Ga naar inhoud

robijn : 27 mei 2010 : Dr. Damen : Hasselt


Aanbevolen berichten

  • Reacties 166
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

51.gif moontje! We zullen straks de koelkast mogen aanvullen hier 118.gif

Leuk he evola , jij hebt idd wel ook al een behoorlijk maatje zie ik ! Maar de kans dat jou favoriet stukje er nog tussen hangt is wel groter denk ik , niet?

Nu is het moment ook met de solden, shoppen maar !

Ik heb jou ww nog niet geloof ik ... Mag ik es Piepen?

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Robijn,

We vertrokken van hetzelfde maatje en eindigen ook zo!! Ook bij mij zit 70D het best. Ik ben net even naar je foto's gaan kijken en het ziet er net zoals bij mij niet zo enorm uit hé? Zonder bh,zoals de foto met het topje, lijken ze veel groter. Misschien zijn we dit alweer gewoon. Ik heb gelukkig één bhtje gehouden om nu en dan eens naast de nieuwe aanwinsten te leggen of zelfs even voor te houden (ik vraag me nu wel af wat het nut was van dat prulletje :152: ).

Mooie foto's trouwens, hoog tijd dat ik ook eens nieuwe plaats in de galerij.

Groetjes,

M

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mercedes,

Nee he !? Enorm zijn ze helemaal niet , maar merk wel dat ik ze in een t-shirt toch wel behoorlijk vind :) . En dan verbaasd het mij ook dat ik dan toch een behoorlijke maat heb in vergelijking .

Ja ! Waar blijven die foto's ??? 1bouncingboobs.gif Ben razend benieuwd 131.gif

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn,heerlijk he een glaasje op zijn tijd.

hahahaha proost nogmaal :105:

bedankt voor je reaktie in me album,lief!

ja die bh zit ook wel fijn,heb beetje hekel aan beugelbh,s maar deze is te doen,en dat van de hunkeluller :14:

in het echt vind ik hem mooier dan op de foto,vind je niet?

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hmm , jazeker moontje heerlijk! Ik heb hier nog iets uit de kast gevonden , beach.gif Coktailtje? :D En die zon kreeg ik er gratis bij 131.gif ... ?

Ja je moet hem in zijn geheel zien he dan is ie nog mooier, en de details zijn moeilijker zichtbaar op foto, wat wil je ook met zo'n dikke boobies 118.gif dat gaat er toch ook allemaal niet op man !152.gif Vind hem ook geweldig zitten ;)

Ik heb zo de indruk dat er alleen maar bh's bestaan met beugel...? Waar vind je die dan zonder? Buiten de Dim collectie dan... En qua stevigheid , is dat even stevig zonder? Heb er geen flauw idee van.

Lijkt mij ook wel plezanter zonder beugel ja ...

Bij de hunkeluller ben ik op het moment volledig uitgeshopt , mijn maat is er niet meer...

't wordt tijd voor de wintercollectie dan maar :P

Liefs54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihihihi

ja ik koop geregelt me (beugelloze)bh,s online,kan zonder beugel niet vinden in de stad.

ja of je stuit op bh,s waarvan je denkt dat je daar de afwas wel mee kan afdrogen,zo onsexy hihihi

ik heb in lingeriehoekje een site gezet(tijdje terug al) met goedkope merk bh,s en daar heb ik toen paar bh,ms zonder beugel gekocht,van die leuke,soortje triangel modelletjes :6:

ooh en wat flauw dat jij dat heerlijke zonnetje erbij kreeg,ik hier niet,enkel regen :o

liefss moontje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben al eens een kort bezoekje gaan brengen , nog niet echt gevonden , ik zal wat beter mijn best doen ... ;)

Ze hebben de zon ondertussen afgepakt angry.gif ...

Vandaag 8 Weken PO !

Ze zijn gelukkig niet meer geslinkt :) , vind zelfs dat ze precies iets bij zijn aan de bh's te voelen . Is misschien doordat ze nu echt op hun plaats staan .

De meetlint er nog eens bijgahaald en zonder bh heb ik 89 , wat in het begin 86 was ? (moet zelf nog eens gaan spieken of ik niet lieg...)

Enfin , maakt niet uit vind dat ze zeker groot genoeg zijn voor mij .

Zit nu op maat 70 D / heb er zelfs één 75 D (maatje viel wel klein denk ik maar toch :P) haha

Heb wel nog wat last van mijn litteken , draadje dat aan de binnekant maar niet wil oplossen , is wat vervelend , doet pijn maar ja nog even aanzien. Moet uiteindelijk toch wel eens gaan oplossen he.

Heb onder de tepel nog een kleine ongevoelige zone , de tepels zelf zijn nog wel heel gevoelig .

Hard drukken bij knuffelen , nog niet echt te verdragen ... Wanneer zou dit terug normaal zijn?

Heb mij wel al heel wat nieuwe lingeriesetjes in huis gehaald 2.gif, ik krijg er maar niet genoeg van ! Mijn bankkaart verteld mij wel wat anders ...

Straks nog eens nieuwe foto's plaatsen .

Nu terug aant sporten om de overtollige kilo's er terug van af te krijgen ... ('t is echt nodig foei )

Dit was weer eens een kleine update .

