Ga naar inhoud

Mickey123 : 26 april 2016 : Dr. Schiettecatte : Kliniek Amstelveen


Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben vorige week dinsdag geopereerd. Nu viel mij op dat mijn ene borst veel lager zit dan de andere.. Trekt dit nog bij of blijven ze zo ongelijk? Ik maak me er een beetje druk over, hoop dat iemand me gerust kan stellen..

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor meid, dit trekt wss nog helemaal bij hoor. Ze genezen allebei op hun eigen tempo he, je moet het zien als 2 aparte wonden. De ene geneest en zakt soms iets sneller dan de andere, komt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is meer dan normaal! En het gaat nog wel even zo blijven. Bij de een zijn ze na een paar weken normaal en bij de ander kan het tot 2 maand duren. Ik ben nu 4,5 week PO en ze zijn niet gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben benieuwd !! Dinsdag mogen de pleisters eraf en de hechtingen eruit ! Kan ik meteen mijn extra vragen stellen, maar dit forum heeft me al zoveel meer gerust gesteld. Had de vragen ook bij de kliniek gesteld, maar kreeg niet echt een antwoord waar ik iets aan had voor mijn gevoel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik 16 jaar was, ben ik in een korte tijd ruim tien kilogram afgevallen. Nu vond ik dat niet zo erg, maar van de A cup die ik toen had, bleef niets meer over. Jaren lang heb ik er ontzettend mee rondgelopen. Had dag en nacht een maximizer bh aan zodat het tenminste nog ergens op leek. Nu vier jaar verder, na jarenlang lezen en goed nadenken, was het vorige week dinsdag eindelijk zo ver !! Ik ben in kliniek Amstelveel geopereerd door Dr. Schietecatte. 275 cc ronde implantaten. De operatie en het herstel gaan heel goed tot nu toe. Het moet alleen nog mooi vormen en naar beneden zakken. De reden dat ik me heb aangemeld op dit forum is omdat ik me toch wel druk zat te maken over het verschil dat nu is ontstaan omdat de protheses nog moeten zakken. Gelukkig werd ik gerust gesteld door een paar leden van dit forum !! Ik zag staan dat het gebruikelijk is om jezelf eerst even voor te stellen dus bij deze ! :)

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mickey123:

Ik ben benieuwd !! Dinsdag mogen de pleisters eraf en de hechtingen eruit ! Kan ik meteen mijn extra vragen stellen, maar dit forum heeft me al zoveel meer gerust gesteld. Had de vragen ook bij de kliniek gesteld, maar kreeg niet echt een antwoord waar ik iets aan had voor mijn gevoel..

Fijn he dit forum. Voor mij is mijn bv alweer 9 jr geleden, ik vind het ook wel fijn dat ik weer even kan lezen wat me allemaal te wachten staat

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Mamalisa:

Fijn he dit forum. Voor mij is mijn bv alweer 9 jr geleden, ik vind het ook wel fijn dat ik weer even kan lezen wat me allemaal te wachten staat

Jaa ik vind het erg jammer dat ik dit forum niet ontdekt heb voor mijn operatie.. Zo fijn om de ervaringen van anderen te kunnen bekijken !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Irritant hè als ze allebei een andere kant opgaan :P maar zoals je al bij mij hebt kunnen zien verandert het gelukkig van week tot week! Foto's maken en onder elkaar plaatsen werkt geruststellend ;) en over een paar weken hebben we gewoon mooie boobies!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar 1 tip (en dat heb ik gisteren ervaren). Ga geen witte satijnen bloesjes passen om vervolgens met scheve tepels door de winkel te paraderen :45: Mijn tepels gingen alle kanten uit hahaha de een wees naar boven en de andere wist zelf niet eens waar ze naar toe wees hahaha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend op de eerste controle geweest en de hechtingen zijn eruit. Litteken ziet er heel goed uit gelukkig :) Maar helaas zijn mijn borsten nog erg ongelijk.. Ik vroeg het aan de arts die mijn hechtingen eruit haalde en toen zei hij: welke ongelijkheid? Volgens mij is het best wel duidelijk maar oke. Hij zei dat het vocht is en toen ik vroeg hoe lang het duurt voordat dat wegtrekt, zei hij dat hij pas over drie maanden goed kon beoordelen. Dat was geen antwoord op mijn vraag. Daarna liep hij weg en vroeg hij of ik een klein momentje had. Vervolgens was hij mij vergeten en kwam hij een kwartier later met nieuwe mensen binnen... Daardoor voelde ik me een beetje opgejaagd en heb ik mijn vragen niet goed meer gesteld waardoor ik niet met een lekker gevoel naar huis gegaan ben. Ook reageert de persoon die ik kon appen voor vragen niet meer op mijn berichten.. Heeft iemand ervaring met vocht in de borst? Hoe lang duurde het voordat dat wegtrok? 

xxxxxx

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Sab--:

Oh jeetje.. Bij welke dokter ben je geweest als ik vragen mag? 

