Ga naar inhoud

bobbiejaantje : 21 juli 2010 : Dr. Hofman : Zuider Ziekenhuis : Rotterdam


Gast bobbiejaantje

Aanbevolen berichten

Gast bobbiejaantje

Overmorgen is het zover... Ik knijp m echt!!!!!!!!! Ik hoop zo op een natuurlijk resultaat!! Hij wordt voor de borstspier geplaatst, de hoeveelheid wordt tijdens de operatie bepaald.

Ik heb aangegeven dat het bij mij erom gaat dat mijn borsten wat meer volume krijgen, de grootte mag in principe hetzelfde blijven qua cupmaat (ook al wordt dat vanzelf groter wanneer er meer volume in zit) ik heb nu een kleine c. Nou jullie snappen dat ik verschrikkelijk nerveus ben en aan niets anders kan denken! Alvast bedankt voor alle lieve berichtjes in mijn persoonlijke mail!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobbiejaantje,

Grappig je naam, hadden bij ons in België een zanger en dito pretpark met die naam (Bobbejaan Schoepen en Bobbejaanland). :14:

Je gaat onder het mes op onze nationale feestdag! :64: Gaat helemaal goedkomen hoor meid, zenuwen hadden we allemaal! Krijg je ronde of anatomische? Aan je foto te zien zul je wel wat cc's nodig hebben om je boobs mooi opgevuld te krijgen, je gaat er dus vast wel enkele cupmaten op vooruit. Maar ze zijn wel al mooi van vorm, dus zullen ze na de bv ook heel mooi worden. Ben benieuwd naar je verslagje en foto's, geniet nog 2 nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Hey Bobbiejaantje,

Grappig je naam, hadden bij ons in België een zanger en dito pretpark met die naam (Bobbejaan Schoepen en Bobbejaanland). :14:

Je gaat onder het mes op onze nationale feestdag! :64: Gaat helemaal goedkomen hoor meid, zenuwen hadden we allemaal! Krijg je ronde of anatomische? Aan je foto te zien zul je wel wat cc's nodig hebben om je boobs mooi opgevuld te krijgen, je gaat er dus vast wel enkele cupmaten op vooruit. Maar ze zijn wel al mooi van vorm, dus zullen ze na de bv ook heel mooi worden. Ben benieuwd naar je verslagje en foto's, geniet nog 2 nachtjes van je favoriete slaaphouding!

Liefs, :54:

Jaaaa van die slaaphouding zal ik vannacht nog zeker gaan genieten! Gezien ik echt een foetus-houding slaper ben!!!!! Hoeveel cc weet ik nog niet dat gaan we morgen allemaal nog zien... Ik hoop echt op een natuurlijk resultaat! Zodra het kan staan mn foto's erop! Bedankt voor je reactie!!!!

liefs bobbiejaantje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobbiejaantje,

Je slaapt vast al, maar wil je nog effe heeeel veeel succes wensen voor morgen (of ja, vandaag eigenlijk al ^_^ ), geniet nog van de foetus houding vannacht! Benieuwd hoeveel cc je zult krijgen, maar ze worden vast heel mooi én natuurlijk, tegenwoordig zie je nog zelden onnatuurlijke resultaten, zelfs bij diegenen die het net wel zo zouden willen, dus maak je maar geen zorgen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Nou daar ben ik weer!! Ik heb ze!! De operatie is heel goed gegaan! De dokter was langer dan gemiddeld bezig en uiteindelijk is het 245 CC geworden op de spier. De drains zitten er nog in en die worden als het goed is morgenochtend verwijderd. ik heb eigenlijk geen pijn maar meer een branderig gevoel in mijn linkerborst. De foto's staan in mijn album! En morgen volgt het tweede gedeelte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobbiejaantje,

Gefeliciteerd!!! :1bouncingboobs: 245 cc, nou dat valt mee, zal vast een heel mooi natuurlijk resultaat opleveren zoals je graag wou! Ben ook benieuwd naar je foto's, zou ik je ww mogen? Alvast een fijn herstel! Doe lekker rustig aan en laat je lekker verwennen!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bobbiejaaantje,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je mooie :1bouncingboobs:

Ze zien er nu al heel mooi uit! Precies wat je wilde!! En nu maak ik me geen zorgen meer over dr. Hofman!! Niet dat ik dat deed hoor!!! Het resultaat mag er wezen! Succes met je verdere herstel!!

:147:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Hey Bobbiejaantje,

Je slaapt vast al, maar wil je nog effe heeeel veeel succes wensen voor morgen (of ja, vandaag eigenlijk al ^_^ ), geniet nog van de foetus houding vannacht! Benieuwd hoeveel cc je zult krijgen, maar ze worden vast heel mooi én natuurlijk, tegenwoordig zie je nog zelden onnatuurlijke resultaten, zelfs bij diegenen die het net wel zo zouden willen, dus maak je maar geen zorgen!

