Ga naar inhoud

Pat71 : 20 november 2009 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Gast Pat*

Aanbevolen berichten

Hey Pat,

Mag ik hier ff op reageren? Ik heb zelf geen tepelpiercing maar wel 1 navel en 1 tong. Mijn navel moest ik toen 6 maanden 2 x per dag met unicura wassen, en dat is met tepels volgens mij ook zo. De pijn viel daar erg mee, maar ik weet natuurlijk niet hoe dat met een tepel is. Er blijft altijd een 'gaatje' over in je huid, of klein littekentje als je hem er weer uithaalt. Wel groeit het ws dicht. Dus, als je er 2 neemt en je krijgt spijt.... Dan lijkt mij handiger om te kijken of je er eentje bevalt, dan kan de andere altijd nog. Je moet ook erg lang voorzichtig zijn met hygiene. Allemaal extra zorgjes.

Ik snap wel heel goed dat je het in 'balans' wilt hebben door er twee te nemen... kan ik me goed voorstellen. Met een navelpiercing zit je ook weer ff met niet te strakke broeken enzo. Als je dat allemaal tegelijk erbij kunt hebben moet je het gewoon doen natuurlijk, maar het zijn wel weer ook wondjes die aandacht nodig hebben en genezing. Je kan ook eerst voorzichtig aan bekijken hoe die ene je bevalt. De rest kan altijd nog...

Wat voel je er zelf bij?

Groetjes,

Becky.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 770
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Hey lieverdjes,

Dank voor jullie snelle reacties! Ik ga dan maar voor alle 3. Ik heb begrepen dat het niet zeker is, dat als ik de piercing een half jaartje draag ofzo dat ie dan niet nogmaals terug trekt. Moet m dus voor langere tijd. Dan maar beiden, vind ik mooier. Idd Patries, dan maar ook gelijk m'n navel.

Enig idee of ik wel gewoon mijn sportbh kan dragen en dat je het dan niet door je kleding heen ziet? hahaha... Pfff... en de genezing is dus pijnlijk! Tsja... Wat niet? Ik geloof dat sauna ed ook de eerste maanden niet mag, maar dat gaat nu toch ook nog niet. Dan maar ergens in maart ofzo weer. Ben wel benieud hoe de genezing zal verlopen?

In Breda (stad bij markt) wilde ik gaan maar daar is de piercer voor langere tijd ziek. Dan maar hier in Zoetermeer. Ik zal kijken of ik morgen terecht kan. Anders wordt het wel volgend weekend. Maar moet dan de zaterdag weer een uitje doen met familie. Ook niet fijn als ik toch een beetje last heb, lijkt me...

Nou, maar hopen dat ze morgen een plekje voor me hebben.

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei soms lees ik te snel en zag de reactie van Becky weer over het hoofd. Sorry! Ik ben me er van bewust dat het dan 1 x op meerdere plekjes moet genezen. Nee, denk niet dat ik echt spijt krijg. Van de zomer is dat alles in orde. K zit nu toch nog in mijn genezingsperiode, dan maar gelijk helemaal goed. Het duurt wel een hele tijd dus, maar strakke broeken draag ik nu eigenlijk niet. Meer leggings en die kunnen nu wel lijkt me. Maar ben er denk ik liever gelijk in 1 x van af...

Loop je in het bgin dan met een verband of gaas of is het bedekt?

Nou ja, ik bel morgen wel, dan hoor ik het wel. Dan maak ik zondagavond pas foto's dus als het dan al is gebeurd, dan kan ik ze showen, haha

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha... ik word er helemaal blij van! Eindelijk! :rolleyes: Ik ga het doen!

Patries, ik heb net gekeken. Die bij jou kende ik nog helemaal niet! Ziet er super professioneel uit! De BodyMX Medisch centrum. Ik bedoelde een beruchte tattooshop in Breda haha.. Zag daar als een berg tegen op! Ben blij dat er zoiets is! Dus, morgen bellen en dan toch maar volgende week vrijdag. Ben dan pas in Breda. Wel gaaf hoor! Morgen dus nog even foto's van mijn boobs zoals ze nu zijn!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi, thanks girl! Ben blij met je advies! zeker over de shop en de verdoving lijkt me ook fijn. Hopleijk kunnen ze vrijdag ergens in de middag, dan komt t helemaal goed. Ik zal morgen meteen bellen voor een afspraak. Maar dat van die 1 of 2 ik weet het niet. Die borsten waren ook niet mooi! Ik denk dan als ik een piering heb kan ik ook over een tijdje een keer een leuk sieraadje eraan vast maken, nice! Dan is dat leuker bij beide borsten denk ik dan weer. Lijkt me wel eng als ik denk aan het infectiegevaar... zo'n borstontsteking is wel het laatste waar ik op zit te wachten... maar goed, zorgvuldig schoonhouden dus. Bh's zijn nog niet binnen. Hopelijk morgen.

