Ga naar inhoud

Baby_V : 25 augustus 2010 : Dr. Plovier : Beaucare


Aanbevolen berichten

nou meid, rust eerst maar lekker uit naar je operatie hoor.. Wij wachten wel een verslagje af (ben natuurlijk wel heel erg benieuwd!!)

Heeel veeel succes morgen en laat je lekker verwennen door je vriend!

Zal aan je denken morgen!!

Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey meiden,

ben net wakker, nou zeg wat een rotnacht! Veel te laat gaan slapen natuurlijk, pas om 2u vannacht! Had megaveel schrik dat mijn wekker niet zou afgaan (heb ik de laatste tijd wel meer) Vanaf die tijd heb ik niet meer gedronken en vanaf 23u niet meer gegeten (het laatste avondmaal noemde ik het) :) Nu heb ik reuze dorst!! Ik ben iemand die 's nachts een fles water nodig heeft heb steeds dorst (heb beugel en slaap met mijn mond open hahha) Dit is erger dan de zenuwen, die blijven voorlopig nog wel uit, zal straks nog komen denk ik :) Ik ga me nu een lekker badje nemen en dan vertrekken rond 9u...Hopelijk geen file enzo! Als alles goed gaat post ik vanavond nog hoe het gegaan is! Tot dan! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Baby_V

Sorry ik wou je echt nog succes wensen voordat je wegging.

Maar gisteren had ik echt geen behoefte om op internet te gaan..

Voelde me er echt niet goed bij dusja.. :(

Dat kun je allemaal lezen in mijn verslag..

Ben benieuwt naar jou verslagje...

Heel veel succes..

& heel veel sterkte natuurlijk!!

Ben benieuwt hoeveel cc dr.plovier jou heeft gegeven.. ;)

Ik kreeg 450 cc.. Schrok er wel een beetje van...

maar we zullen zien..

Ik heb ze nog niet bekeken, durf ik niet zo goed..

Even wachten tot morgen..

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey allemaal ik ben thuis met boobs. een volledig verslag komt er vanaf ik me iets beter voel. voel me wel goed maar heb pijn. kan niet diep inademen en ben idd precies overreden door een truck :P nu ja mijn painkillers doen hun werk wel hoor. hey mii geen probleem weet nu hoe je je voelt :P ik kreeg 500 cc! ik schrok echt. ga dadelijk je verslag even lezen want zit nu op mijn gsm. o ja, heb denk ik vocht net ondr men boobs want als men vriend me rechtzet dan voel ik dat zo klutsen en ook als ik erop duw echt weird. kan dit kwaad? x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Baby_V,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: Jeee, 500cc, wow ben echt onder de indruk, Mii kreeg ook al 450cc! Ben ook benieuwd naar jouw picjes! Wens je een voorspoedig herstel! Rust nu maar goed uit en laat je verwennen, binnen enkele daagjes voel je je al veel beter! Oh, enne vocht is volledig normaal hoor!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

GEFELICITEERD met je nieuwe :1boobs:

500cc, wow, ik schrik me rot, daar ga je een serieus maatje mee hebben ! Ik ben héél benieuwd naar je pics dus als je een album aanmaakt, mag ik je pb dan???

In elk geval, rust nu maar goed uit en laat je lekker verwennen de komende weken. De pijn zal elke dag minderen en voor je het weet besef je niet eens meer dat je een bv hebt gehad.

Veel beterschap !

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn allemaal zo lief dank je! natuurlijk maak ik een album en iedreen mag men pb hebben. heb echt rot geslapen op men rug. ik heb veel pijn, precies mijn buikspieren. kan niks zelf meer. rechtstaan is een hel :( is dit normaal allemaal? hopelijk wordt de pijn beter. ik post via gsm nu maar ga vanavond proberen verslag te typen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

ik denk dat het wel normaal is als ik andere verslagen zo lees, jouw huid heeft behoorlijk wat te verduren gehad, mijn huid was al wat opgerekt door de borstvoeding en er is 'maar' 275 cc in gegaan dus ik had eigenlijk weinig last, jouw huid zal daardoor een stuk strakker gespannen staan en was het nou achter de borstspier? Dan zal dat ook vast meespelen.