Liefs, :54:

hoi meid,

nou het is me allemaal super meegevallen!! Heb geen pijn en voel me gewoon goed. Alleen dat slapen is een ramp! Mijn rug doet verschrikkelijk pijn... Maar ja das dan ook het enige. er zit nu 245 cc in mijn ww code is naar je mail gestuurd

Bedankt voor je support!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Bobbiejaantje, idd grappige naam... Bobbejaanland ligt niet zover van waar ik ben..Turnhout :rolleyes:

Nou, bij deze wil ik je proficiat wensen met je nieuwe aanwinsten!!! :1boobs:

Hopelijk verloopt het herstel niet al te pijnlijk..Mja, dat slapen is niet alles hé :unsure:

Kweet wat je bedoelt, ik slaap ook altijd lekker op mn zij en lig nu nog altijd op mn rug...ben je niet gewend!

Soms probeer ik al eens half om te draaien, maar durf nog niet zo goed..

Alles goed gegaan verder? Ben benieuwd naar je verslag en de foto's! Laat je nu maar lekker verzorgen, sterkte tijdens het herstel :71:

Liefs, K'tje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobbiejaantje,

Heb het verschillende keren geprobeerd, maar je ww werkt niet, geraak niet binnen in je album. Kun je het nog eens controleren?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bobbiejaantje,

Heb het nogmaals geprobeert, nu gewoon ingetypt iplv kopiëren en plakken en nu is het wel gelukt! Dus heb ze gezien, ziet er al mooi gevuld uit! Zul je vast al heel blij mee zijn!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast deborah2

Hoi hoi hier een berichtje van je buurvrouw, ik lag naast je op de kamer in het ziekenhuis... Nog nachtmerries gehad van het "dierengeluid" in de nacht hahaha

Ik heb nog best wel wat pijn eigenlijk, vannacht omhoog gaan zitten om te gaan plassen was geen feestje haha. De pijn valt me best nog tegen, mijn ribben voelen ook nog steeds bont en blauw.

Zijn jou drains er gisterochtend nog uitgegaan ? Die van mij wilde hij eerst pas vandaag doen maar had hem toch over kunnen halen om het gisterochtend te doen, was even benieuwd hoe het met jou was gegaan verder.

Verder word ik steeds blijer als ik in de spiegel kijk... denk iedere keer wauw hoe is het mogelijk hahaha

Ps kun je mij ook jou wachtwoord geven dan kan ik ook ff bij jou kijken ik zal "die van mij" er ook nog ff opzetten.

Thx

Groetjes

Deborah (nick)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast bobbiejaantje

Hoi hoi hier een berichtje van je buurvrouw, ik lag naast je op de kamer in het ziekenhuis... Nog nachtmerries gehad van het "dierengeluid" in de nacht hahaha

Ik heb nog best wel wat pijn eigenlijk, vannacht omhoog gaan zitten om te gaan plassen was geen feestje haha. De pijn valt me best nog tegen, mijn ribben voelen ook nog steeds bont en blauw.

Zijn jou drains er gisterochtend nog uitgegaan ? Die van mij wilde hij eerst pas vandaag doen maar had hem toch over kunnen halen om het gisterochtend te doen, was even benieuwd hoe het met jou was gegaan verder.

Verder word ik steeds blijer als ik in de spiegel kijk... denk iedere keer wauw hoe is het mogelijk hahaha

Ps kun je mij ook jou wachtwoord geven dan kan ik ook ff bij jou kijken ik zal "die van mij" er ook nog ff opzetten.

Thx

Groetjes

Deborah (nick)

Heyyyy meid!!!!!!

ja mijn drains mochten er ook gelukkig uit! Ik heb helemaal geen pijn alleen in mn Rug van het rugslapen... Ik heb zetpillen van 1000 mg genomen nou ik sliep als een roos vannacht!

Enige rare wat ik heb is dat ik een soort van bubbels voel tussen mn ribben (soort luchtbellen ofzo) weet niet echt wat het is maar dat ga ik zo ff googlelen

Hoe reageerde je kids? zijn ze een beetje lief voor mamma?

In mijn album staat nog niet veel soeps, ik ga er later op de dag foto's op zetten. Ben ook heel blij met het resultaat tot nu toe. Ben nu even alleen dus kan mn sport-bh niet loskrijgen maar vanmiddag maak ik ff foto's..... ik stuur mijn ww code naar je prive berichten.

Vond het wel leuk dat je mn buurvrouw was op de kamer! Was gezellig!

Groetjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.