Liefs 54.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat drukachtige pijn tijdens knuffelen had ik ook redelijk lang ja,en hoe lang dat blijft,geen flauw idee,ik ben natuurlijk al na 5mnd gewisselt,en ik weet wel dat ik het ook vrij lastig vond,afijn,toch maar minder heftig knuffelen dan hihi

fijn dat het verders wel goed gaat,en minder van je bankkaart :ph34r::blush:

ben reuze benieuwd naar je nieuwe foto,s :1bouncingboobs:

en ik las ergens nog je tip voor openwondjes,iets van een kruidenmiddeltje,goede tip voor sommige mischien :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Robijn,

Heb je nieuwe foto's gezien, ze zijn echt heel mooi geworden zeg! :123: Kun je terecht trots op zijn! En wat een mooi setjes zag ik voorbij komen, hihi, kan 't geloven van die bankrekening!:kez_11: Geniet ervan meid!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He he , kan terug op het forum... Lag hier voor een paar dagen uit...?

Dank je Eefje 68.gif , en ook voor je berichtje hihi ! Ja is dezelfde he :D vond ik ook echt een hele mooie .

En moontje , ze staan erop ondertussen 131.gif

Ja idd , nog efkes wat minder fel knuffelen ... (niet makkelijk)

genieten doe ik nu met volle teugen 32.gif

Dat kruidenmiddeltje is idd ook heel goed , is allesinds het proberen waard vind ik, als er bij sommige al zo'n resultaten bekomen wordt he ...

Liefs 53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet nu pas echt wat je bedoeld Eefje , met het zachter worden van de borsten... hihi

Ze zijn nu pas , valt mij sinds gisteren op, echt mals geworden :) .

Voelt nu aan als een echte borst , stevig maar mals !

Wat ik wel heb , ook gisteren opgevallen, is als ik mij voorover buk heb ik aan de zijkant, buitenkant van de borst , rimpelingen ... Dit is enkel als ik mij voorover buk blink.gif .

Rechtop of liggend , zie je daar absoluut niks van ... En ook nergens anders dan de zijkant he (gelukkig)

Heeft nog iemand dit?? Nu , ik vind dat niet erg , het is niet zichtbaar , enkel als ik mij buk.

Maar vraag het mij gewoon af ?

Liefs 116.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, ja, in het begin denk je dat ze zachter worden, maar als ze dan echt zachter worden merk je toch duidelijk het verschil hé! :P

Wat de rimpeling betreft, komt vrij vaak voor, heb het al bij verschillende anderen ook gelezen, gelukkig is het op een niet zichtbare plaats bij jou! :)

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn,heb eens in je album gespiekt,jeetje wat een mooie reeks bh,s heb je :101:

vind ze erg mooi staan,zie je vooral op de foto waar je helemaal op staat,je hebt een goede keus gemaakt.

en je bolletje,(litteken) die had ik ook bij de eerste keer,en dat trok soms wel eens he,beetje trekkerig gevoel,ik ben er nu vanaf dankzij me wissel,zoiezo heb ik mazzel met me littekentjes nu,want had eerste keer lelijke dikke littekens,nu niks meer van terug te zien,mooi dun lijntje nog :125:

ik weet ook niet of het nog weg trekt dat bolletje,want ik ben na 6mnd overgegaan naar een wissel,dus ben benieuwd of het nog bij je wegtrekt.

je andere daarin tegen,ziet er mega goed uit he :126:

fijn dat alles goed gaat verder!

en over de rimpeling,kan ik je geen antwoord op geven,probeer er eens een foto van te maken al bukkend????

greetzz liefss moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja Gelukkig , en ook niet als ik rechtsta ofzo of lig ,dat is al heel wat , anders had ik daar zeker niet zo gelukkig mee geweest... Maar is nu allemaal niet zo erg he.

Ben nu 9 weken verder , kan het zijn dat ze nu nog steeds van plaats veranderen???

1 tje staat nu weer hoger dan de ander ...?

hihi moon , ja veel keuze was er niet meer in mijn maat 131.gif maar heb er toch nog goei kunnen strikken he . En geloof het of niet , ben deze week alweer een paar keer de stad in geweest en kan het niet laten van toch nog maar eens binnen te wandelen bij hunkeluller , en heb toch weer wat gevonden zeker 126.gif !(volgens mij hangen ze daar heel onopvallend nieuwe stuks bij) Was ook allemaal aan 70% nu hihi , leuke slipjes ook , een heel kast vol haha

Ben ook benieuwd of dat bolletje wel gaat verdwijnen ... is nogal bedenkelijk he ...

Vind jou litteken ook super goed gedaan joh , daar zie je achteraf helemaal niets meer van, of je moet 't gaan zoeken.

Eefje , de jouwe ook he , jullie hebben dezelfde PC he , heel mooi gedaan .

En een foto van de rimpeling al bukkend... Tzal niet gemakkelijk zijn denk ik maar zal alvast een poging wagen hihihi , en anders moet mijn ventje dat maar doen .

veel liefs53.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Robijn

nou daar nemen we er maar eentje op dan :D:51:

op je mooie nieuwe spulletjes die uit je kast puilen hihi...

ja ik ben toch eens benieuwd ja of dat soortje bolletje wegtrekt,dus ga met je mee afwachten.

en de rimpels,ja probeer het eens op de foto te zetten,kan ik meekijken hoe of wat.

tot lees

greetzz liefss moontje

tot shops mischien bij de hunkeluller :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.