Heb je een aantal kussens extra over? Het helpt veel als je die kussens gebruikt om in je bed tussen je benen te leggen en dan je knieen lichtjes opzij te laten vallen terwijl allebei je schouders op het matras blijven liggen, ik heb zo'n kussen in een U-vorm (voedingskussen), misschien kan je zoiets van een vriendin lenen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jullie zijn allemaal zo lief dank je! natuurlijk maak ik een album en iedreen mag men pb hebben. heb echt rot geslapen op men rug. ik heb veel pijn, precies mijn buikspieren. kan niks zelf meer. rechtstaan is een hel :( is dit normaal allemaal? hopelijk wordt de pijn beter. ik post via gsm nu maar ga vanavond proberen verslag te typen x

Wat je beschrijft is inderdaad normaal allemaal :147: ik kon de eerste 3 dagen ook niet rechtkomen zonder hulp en ik had ze dan nog voor de spier. Binnen enkele daagjes wordt het veel beter, elke dag een beetje, volhouden meid en goed je pijnstillers nemen! En voor de pijn 's nachts zoals Timber ook zegt, met veel kussens je slaapplek wat comfortabeler proberen maken, kussens onder je schouders dat je wat hoger ligt, onder je knieën neemt wat druk weg op de onderrug, ev. een voedingskussen in je zij, zodat je zo half tussen rug en zij in kunt liggen en niet terugrolt op je rug, echt, 't is behelpen allemaal, maar het went. Sterkte meid! :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Baby_V,

EEN HELE DIKKE PROFICIAT MET JE NIEUWE VRIENDJES !

500cc is wel veel dus kan geloven dat je even schrok maar het resultaat zal waarschijnlijk enorm mooi zijn!

Ik hoop dat je snel beter kan slapen en de pijn snel verdwijnt zodat je ten volle kan genieten!

Laat je maar lekker verwennen nu :rolleyes:

En uiteraard ben ik ook erg benieuwd naar je foto's dus als je er online hebt, laat je maar iets weten...

XXXiez en nog een fijn herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meis,

Ja ik weet het, doet zeer he!!! :(

maar ik wil je feliciteren met je nieuwe boobies!! :1bouncingboobs:

500 cc, das de moeite!! Ik ben benieuwt op welke cup jij uit gaat komen!!

Ik kijk uit naar je verslagje...

Liefss..:58:

Heel veel sterkte en een voorspoedig herstel!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, wat je beschrijft qua pijn is echt volkomen normaal. De eerste dagen zijn gewoon zwaar 'kut'. Na 4/5 dagen heb je de ergste pijn gehad! En geloof me, als die bh dadelijk uit mag en je kijkt in de spiegel, dan neem je die pijn voor lief!

Ik ben ook erg benieuwd naar je verslagje en foto's!

500cc! Echt super veel:D

Veel succes en sterkte met herstellen.

Oja, ik sliep de eerste paar nachten met extra veel kussens! En als het pijn doet 's ochtends met omhoog komen moet je je vriend vragen om zijn handen onder je rug te schuiven en je dan langzaam omhoog te tillen! Scheelde bij mij veel pijn!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

proberen toch rechtop te lopen hoor,want anders ben je binnen 2dagen een plank,en heb je enkel nog meer pijn :134:

ik weet niet of je al mag douchen,maar anders een tijdje onder ene warme straal staan doet al wonderen.

ook niet enkel stil zitten/liggen,de bewegingen maken die je wel mag en dan zal je zien dat het langzaam beter gaat,ergste heb je na paar dagen gehad,ff doorbijten.

ik weet wel zeker dat je er iets moois voor terug gekregen hebt :136:

sterkte ...

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meisje!

Wauw heb net je verslagje gelezen zeg wat leuk :D

Ja dat rechtop lopen dat lukte me ongv 3 a 4 dagen niet goed maar opeens ging het weer, is normaal hoor :D

en 500 CC Pff dat word een flinke cup zeg :blush:

Lekker rustig aan doen meisje!

Beterschap :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meid!

Proficiat met je nieuwe borsten! De pijn zal over enkele dagen wel wegtrekken hoor! Dat komt wel in orde! Ben benieuwd naar je verslag en the pic's :1: !

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey iedereen,

ik dacht zo omdat ik me verveelde, ik schrijf maar eens een verslagje!!