Ik ga slapen meiden. Ik was vanmorgen om 5 uur al op en een lange dag gehad.

Truste en liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Pat,

Spannend hoor!! Ik heb jaren geleden zelf ook een navelpiercing gehad maar die eruit gegooid toen ik een tongpiercing nam. Ik heb vooral van mijn tongpiercing ontzettende last gehad, maar je beweegt je tong ook constant he!! Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat worden!! Als ik het mag zeggen zou ik er 1 nemen, maar dat is persoonlijk.

XX

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey Daan en Pat,

tja,das toch van persoon tot persoon verschillend denk ik. :)

ik heb weekje last gehad van mijn tong. toen het kleinere staafje erin mocht was het over.

en van mijn navel 9 maanden! daar was ik pas van het ontsteken af toen ik er een gouden ringetje in deed. binnen 3 dagen overal vanaf!

en deel je mening van 1 tepelpiercing Daan,maakt het voor mij exclusiever...

fijne zaterdag,

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden,

Morning! Ik ben nu pas wakker hahaha... ik heb laaaaaaaaaaaaang niet meer zo lang geslapen! Had het zeker nodig. :rolleyes:

M'n boodschapjes worden zo gebracht dus moet me even douchen en keuken aan kant, want dat kwam er gisterenavond niet meer van.

Na al het denken erover enhet dromen, besloten om eerst maar eens die piercing in die ene tepel te laten zetten. Idd maar eens te kijken wat voor want mijn vent wil een zo kleinmogelijk staafje, terwijl ik een klein ringetje ook best leuk vind. Daarnaast de materiaalkeuze.

Misschien hou ik het ook maar op 1 want als ik hem na een jaar niet meer zo leuk vind kan ik altijd even kijken wat er gebeurd als ik hem verwijder. Misschien is het littekenweefsel dan wel genoeg uitgrekt en blijft ie gewoon naar buiten staan.

Die navelpiercing wil ik wel, maar als ik lees dat daar zo vaak en ontsteking komt, dan twijfel ik al weer. Volgende week als ik daar ben beslis ik definitief. Wel leuk dat jullie allemaal meeleven ook hierbij!

Fijne dag!

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

...over de materiaalkeuze moet ik goed nadenken en afspreken wat te doen. Ik heb naelijk een hevige allergie tegen metalen en nikkel. Ik heb de lijst van metalen eens doorgenomen bij BodyMx en denk dat dit de beste is uit de lijst...

Titanium is tegenwoordig het metaal dat naar onze mening altijd dient te worden gebruikt voor het inbrengen van piercings. Het gehalte aan nikkel is dermate laag dat hier vrijwel nooit allergische reacties op worden waargenomen. Titanium is ook het metaal waarvan tegenwoordig bijvoorbeeld heupprotheses en andere implantaten worden gemaakt. Bij het gebruik van titanium zien we een snelle wondgenezing. Ook gaat het titanium geen reactie aan met de verzorgingsproducten die nodig zijn voor de nazorg van een net geplaatste piercing. Let goed op dat er bij het inbrengen van de piercing blank titanium wordt gebruikt. Wanneer er namelijk gekleurd titanium gebruikt wordt, is dit weer vragen om problemen. In een genezen piercing zien we met gekleurd titanium zelden problemen.

Maar ik ga het er nog wel over hebben. Over de rest zeggen ze dit:

Piercingsieraden zijn er in zeer veel verschillende materialen. Let u bij de keuze van een sieraad goed op, van welk materiaal het sieraad is gemaakt. Er zijn nogal wat materialen waarvoor mensen allergisch kunnen zijn. Laat u niet misleiden door de wetenschap dat u in uw oren ieder soort materiaal kunt dragen. Dit garandeert niet dat dit op een ander deel van uw lichaam ook zo is. Als u een metaalallergie heeft, dan doet u er ook verstandig aan dit te melden. Dan kunnen wij er rekening mee houden als u een sieraad uitzoekt. Immers, een allergische reactie door het sieraad, gaat bijna altijd gepaard met een ontsteking van de piercing en dat is natuurlijk niet de bedoeling. Klik op de links hieronder voor wat informatie over de meest voorkomende materialen.

