je foto,s

heb je ook foto,s van je littekentjes aan je oksel,ben eens benieuwd hoe dat eruit ziet eerlijk gezegd.

hopenlijk voel je je snel weer wat beter,is allemaal ook niet niks he,kop op!

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Whoeiiii gelukkig ik wilde net deze vraag hier stellen ben nu 2 weken po en mijn ene borst steekt enorm!

Ook voel ik in mijn linkerborst de prothese bewegen/ klotsen is dat ook normaal dan?

De andere borst gaat goed is denk ik al wel ingedaald hangt lager namelijk haha.

gr hop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goldie,vergeet niet dat je net geopereerd bent,en er een boel vocht nog kan zitten op plekken,dat kan drukken allemaal,vandaar die steken en dof gevoel.

als je het na 3weken nog hebt,dan kan je eens aan de bel trekken,want vocht heeft ongeveer 3weken nodig af te drijven.

greetzz moontje

Oh ik dacht dat het vocht na 3 dagen al weg moest zijn.

Dacht dat ik dat hier ergens gelezen had.

Zal wel fout gekeken hebben dan.

Dan is het inderdaad nog even afwachten.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee vocht verdeeld zich in de eerste 3dagen juist,en het heeft tot 3weken de tijd nodig weg te trekken.

ik zou ff rustig afwachten,maar als je echt bang bent,dan ff bellen joh,als je daar meer gerust in bent

ik heb 2operaties gehad,en bij allebei de keren heb ik dit gehad, :6:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi goldie,

Kan mij helemaal inleven , van pijn kan je serieus moedeloos worden he als het te lang duurt . Hoop voor je dat het echt allemaal veel sneller betert . Want het is nog niet gezegt dat het ook effectief zo lang duurt hoor . Hangt beetje van mens tot mens af...

Ben ook benieuwd naar je foto's , mag ik ze zien?

Wens je een snelle genezing toe !

Liefs robijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Ik krijg op 9 december een borstlift + kleinere prothesen (achter de spier) bij dr Decoopmann.

Ik hoop echt op een goed resultaat al heb ik zeker een goed gevoel bij de dokter.

Is een prothese achter de spier echt zo veel pijnlijker dan ervoor?

Groetjes Bibi

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.