Ga naar inhoud

neen94 16 december 2015 : Dr. ? : Kliniek ?


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nu 2 dagen po, vind mijn borsten goed gelukt alleen in schrok een beetje van de grootte toen ik ging douchen, maar het is gewoon een kwestie van even wennen denk ik. Is ook niet niks van een A naar volle C of kleine D. Klopt het dat na een operatie vaak de borsten nog wat kleiner worden vanwege de zwelling en/of vocht? En na hoeveel dagen ongeveer?

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee meid

Ten eerste proficiat met je boobies!!

Tuurlijk is het even schrikken. In het begin vlak na de operatie zitten ze voornamelijk heel hoog waardoor ze heel groot lijken. Met de tijd zullen ze meer gaan zakken en beter hun plekkie vinden. Ik vind ze nu na 16 weken bij mij groter dan eerst. In het begin waren ze heel dik bovenin, en nu zit het volume vooral onderin, ze zien er nu natuurlijk uit.

Je moet gewoon geduld hebben!! Ze worden vast heel mooi en na een tijdje wen je eraan en zul je denken, heb ik ooit kleine borsten gehad???

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi neen,

Ik was van plat met 2 uitgerekte tepels van de borstvoeding ook naar C kleine D gegaan. De grootte went erg snel hoor! Ik vind ze nu goed bij mijn lichaam passen en soms zelfs aan de kleine kant :6:

Bij mij heeft het wel 3 maanden geduurd voordat ze een beetje zijn gezakt en zachter aanvoelden. Het heeft gewoon even tijd nodig.

Succes met je herstel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.