Dr Schietecatte, maar ik heb hem voor het laatst gezien voordat ik geopereerd werd... Ik had verwacht dat hij wel even langs zou komen om te vertellen hoe het gegaan was, maar dat is niet gebeurd. De controle die ik vanochtend had, was bij een arts die ik niet kende..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee

ik had mijn 1e controle na een week ook niet door m'n pc maar door een verpleegkundige. Eer dat dat vocht weg is kan nog wel langer dan 6 weken duren.heeft allemaal tijd nodig over paar weken heb je een mooie tweeling en is er niks meer van het verschil te zien als het goed is. Gaat alleen bij de een wat sneller als bij de ander. Dus geduld helaas :P kan je je pc geen email sturen met je vragen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Sab--:

Wat vervelend voor je zeg.. Ik moet nog 17 mei. Maar ik zit bij Straten.

Als je je er niet prettig bij voelt zou ik zeker contact opnemen. Je moet gewoon netjes geholpen worden als je met vragen zit..

Ja, ik heb al contact opgenomen via het telefoonnummer dat ik gekregen heb om te appen, maar ze reageert niet meer terwijl ze het wel gelezen heeft... De vorige keer gingen er ook een paar uur overheen dus ik wacht nog eventjes. Heel veel succes in ieder geval met je operatie !! :)

13 minuten geleden zei Blondie94:

Hee

ik had mijn 1e controle na een week ook niet door m'n pc maar door een verpleegkundige. Eer dat dat vocht weg is kan nog wel langer dan 6 weken duren.heeft allemaal tijd nodig over paar weken heb je een mooie tweeling en is er niks meer van het verschil te zien als het goed is. Gaat alleen bij de een wat sneller als bij de ander. Dus geduld helaas :P kan je je pc geen email sturen met je vragen?

 

Dit stelt me al wel iets meer gerust. Ben zo bang dat het ongelijk blijft of dat ik dadelijk ontevreden ben... Ik heb geen emailadres van mijn pc gekregen... Ik heb alleen het telefoonnummer van de kliniek en een apart telefoonnummer waar ik naar kon appen als ik vragen had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden zei Mickey123:

Ja, ik heb al contact opgenomen via het telefoonnummer dat ik gekregen heb om te appen, maar ze reageert niet meer terwijl ze het wel gelezen heeft... De vorige keer gingen er ook een paar uur overheen dus ik wacht nog eventjes. Heel veel succes in ieder geval met je operatie !! :)

Dit stelt me al wel iets meer gerust. Ben zo bang dat het ongelijk blijft of dat ik dadelijk ontevreden ben... Ik heb geen emailadres van mijn pc gekregen... Ik heb alleen het telefoonnummer van de kliniek en een apart telefoonnummer waar ik naar kon appen als ik vragen had. 

f Google miss vind je dan een e-mailadres. Geen zorgen nog nergens voor nodig! Je bent echt nog niet zover. Lekker rustig aan herstellen je lichaam heeft het al zwaar zat dus niet gaan stressen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Blondie94:

f Google miss vind je dan een e-mailadres. Geen zorgen nog nergens voor nodig! Je bent echt nog niet zover. Lekker rustig aan herstellen je lichaam heeft het al zwaar zat dus niet gaan stressen meid.

Dankjewel voor je reactie. Ik ga mijn best doen. Gelukkig gaat mijn herstel qua beweging enzo wel super goed :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey, de reden waarom hij 3 maanden zegt is omdat dit het standaard gemiddelde is.  Je borsten zijn twee aparte wonden en genezen daarom ook apart. Hierdoor daalt de ander wat sneller dan de andere. Ik vermoed dat ze wel scheef zijn geweest bij 80% van de meiden. Ook die van mij zijn scheef, de een is groter dan de andere omdat daar de prothese al meer is gedaald.

Maak je dus niet al te veel zorgen, ze kunnen zelfs gelijk gaan staan om daarna weer scheef te gaan. Je weet pas na 2 a 3 maanden de definitieve vorm. En dan vooral ook de definitieve cupmaat ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Bruisend:

Hey, de reden waarom hij 3 maanden zegt is omdat dit het standaard gemiddelde is.  Je borsten zijn twee aparte wonden en genezen daarom ook apart. Hierdoor daalt de ander wat sneller dan de andere. Ik vermoed dat ze wel scheef zijn geweest bij 80% van de meiden. Ook die van mij zijn scheef, de een is groter dan de andere omdat daar de prothese al meer is gedaald.

Maak je dus niet al te veel zorgen, ze kunnen zelfs gelijk gaan staan om daarna weer scheef te gaan. Je weet pas na 2 a 3 maanden de definitieve vorm. En dan vooral ook de definitieve cupmaat ;)

 

4 uur geleden zei Niesje:

Heel vervelend dat je je niet gehoord voelt, maar over het verschil van je borsten hoef je je echt geen zorgen te maken. Precies wat @Bruisend zegt, haha.. hoef ik dus niet nog eens te herhalen ;)

Dankjewel voor jullie berichten! Vanaf nu ga ik dan echt stoppen met druk maken haha. Ik ben zo blij dat ik dit forum gevonden heb! :D 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik ben inmiddels bijna 5 weken PO en alles gaat tot nu toe goed en mijn borsten worden eindelijk wat mooier! Ze worden ook al wat zachter dus mijn vriend kneep vanochtend in mijn borsten en toen kwam er een soort krakend geluid uit mijn linkerborst. Is dit erg? Ik ben er best van geschrokken... Weet iemand wat dit is en of dit erg is? 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.