Ga naar inhoud

Minder décolleté anatomisch?


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden wist ik zeker dat ik anatomische silliconen zou willen (ik ben nogal dun op mijn borstkas vandaar). Maar wat ik juist mooi vind en graag zou willen is een mooi decolleté maar wel natuurlijk. Nu begin ik te twijfelen omdat ik overal lees dat alleen ronde een mooie volle decolleté geven. Is het echt zo dat je met anatomische veel minder hebt of kun je daar ook gewoon een mooi decolleté mee creëren? Het kan altijd natuurlijk met een push up bh denk ik .... maarja ik neem geen borstvergroting om vervolgens alsnog altijd pushup bh' s te dragen. Iemand die best dun is op de borstkas en die toch ronde siliconen heeft en er toch natuurlijk ziet?Iemand ervaring? Help my!

Groetjesss

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat idee had ik zelf ook, eerst was ik zeker dat ik anatomisch wou omdat het wat natuurlijker zou lijken maar na een hoop lezen en foto's kijken denk ik toch voor rond te gaan.

ik vind dat als het boven wat voller en ronder is ook juist mooier staan. en als ik foto's zie van allebei vind ik rond mooier.

ik heb zaterdag mijn eerste afspraak dus ben benieuwd wat het gaat worden en wat de pc aanraad :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn standpunt was ook om "zo natuurlijk mogelijk" borsten te krijgen maar wel een maat die beter bij mijn lichaam past. Maar gaandeweg heb ik me bedacht. Als ik toch de pijn moet lijden en de geld moet uitgeven dan mag de resultaat best wel gezien worden in een mooie decolleté !

Dus na mijn eerste consult met Nio heb ik hem teruggebeld en gezegd dat ik toch voor de ronde prothese ga.

Precies over een week is het zo ver en over paar weken zal ik het zien of ik de goede keuze heb gemaakt!

Neen, als je maar naar je gevoel luistert ,komt het allemaal goed

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het ook heel afhankelijk van de stand van je huidige borsten. Als je veel ruimte er tussen hebt, kunnen ze je borsten niet opeens dicht bij elkaar brengen.
Rond kan dan juist nep ogen vind ik. Maar als je huidige stand al dicht bij elkaar zit, zal het weer anders zijn.

Ik had best wel ruimte op mijn borstbeen en de arts zei dat ze dat niet magischerwijs kunnen veranderen. Maar ik ben echt blij met anatomisch omdat mijn ribben van boven nu heel mooi geleidelijk overlopen.

Je kan me even toevoegen voor foto's :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is het ook heel afhankelijk van de stand van je huidige borsten. Als je veel ruimte er tussen hebt, kunnen ze je borsten niet opeens dicht bij elkaar brengen.

Rond kan dan juist nep ogen vind ik. Maar als je huidige stand al dicht bij elkaar zit, zal het weer anders zijn.

Ik had best wel ruimte op mijn borstbeen en de arts zei dat ze dat niet magischerwijs kunnen veranderen. Maar ik ben echt blij met anatomisch omdat mijn ribben van boven nu heel mooi geleidelijk overlopen.

Je kan me even toevoegen voor foto's :)

Ik heb je toegevoegd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook ribben en een uitstekend borstbeen. Ik wilde dat bedekt hebben en geleidelijk aan voller laten lopen. En is met anatomisch goed gelukt. En ik heb een behoorlijke decolete. Ik ben heel erg blij met mijn anatomische borsten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische protheses, dual plane, en heb (ook zonder bh) een mooi decolleté. Mijn borsten stonden wel voor de operatie ook al vrij dicht bij elkaar. Het ziet er erg natuurlijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien is rond achter de spier ook nog een optie, maar ik zou het over laten aan de PC.

Bij mij is voor de spier en dual plane geen optie omdat ik van boven zo dun ben en de hydrogel monobloc protheses wil (meer kans op rimpels).

Kies jij voor volledig achter de spier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, ik ben bij dr Nio teruggewenst en hij heeft echt aangeraden om de prothese volledig achter de spier te plaatsen ipv dual plane.

Ow oke wordt nogthans niet veel gedaan, wrm volledig erachter en niet dual plane?

Heeft hij ook al een indicatie gegeven vh aantal cc?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg Ool anatomische, die vraag over t decolleté heb ik de chirurg toevallig ook gemaild afgelopen week omdat ik twijfelde. Hij gaf aan dat de vulling bij rond als t ware iets zakt waardoor je een druppelvorm krijgt maar anatomische blijft de vorm houden ook bovenin dus waardoor je juist wel n mooi decolleté kunt krijgen. Ligt geloof ik wel ook aan of t high profile is dacht ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb anatomische en naakt gezien vind ik dat ik helemaal geen bolling boven heb. Maar goed, ik was dan ook volledig plat. Als je van jezelf wat meer weefsel hebt, dan valt dit over de prothese heen waardoor het ook aan de bovenkant wat meer gevuld is, en je dus meer decolleté hebt. Gelukkig kan je met een bh altijd een mooie decolleté creëren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.