Ga naar inhoud

Veertig+ : 13 juli 2010 : Dr. Damen : Wellness Kliniek


Gast veertig+

Aanbevolen berichten

Gast Whitteke

Hey 40+,

Hoe is het met de draadjes bij jou?

Ik ga vandaag eens bij men huisarts gaan luisteren of ze er al uit mogen want al men plakkers zitten los en vallen er bijna af! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

hoi Whitteke,

ik heb een afspraak staan voor vrijdag bij mijn huisarts. Ik doe er af en toe een nieuw gaasje op, maar het trekt wel erg.

Heb nu ook twee lange avonden achter elkaar moeten werken en het was redelijk druk, dus denk dat ik daarom ook iets meer last heb. Maar ga het vandaag maar weer rustig aan doen. Alleen vrijdag avond nog werken en dan vakantie :126:

En ze zijn toch groter dan ik gedacht had. Ben er heel tevreden over en moet zeggen, mijn man ook, hij kan er niet aafblijven, haha.

Hoe gaat het verder met jou. Heb je nog veel last. En ben je ook tevreden.

Heb je eigenlijk verder nog iets van de wk gehoord en moet jij alsnog een keer terug.

Ik heb niets gehoord ook niet of ik nog een keer op controle moet.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees hier iets van controle in de WK .

Je zal zeker van hun zelf niks meer 'horen' .

Ben er dikke 2 jaar geleden ook geweest en had bij 't verwijderen van men nietjes meteen een afspraak voor nacontrole gemaakt > op 3 maanden PO .

Die nacontrole (gratis) is niet verplicht en zelfs niet echt 'nodig' maar voelde mij daar wel beter bij .

Er wordt eigelijk een check-up gedaan en dan ben je 100% zeker dat alles in orde is en indien je nog vragen hebt worden die ook beantwoord .

Je moet dan wel voor jezelf uitmaken of een controle van 5 min. je vrije tijd 'waard' is .

De overgrote meerderheid (denk eigelijk 80%) gaat niet op nacontrole in deze kliniek , enkel als ze denken dat er wat mis is ...

Hoe gaat het met je want lees dat je al flink aan 't werk geweest bent , moest ik de eerste 6 weken niet eens aan denken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast veertig+

ja heb al een paar avonden gewerkt de tweede week, was wel moe, maar ging wel.

Ik loop daar altijd in sportkleding dus moest er wel eerlijk in zijn want het is goed te zien en de klanten komen voor de lijn dus letten er ook nog eens extra goed op, haha..., maar mijn werkgever had er alle begrip voor alleen had er in die twee weken iemand vrij en kon zij het niet alleen opvangen. Maar mocht het rustig aan doen.

Draadjes zijn er inmiddels uit en het gaat prima. Doe al wel veel maar voel het dan s'avonds wel.

Maar morgen vertrekken we op vakantie dus kan ik lekker uitrusten.

Al met al is het mij enorm mee gevallen en ben zeer tevreden over het resultaat.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ben weer terug van vakantie. Veel gelopen in Parijs, en alles is goed gegaan. Ben wel een keer in het zwembad gegaan, met sport bh weliswaar, haha, maar ging ook wel.

Heb nog wel last aan de onderkant bij de litekens en mijn tepels geven vaak een brandend gevoel.

Het is allemaal nog heel gevoelig maar niet echt pijn.

Heb al nieuwe bikini's en bh's gekocht. Wel grappig, mijn dochter( 16 jaar) was moe en wilde in het pashokje zitten terwijl ik aan het passen was. Opeens zegt ze heel droog, wat een meloenen..... :1boobs: , hahaha.

Ik ben wel erg moe maar weet niet of dit door de ingreep komt of omdat ik gewoon niet veel doe.

Maar vrijdag begint mijn eerste intensieve werkdag weer, dus zal het dan wel merken.

gr. 40+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moeheid komt idd door de operatie , blijft toch een tijdje hangen in je lijf hoor .

Kleine pijntjes (zoals de branderige tepels) blijf je nog wel eens voelen de komende maanden tot je ineens beseft dat je niet DE HELE TIJD DOOR ermee 'bezig' bent .

Grappig , die dochter van je :) .

Eigelijk stond ik er destijds niet bij stil dat de naaste omgeving ook best wel even moet wennen tot je eens een opmerking te horen krijgt .

Af en toe updaten hoor , ben niet nieuwsgierig maar weet gewoon graag veel :38:

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.