Acryl is een kunststof. De flexibiliteit is gering en het is in vele felle kleuren verkrijgbaar. Er worden overwegend accessoires van gemaakt zoals bolletjes in diverse kleuren, maten en modellen, die aan de metalen piercings worden gezet. Zeer populair is het UV-Acryl. Dit reflecteert in blacklight. Vooral in de disco geeft dit een leuk effect. Op den duur neemt de reflecterende werking wel af. Pas op met sieraden die geheel van acryl zijn gemaakt. Deze kunnen soms snel breken waarbij, de scherpe randjes uw piercingkanaaltje kunnen beschadigen.

Chirurgisch staal Veel mensen denken dat piercings worden gezet met chirurgisch staal. Dit is niet het geval. Sterker nog, het is bij de wet verboden, omdat het gehalte nikkel dat er in chirurgisch staal zit te hoog is. Het is wel toegestaan om chirurgisch staal te plaatsen in een reeds genezen piercing. Let hierbij wel op dat u geen nikkelallergie heeft. Als dit namelijk wel het geval is, gaat de piercing ontsteken als gevolg van de allergische reactie.

Goud Puur goud is 22 karaat en helaas niet stevig genoeg om er een sieraad van te maken. Om aan goud stevigheid te geven worden er andere metalen aan toegevoegd, zoals zilver en koper. Naarmate de hoeveelheid van de toegevoegde metalen stijgt, daalt de zuiverheid van het goud en dus ook het karaat. Zo zit er dus in 14 karaat goud meer koper en zilver dan in 18 karaat goud. Omdat de wet in Nederland heeft bepaald dat er in goud geen nikkel mag zitten, is goud dus altijd nikkelvrij. We zien dan ook niet zelden dat er met goud wordt gepierced. Het medisch team van BodyMx heeft besloten dat niet te doen, omdat met name het koper in het sieraad, de wondgenezing sterk kan beïnvloeden.Vaak is de wondgenezing trager en niet zelden ontstaat er keloidweefsel (een soort wildvlees). Ook kan er met goud onmogelijk steriel gewerkt worden, omdat goud in de sterilisator bruin verkleurt. Meestal worden de gouden sieraden dan ook alleen maar gedesinfecteerd met alcohol. Deze werkwijze is niet steriel en derhalve bij BodyMx niet

toegestaan. Tot slot is het zo dat de verschillende bestanddelen van het goud vaak een reactie aangaan met de verzorgingsproducten. Na de wondgenezing kan goud wel worden gedragen. Zeker bij gebieden met een hoge zuurgraad, zoals bijvoorbeeld de navel, kun u het beste kiezen voor zo zuiver mogelijk goud. U komt dan uit op 18 karaat. De kans op reacties is dan het kleinst.

PTFE is een kunststof die kan worden gesteriliseerd. Een groot voordeel is dat dit kunststof flexibel is waardoor het zeer geschikt is voor navelpiercings tijdens de zwangerschap. Het staafje buigt dan gewoon mee met de dikker wordende buik en de kleine Bello of Bella kan zich zonder problemen bewegen.

tZilver Voor piercingsieraden moet een zuivere vorm zilver worden gebruikt. Dit is 925 sterling zilver. Ook dit zilver is nikkelvrij. Let toch goed op, want er zijn veel mensen die niet tegen zilver kunnen. Het zilver verkleurd bij deze mensen ook vaak zwart. Voor het inbrengen van een piercing is zilver niet geschikt. Vaak worden zilveren sieraden voorzien van een staafje van chirurgisch staal. Het chirurgisch stalen deel gaat dan door de huid.

Liefs, X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girls,

Ben inmiddels in Breda, maar de piercing heb ik niet gekregen. :mellow: Was best een teleurstelling... \ik kwam daar binnen en vroeg of het mogelijk was. \maar de arts weigerde vrijwel meteen. Hij gaf aan dat het veel te snel na mijn bv was en de kans op infectie daarom juist nu heel groot is... \zucht\1 \het gekke is dus dat \de \meyere mij zei dat het gewoon al kon. Over 5 weken wil hij het wel proberen. Dan maar pas over 5 weken, niets aan te doen. \ik ga maar niet bij een tatooshop proberen, want op zich heeft deze arts wel een punt. \op een infectie zit ik uiteraard niet te wachten.

