Ga naar inhoud

Mandy : 10 september 2010 : Dr. Tan : Bronovo Ziekenhuis : Den Haag


Aanbevolen berichten

Hi Girls,

Nouuuu ik heb ze!!!! en zie hieronder mijn verslag.

Vannochtend op kwart voor 11 moest ik mij melden in het ziekenhuis. Superrrr zenuwachtig had Ik direct een gesprek met een dame die vroeg of nuchter was etc etc.

Ik zal om 12:00 uur geholpen worden maar dat is al 11:15 uur ik had niet eens mijn kalmeringspilletje en paracetamol op.. maar goed.

Ik werd de kamer ingereden waar het infuus werdt geplaatst door een super lieve dame.. daarna door naar de ok waar Dr Tan mijn borsten aftekende...

De lieve dame vroeg waar ik over ging dromen nou ik vertellen over mijn nieuwe chihuahua pup en mijn vriendje en pats boem weg was ik.. geen idee hoelaat het was! Wel weet ik dat ik heel snel weer bij mijn positieve was en me veeeeel drukker heb gemaakt dan nodig is. Om half 3 lag ik alweer op de afdeling lekker te kletsen met mijn lieve vriendje. Al snel stroomde de eerste bezoekers binnen paps en mams!!! De Broodjes en wat te drinken werden snel gebracht door de dames. Direct nadat ik wakker was moest ik gelijk plassen.. ik had een hele kleine dosis morfine gekregen maar daar wordt je flink dissy van.. bij het voor het eerst lopen wacko.gif dat is eigenlijk het enige waar ik momenteel last van heb.. verder gaat het helemaal geweldig, ik heb absoluut geen hevige pijn wel met lopen voelt het heeeel erg gek... als of ze er uit vallen.. hahaha dus ik hou ze steeds vast.. maar wat ben ik er blij mee!!! Ben ook super blij al met de vorm en maat etc.. hoewel ze wel iets zullen slinken natuurlijk..

Ik was om 17:00 uur thuis, ga straks nog even lekker slapen maar voel me helemaal niet moe.. !!

Meiden super bedankt voor jullie support en wat heb ik veel aan het borstenforum gehad en nog steeds!!! helemaal TOP..

Veel liefs,

xxxxx Mandy

HAAAAAAAAAAAAAAAI GEFELICITEERD!!!!!! JE HEBT ZE!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd Mandy!!! :64: Klinkt inderdaad super goed je verslagje, en je bent er nu al blij mee, dus kan niet beter! Laat je maar lekker verwennen en geniet! Wens je ook een voorspoedig herstel!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 2

Vannacht Heerlijk geslapen met ongeveer 30 kussens in mijn rug.. en natuurlijk flink aan de pijnstillers! Ik kan mijn ogen niet meer van mijn borsten af houden.. ppff wat zijn ze big, hoop wel dat het iets bij trekt... Als ik stil lig gaat het goed.. maar zodra ik weer uit bed moet lijk ik wel een oud vrouwtje alleen de rollator mist :69: De littekens trekken wel heel erg dat is eigenlijk het enige waar ik heel erg last van heb.. en mijn keel doet echt fucking pijn.. Soms als ik hoest komt er klein beetje bloed mee!! ze zijn niet echt voorzichtig geweest met de tube... verder laat ik me lekker verwennen en gaat alles prima.. ik had het al veeeel eerder moeten laten doen.. als ik dit had geweten...

xxxx

Veeel liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mandy..

Fijn dat je lekker hebt geslapen !

Dus je hebt je boobies al naakt gezien?

Ben zeer benieuwt naar het resultaat!!

Maar niet voorzichtig met de tube? Is dat die slang die je in je keel krijgt?

Krijg je dat altijd bij een operatie? :unsure:

:116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey mandy..

Fijn dat je lekker hebt geslapen !

Dus je hebt je boobies al naakt gezien?

Ben zeer benieuwt naar het resultaat!!

Maar niet voorzichtig met de tube? Is dat die slang die je in je keel krijgt?

Krijg je dat altijd bij een operatie? :unsure:

:116:

Hi mii,

Yep heb de bh al een keer losgemaakt om te spieken.. :blush: ben zo blij!

Ik heb al foto's in mijn album gezet kan je kijken wat je ervan vindt..

Ja dat klopt dat is die slang, ja volgens mij wel want daardoor beademen ze je... klote ding lijk wel

of heel me keel is opgerekt hihi.. maar wordt nu al minder hoor..

