Ga naar inhoud

Jen77 : 19 juli 2010 : Dr. van Onselen : ACCZ


Aanbevolen berichten

oh moon i wish, nee dat was mijn picture perfect die ik mijn pc had gegeven. Goddelijk or what?

Nee we hadden het over "hangende borsten" en deze vind ik toch zooo mooi!

was je nachtbraker aan het spelen trouwens?

liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 244
  • Created
  • Laatste Reactie

Top Posters In This Topic

Jen ooh ik dacht dat dat je borsten voor je wissel waren hihi

nee ik was online shoppen en zat afentoe te ordenen hier,dus las ook wel eens mee als ik weer terug hier kwam :rolleyes:

en toen zag ik in de vluchte die foto,en ging ervanuit zonder le tezen verder(dom dom) dat het jou boobs waren

goede foto zeg die je dan mee had genomen,waren kei mooie borsten :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

niks te horen natuurlijk. Hij/zij klotste niet. pc kon wel voelen dat er nog wat vocht zat, maar dat trekt wel weg.

echt, alsof je met een doodziek kind naar de huisartsenpost gaat. Als je er eenmaal bent verdwijnen de klachten als sneeuw voor de zon en heeft het kind nergens last meer van......arg!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben nu bijna drie weken po,en ik heb dat ook,volgens een vriendin van mij,die een bortsvergroting 10 jaar geleden heeft laten doen,is het littekenweefsel wat zich aan de ribbenkast hecht,als goed is en je trekt je litteken bij de borstplooi iets omhoog,zie je streepjes,rimpels naar je ribbenkast toe,na zes weken ,en je trekt je armen uit(bij haar toen per ongeluk)trek je het los(je voelt het dan wel) zelf masseer en duw ik flink juist op die plaats dat het niet te sterk hecht,en mischien weggaat,zonder dat ik me straks moet strekken en dat dan pijn doet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap wat je bedoeld!

Eerste paar dagen voelde mijn ribben alsof ze gekneust waren echt pijnlijk :blush:

Nu na 3 weken voel ik het niet meer, denk dat het vanzelf langzaam weg trekt :D

Nou meid je hebt wel flinke boobs gekregen he :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jen, hier ook alles goed lees ik? Op een klotsende borst na :rolleyes:. Zal idd wel vocht wezen.

Maar jeetje wat een maat! Haha. Maar ik heb ze even bekeken, zien er erg mooi uit hoor!

Wie heeft bij jou de hechtingen eruit gehaald dan? Een vrouw?

Link naar reactie
Delen op andere sites

de voordelen van eigen topics :)

Maar jij ook weer begonnen met werken las ik. Dus 2 weken vrij en 3de week weer beginnen?

Ik ben blij dat ik 4 weken vrij had.

Hoe gaat het bij jou op het werk? Wisten ze het al, reageren ze er op? enz enz enz... heel veel vragen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat geloof ik maar al te graag

Nee ik had 3 wkn vakantie. Op mijn werk weten ze het niet. Sommige mensen moet je niet "lastig" vallen met dit soort gebeurtenissen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga je nog weg?

ja ze zijn zeker groter, veel voller. qua projectie niet zo

Hey hoi,

Ik ben eind mei geopereerd door Van Onselen in Bocholt. Ook in had een wissel en ben van 260 cc voor de spier naar 430 dual plane gegaan. Nu, zo'n 2,5 maand verder ben ik niet tevreden. Als 1e niet over de projectie (plus plooien en verschillende borsten bij het aanspannen van de borstspier). Wat ik al eerder in mijn topic schreef: de vorm en de vulling is prima, ronder en mooier, maar de projectie naar voren had wel meer gekund.

En nu lees ik dat jij eigenlijk hetzelfde hebt. Da's toch wel raar, vind je niet?

Hoe gaat 't nu met je herstel?

Link naar reactie
Delen op andere sites




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.