Dus mijn planning is pas eind januari opnieuw te proberen en dan ga ik dus voor 1 tepelpiercing en een navelpiercing. Beiden worden gezet met titanium. Ik vond die vent een hork want hij begon meten af te geven op mijn artsen, dat dit niet goed zou zijn en dat niet... Maar ik heb me ingehouden. \hij is er niet om het met mij te hebben over mijn boobs, hij moet gewoon zijn werk doen en een mooie piercing bij me zetten toch?

Dus ik vergeet het nu maar eventjes en ga binnen kort weer een keer heerlijk enieten van een sauna. Dat had anders ook niet gekund.

Ergens ben ik nu wel opgelucht dat ik de piercing niet heb. |Stel je voor dat ik straks met een ontsteking zou zitten.

IK heb wel mijn bh's binnen en ze passen|!!! :rolleyes: Ben er blij mee! Ik heb nu een witte en een zwarte in maat 75 |G! Joepie! Ik ga ze morgen op de foto zetten en maak weer wat gewone foto's van mijn 3 weken po!

Liefs aan iedereen en een fijne avond!

:119:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girl,

Ff niks van me laten horen ben echt vreselijk ziek geweest, echt jaren geleden dat ik me zo klote heb gevoeld, vandaag eindelijk weer wat beter.

Gelijk even bijgelezen bij je.

Als je mijn advies wilt: ik heb al jaren een navelpiercing, sterker nog, ik heb hem twee keer laten zetten omdat ik de eerste niet mooi recht vond zitten.

Nooit geen last gehad en volgens mij is het allemaal chirugisch staal wat gebruikt wordt hoor! titanium...geen nikkel toegevoegd.

Nikkel is toch het bestand waar de meeste van ons met een alergie last van hebben.

Een goed bedrijf verkoopt echt alleen goed materiaal. Dus niet bij een zaakie achteraf, maar bij een gerenomeerd bedrijf, alhoewel, mijn eerste piercing liet ik zetten bij tatoo bob (geen onbekende hier) maar ik was absoluut niet tevreden over de manier van plaatsen. Laat dan ook geen ringetje zetten, dit groeit gegarandeerd scheef in het begin.....begin maar gewoon met een banaantje met een leuk steentje erin, tot het volledig genezen is, dan kan je altijd nog ringetjes doen.

Alhoewel ik nooit geen ring draag in mijn navel, maar sieraadjes met een scala aan kleur en bedeltjes die je desgewenst eraan kunt hangen.

Twijfel zelf ook al jaren voor een tepelpiercing maar al mijn dinnetjes die hem hebben, hebben er toch meer last mee als ik ooit heb gehad met mijn naveltje.

Dus ook ik weet het nog steeds niet!?

Verder alles goed bij jou?

ESJ xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Esj,

Leuk je even te lezen! Gelukkig weer opgeknapt. Dat ziek zijn kan ook zo slopend zijn he?! Ik ben ook al heel wat wijzer nu. Ik laat over 5 weekjes lekker die piercing in m'n tepel zetten en 1 in mijn navel. Idd gewoon een titanium staafje in beide. Na 10 weken herstel mag ik andere plaatsen. Als ik dan nog een eventueel een ringetje door mijn tepel wil kan dat altijd nog. Ik vind vooral de sieraadjes (hangertjes) zo leuk om aan de navelpiercing te plaatsen en hetzelfde geldt voor mijn tepel. Die mogelijkheden zijn er genoeg.

Voor mij is die piercing in de tepel het belangrijkste. Die moet nu eenmaal om die tepel naar buiten krijgen. Die navel heb ik altijd al leuk gevonden. De tepelpiercing mag ik als ik zou willen na een jaar verwijderen en de tepel blijft dan gewoon weer naar buiten.

Verder gaat het heel goed met me! Ik ben alweer volledig aan het werk en het gaat me goed af. Mijn oortjes voelen steeds 'normaler' aan, maar mijn boobs daar gaat het echt super mee! Ik draag nu een nieuwe bh maat 75G dus. Hij zit iets te krap lijkt het, maar m'n boobs zullen nog wel wat slinken? Ben wel blij dat ik een G pas!!! :rolleyes:

Zitten de bras bij jou ook nog steeds tot je tevredenheid? Leuk om weer ff contact te hebben met je!

