Ga naar inhoud

Vraagje van mamalisa


Aanbevolen berichten

Hey dames, ik heb 3 vragen:

- ik lees een hoop over high profile medium profile enz, wat houd dat precies in en kan ik dat ergens op het forum vinden?

- Ik heb nogal last van straie op mijn borsten na de borstvoeding, word dat heel veel erger als ik een paar cupmaatjes omhoog wil?

- Ik heb een hekel aan bh's en draag ze dan ook nooit, is ook niet nodig met die plastic tieten van me want die blijven toch wel rechtop staan, ik denk dat ze een b cup zijn? Sterker nog, ik heb niet eens een bh. Maar blijven grotere (nep) borsten ook rechtop staan of heb je dan echt wel een bh nodig? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mama

je hebt verschillende soorten protheses medium profile is wat platter dan high profile en je hebt ook nog ultra high profile (uhp) dat is een beetje hoe bol de prothese is. Hoeveel projectie het geeft ( cm naar voren) 

dat over je striae weet ik niet of dat erger zou worden daar kan ik je geen antwoord op geven helaas.

ik denk dat het een beetje afhankelijk is van de manier waarop ze geplaatst zijn. Voor de spier zullen ze soepeler zijn en echt wel een bh nodig hebben maar als ze dual plane geplaatst zijn (tussen de spier) dan staan ze iets strakker. Maar ik denk dat je toch altijd wel een bh aan moet je wilt niet dat de zwaartekracht z'n werk gaat doen en je straks weer onder het mes moet omdat je een paar hangtieten heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over die striae kan ik wel wat zeggen ;-)

Ik heb het namelijk heel erg, voor mijn bv al. Het wordt heel anders. Wat eerst streepjes waren waar rimpeling in zit, worden iets breder, maar wel zeker minder opvallend. Mijn pc liet het me op deze manier zien: kijk naar een striem, en op deze plek ga je even al het borstweefsel wat je hebt naar toe duwen, dus dat de striem strak komt te staan en uitrekt...zo gaan ze dan worden. Ze worden dus wel breder, maar ook beter van kleur. ;-) Ik heb laatst een foto geplaatst van voor en na. Deze staat in mijn operatie verslag. Misschien als je de foto wat inzoomt dat je het kan zien! Succes!

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Blondie94 oh ja, zo zat het met profiles, ik heb t ooit geweten maar was t ff kwijt, dankjewel!

@Margot1988 oh echt joh? Nou dat is goed nieuws dan, ik was bang dat die linntjes verder zouden scheuren en weer helemaal paars rood van kleur zouden worden, maar dat is dan gelukkig niet het geval, hele opluchting!! Ik ga zo even je operatie erslag zoeken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.