Zo de dag begon gisteren goed, ik ben opgestaan om half 8, heb me lekker een bad genomen, mijn haartjes geblazen en dan mijn vriend wakker gemaakt, die was zeuwachtiger dan ikzelf. Het leek allemaal nog zo onrealistisch toen..Ik vond het vooral kut dat ik helemaal niets mocht eten en drinken, had namelijk dorst en honger, ben gewend een ontbijt te nemen 'smorgens. Om 9u vertrokken we dan, geen file gehad en om half 10 waren we er al, een half uur te vroeg! Wat ik wel minder vond was dat ik mijn wagen niet voor de deur kon parkeren, we moesten in een zijstraat gaan staan...Nuja, wij naar binnen met onze zakken en laptop. Aan de balie dan de papieren afgegeven en betaald, vond het ook raar dat ik geen betalingsbewijs kreeg! Ze zeiden dat er een half uur vertraging was en we konden boven wachten. Zo gezegd zo gedaan, er zat nog volk. Die werden geroepen rond 10u en in tusssentijd kwam er enorm veel volk aan, zoveel dat ze niet allemaal konden wachten in de stoelen? Engelsen, Nederlanders, Fransen...Alles gewoon. Om 11u riepen ze dan eindelijk mijn naam na 2,5u wachten. Ik werd naar de containers gebracht waar ik me mocht omkleden. Een badjes die ik achterstevoren moest aandoen en slippers. Daar dan nog effe gewacht en dan kwam de anestesist een praatje maken. Gewoon vragen of ik al onder narcose was geweest en of ik vragen had, die had ik niet omdat ik al onder verdoving was geweest vorig jaar. Dan kwam Dr Plovier na een kwartiertje. We gingen in een aparte kamer waar prothesen lagen. Hij vroeg welke maat ik had en welke ik wou hebben. Ik zei dat ik 80A had en een volle D wou. Hij zei dat hij hiervoor tussen de 400 en 450 cc zou nodig hebben. Er lagen prothesen van 450 cc en die waren enorm! Maar Dr Plovier verzekerde me dat het mooi zou staan. Dan tekende ie mijn borsten af en vroeg achter de fotos. Ik had usb stick mee maar in die kamer waren geen pc's! Hij zei dat hij ze in het ok zou bekijken. Dan werd ik onmiddellijk meegenomen naar het ok. Mijn vriend moest wachten in het andere gebouw. Ik mocht direct gaan liggen en kreeg een infuus, dit gebeurde allemaal zeer professioneel maar voelde wel vertrouwd, we hebben zelfs nog grapjes zitten maken over een seriemoordenaar haha en dan zei Dr Plovier dat hij de foto's aan het bekijken was en ik zei dat ik die vrouw met de zwarte haren het mooist vond. Ineens voelde ik me high worden, ik vroeg of ik al iets gekregen had en de anestesist zei ja...het laatste dat ik me herinnerde was dat dr Plovier een broodje stond te eten haha :) Dan moet ik weggezakt zijn! Ik kan me niks herinneren van net na de operatie, blijkbaar hebben ze me in een soort rolstoel die plat kon liggen in een recovery zaal gebracht. Daar had ik onmiddellijk veel pijn en ik vroeg om mijn vriend. Ze zouden hem gaan halen, dit duurde naar mijn gevoel nog een half uur! Was blij dat ik hem zag. Ik zei dat ik pijn had en de verpleegster gaf nog een pijnstiller bij en ik zei: doe er maar genoeg in hahaha. Dan trok de pijn weg. Ik werd wakkerder en helder. Ik had dorst en vroeg wanneer dr Plovier langs zou komen. De verpleegster zei dat ie aan het opereren was en dat het nog een uur en half kon duren! Nou ja, ik wilde echt zoalng niet meer wachten, het was al half 4 en op de ring rond Brussel begint de file rond 4u! Ik wilde gewoon weten hoeveel cc ik gekregen had en dat is ze dan gaan vragen en het bleek dan 500cc te zijn!! Ik schrok me rot :) Toen hebben ze mijn kleren aangedaan en gekeken of ik niet misselijk was (wasik wel maar heb gezegd van niet, wilde echt naar huis) Eenmaal in de buitenlucht voelde ik me weer goed. In de wagen was alles ook ok en toen ik 2u thuis was heb ik voor het eerste gegeten...Frieten! Dan die Tramadol genomen omdat ik pijn kreeg en voelde ook vocht! En dan kwam het, ik voelde dat die frieten een terugweg zochten naar buiten en niet langs de normale kant! Ik moest overgeven! Heb dan geen Tramadol genomen tot vanmorgen en ben niet meer misselijk geweest.Vannacht was een hel!! Meer rugpijn dan pijn aan de borsten. Ben 4x wakker geworden. Alleen opstaan kan ik nog niet goed, heb spierpijn en onder mijn oksels doet alles pijn! Ze zijn erg gezwollen en vol vocht. Morgen mag de bh uit, ga zien of ik een foto kan nemen dan :) Nu gaat alles weer beetje beter soms branderig gevoel wel. Hoop dat de pijn snel weg is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

:154: geweldig, zit ze naar een operatie / narcose frieten eten!! je kunt beter beginnen met een droog beschuitje! hahahha

Ik ben heeeeel erg benieuwd naar jou fotos! ik heb een 80A en wil ook op een volle D uitkomen, 500cc klinkt perfect! :1bouncingboobs:

Fijn dat alles goed is verlopen. Geeft mij ook weer een geruststellend gevoel!

Hopelijk knap je de aankomende dagen wat op! Beterschap meid :116:

laat je het me even weten als je de fotos erop hebt staan?

Liefs xx Elcke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey meis,

Leuk verslagje!!! :)

Helaas moest jij dus ook 2.5 uur wachten!

Dat vond ik dus echt wel een mega min punt, ben je al zo nerveus en krijg je dat nog eens..

Achja t zit erop.. enne ik heb ook moete kotsen hoor dus je bent niet de enige.. ;)

nu lekker herstellen en jezelf laten verwennnen..

Komt helemaal goed..

ik kijk uit naar je foto.. :)

Liefss.. :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.