Liefs! X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey din,

tja,daar heeft hij idd een punt. op een ontsteking zit je zeker niet te wachten.

maar vind het ook niet netjes dat hij zo over je boobs en pc praatte.

maar ik ben het niet met Esj eens. ik kreeg dus met zo'n banaantje een scheve navelpiercing!

met ringetje helemaal geen dol gehad. leg het ringetje de ene dag links weg en de andere dag rechts (in het begin dan om niet in 1 richting te laten groeien) want dat was dus met banaantje wel. :angry:

zo zie je maar....ik vind een ringetje ook mooier dragen dan banaantje haha.

heb een goud ringetje met een steentje in het slotje. :106:

en ben blij dat je bh's passen. heb je toch een beetje gangbare maat he :38:

ben benieuwd naar de foto's!

jij ook nog een fijne avond X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey schattie,

Ben bij mijn vent en dus niet de gehel avond op het net te vinden... :blush: Maar ik wilde oook nog ff zeggen hoe het gesprek ging bij de piercing doc. Ik kwam daar nadat ik vanmorgen had gebeld en gevraagd wanneer ik terecht kon. Ik heb een beetje mijn gesschiedenis uitgelegd en er werd gezegd dat het alsnog prima was. Ik kon gepierced worden.

Dus zo gezegd, zo gedaan. Ik ben hals over kop naar Breda vertrokken. Eenmaal daar kon ik vrij snel bij de arts terecht. Er werd me verteld dat hij er niet altijd zou zijn en ook volgende week was geen optie. Doordat ik best een beetje gevoelige tepeles heb nu na de bv, doet juist deze tepel me nu extra zeer nu hij naar binnen blijft trekken.

Ik kwam binnen legde uit dat ik kwam voor een piercing in de tepel die dus vanaf mijn 17e al terug trekt. Dat ik in juli jl. een tepelcorrectie heb gehad, die niet heeft geholpen. Hij begon gelijk over hoe mijn arts het dan had gedaan. Ik legde het uit en hij begon meteen over hoe fout het wel niet is om die naald maar een week te laten zitten. Dat ik hierdoor helemaal voor niks een correctie heb laten uitvoeren. Dat wanneer ik direct een piercing had genomen het ook meteen goed was gegaan.

Dat door het littekenweefsel nu mijn tepel nog harder naar binnen trekt... Ik zei dus dat het ook pijnlijk aanvoelt en hij begon gelijk; dan heb je vast een ontsteking. En ik ga je dus ook niet piercen. Ik had hem dus mijn tepel laten zien en vertelde hem dat ik ook een bv had gehad.

Hij vroeg me wanneer en toen wilde hij helemaal niet meer. Hij vroeg me waar ik was geweest. Toen ik zei in Belgie, raakte hij helemaal geflipt! Begon over hoeveel ellende hij al heeft gezien. Dat die zogenaamde plastish chirurgen alleen maar op geld uit zijn en vaak nog met een brandende sigaar in de operatiekamer staan.

Hij vroeg me bij wie ik was gegaan en toen was het nog erger. Hij begon me uitleg te geven over een dr. Put?! Nog nooit van gehoord. Zal vast een hele slechte dr. zijn haha... En dat hij het kan weten, ik dacht; say what?! Ik begon me te ergeren want waar haalt hij het lef vandaan om me binnen 3 minuten zo af te zeiken. Hij ging maar door... over dat ik waarschijnlijk bij een arts ben gegaan omdat iedereen daar is geweest, maar ik moest eens weten...

Toen ik aangaf dat ik hem kon verzekeren dat dit niet het geval wsas, ging hij nog steeds door. Ik heb het afgekapt en ben weg gegaan. Gelukkig maar, want nu v iel mijn reactie nog mee behalve dat ik kort af werd en het gesprek vroegtijdig stopte. Maar eenmaal buiten liep ik al vloekende over straat.

Tsja, ik heb besloten het naast me neer te leggen. Ik ga daar puur heen omdat ik me prettiger voel bij zo'n instituut dan bij een tatoo winkel ergs achteraf. OOk is het prima dat ik nog even wacht. Ook al zei Bruno dat ik nu al een piercing zou mogen. Stel dat het gaat onsteken omdat mijn kapsel nog niet klaar is dan ben ik pas echt ver van huis!

Nou ja, al met al, was het ff slikken today!

Hoe is jou daggie geweest lieverdje? Jij hebtg wel gewerkt toch?

Spreek/ lees/ schrijf je morgen weer!

:53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey schatteke,

wat een verhaal :38:

wel mooi dat hij uitlegt het hoe en waarom en dat hij het daarom niet doet. maar om zo af te geven op een pc in België die hij niet kent en z'n werk niet kent vind ik écht beneden peil!

maar zijn werk met piercen ed is hij wel goed. dusja,dan volgende keer maar ff tanden op elkaar en dan ben je er ook vanaf.

je kunt dan ook zelf een andere erin doen na die tijd,toch?!

met mij gaat alles goed. gister wel heel druk gehad maar heb netjes alleen maar geknipt. waren er wel veel maar ging goed. geen last van gehad nadien. en verder lekker gerust s'midddags.

s'avonds ook mijn gemakkie gehouden. is toch wel lekker hoor! haha

weet je dat wil ik je al tig keer vragen en dan reageer ik weer op een ander of komt er weer een mailtje en dan vergeet ik het weer.

ik slaap tegenwoordig toch nog best veel op mijn rug. ook wel zij hoor maar alleen rechterzij slaapt lekker,links nog niet.

mag jij dat nu ook? of doe je dat nog niet? en slaap jij nou met bh? mag jij ook zonder van Bruno?

net boodschappen gedaan en das toch net te veel. gek he.

ik pak alleen waar ik bij kan en mams draagt de tas en zware dingen.

dus nu ff mijn gemak houden en dan moet Stefan ff de kerstspullen binnen zetten. probeer ik maar een beetje sfeer in huis te brengen. heb er dit jaar geen zin in. <_<

fijne zondag girl,

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey liefie,

net je pics bekeken. je bent weer aardig bezig geweest met maken hahaha.. maar ze zijn weer mooi hoor.

begrijp nu wat je bedoeld met platte onderkant. zag het op een paar foto's ook nu.

en je bh's staan mooi!

toch zie ik verschil met de een of andere foto. op de ene lijken ze mega en op de andere denk ik; goh,valt nog wel mee (ahum haha).

liefs X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis,

Nu zie je goed dat het vocht aan het wegtrekken is!!! Wat een enorm verschil met vorige week. Je ziet er nu nog meer vorm in komen. Zei ik toch!!

Je hebt weer een boel mooie foto's gemaakt!!

Kusss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Patries, :rolleyes:

In antwoord op je vraag of ik al op mijn zij slaap, ja! Dat doe ik nu al een week. Het gaat nu steeds beter. Maar doet vooral zeer aan mijn oortjes. Maar ook daar gaat het steeds beter mee. Bij alle andere ingrepen hiervoor lag ik 6 weken lang op mijn rug. Echter hou ik dat nu niet meer vol. Moet zeggen dat ik van mijn borsten helemaal bijna geen last meer heb. Op de foto's na ook bijna te weinig mee bezig. Kom tijd te kort...

Jaaaaaaaaaaaaa, ik heb veel te veel foto's geplaatst, haha, ik maak nog wel en schifting. Ik weet het, op sommige foto's lijken ze helemaal niet zo flink. Maar in het echt? Kun je er niet meer om heen!!! :107:

Maar ben superblij met mijn maat! Super! Maar de bh's zitten ook heel comfortabel hoor. Ze zijn zelfs nog en beetje sexy want voor het eerst in mijn leven heb ik geen behoefte aan een push up! Ik heb namelijk al een mooi decolete nu! Ze vallen precies naast elkaar. Super! Ik ben verliefd op ze! :123:

Vwb het slapen zou ik gewoon doen waar je je prettig bij voelt. Ik blijf wel mijn bh dragen 23/7. Denk niet dat ik dat nog zal veranderen. Hooguit zal ik op een gegeven moment ook normale beugelbh's gaan dragen overdag. Maar dat doe ik pas na ruim 6 weken hoor. Ben dan nog wel benieuwd naar mijn maat als het om gewone bh's gaat.

Liefs! :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

...Oo ja, wat mij nu begint op te vallen aan mijn boobs is het indalen. Dat de hoogglans (strakke huid) nu aan de onderkant van mijn borsten zit. Dat de onderkant van mijn borsten een beetje gevoelloos wordt. Maar de vorm vind ik steeds mooier worden. Het kogelronde word iets minder en ja, de onderkant is een beetje plat, haha.. zal nog veranderen lijkt me?! :unsure:

X

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.