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ik dacht dat je gewoon zon beademingskapje krijgt, maar komt blijkbaar nog veel meer bij kijken ;)

Gelukkig gaat het nu al wat beter..

Heb net je foto's bekeken, en vind dat het er al goed uit ziet!

Dat worden vast mooie boobies! :1boobs:

Liefs :58:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Mandy,

Ziet er al heel mooi uit je nieuwe boobies!!!:123: Na het indalen en vormen worden die alleen nog maar mooier! Geniet ervan meid!

Liefs, :116:

Hi Eefje,

Thanks voor je complimentje.. :68:

Ja vindt ze zelf ook nu al onwijs mooi.. !!! heb wel last van mijn linker borst richting de hechting het brand bij sommige bewegingen onwijs is dat normaal??

Liefs,

Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ziin ze mooi!! Dr. Tan heeft idd prachtig werk geleverd!!

Nogmaals gefeliciteerd!!!1big_boobs.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee eigenlijk niet meer!!

Ik laat het gewoon aan hem over hij weet waar hij het over heeft!!

XXX

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 4

Nou eigenlijk gaat het heeeeel erg goed.. heb bijna geen pijn meer alleen de hechting van mijn linkerborst trekt een beetje.. ik moet echt oppassen dat ik niet te veel ga doen. Ben al heel veel vocht kwijt, mag van mij nu ook wel stoppen ben bang dat ik anders niets meer over hou haha.. :unsure: ben er nog steeds super blij mee..

Veel liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy!

Ik heb precies hetzelfde! Ook bij mij trekt de hechtingen van mijn linkerborst het ergst! Vooral bij opstaan voel ik het erg..Alleen ik heb nog we redelijk veel vocht zitten vooral tussen mijn borsten. Als ik erop druk voel ik het borrelen haha..

Haai,

hahaha eng gevoel is dat he.. dat heb ik ook heel erg.. vooral bij mijn ribben...

Het resultaat is wel super mooi hoor.. heb je foto's bekeken.. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

He mandy!

Bedankt voor het compliment! Ik denk dat dat borrelen gewoon vocht is. Ik heb dat tussen mijn borsten als ik daarop druk dan hoor ik het ook borrelen. Heel gek gevoel. En ik denk dat je linkerborst wat langzamer geneest. Dat trekken van de hechtingen heb ik ook. Vooral als ik uit mijn bed stap. Kan behoorlijk pijn doen. Goed pijnstilling slikken.

Sterkte ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

He Mandy!

Hoe is het nou met jou? Ik had vandaag mijn tweede controle en alles zag er goed uit. Ook de hechtingen zagen er mooi uit. Hoe is het met de pijn bij jou? Ik heb alleen nog dat mijn tepels en huid heel erg gevoelig zijn.. :1big_boobs:

Groetjes!

Hoi!!

Ja heel erg goed.. ik heb helemaal geen pijn meer! Alleen nog steeds erg hard :( hoop dat ze snel zacht worden..

goed om te horen dat het zo goed gaat :136: idd gevoelige tepels ze staan ook heel de dag recht op hahaaha..

Liefs Mandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hoi Mandy,

weet niet of je nog aktief bent op het forum,

maar alsnog gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik zag je fotos in de galeriij staan, en ik vind ze echt heel mooi geworden !!

Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen tussen de cc's, maar denk dat ik anders ga voor de 245 cc

ook op de spier, mag ik vragen wat jouw onderwijdte voor de bv was?

En hoe gaat het nu met je, kun je alweer bijna alles, of heb je nog beperkingen?

Liefs :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Hoi Mandy,

weet niet of je nog aktief bent op het forum,

maar alsnog gefeliciteerd met je nieuwe boobs!!

Ik zag je fotos in de galeriij staan, en ik vind ze echt heel mooi geworden !!

Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen tussen de cc's, maar denk dat ik anders ga voor de 245 cc

ook op de spier, mag ik vragen wat jouw onderwijdte voor de bv was?

En hoe gaat het nu met je, kun je alweer bijna alles, of heb je nog beperkingen?

Liefs :116:

Hoi Sterre,

Nou niet heel aktief meer nu ik ze heb ;) Dankje.. moet zeggen dat ze eigenlijk alleen maar mooier worden gaat nu een beetje zakken en wat minder strak in het velletje zitten..

245 is een prima maar hoor ik ben van een mini b naar een volle c kleine d gegaan.. niet overdreven dus..

Idd ook op de spier en dat bevalt me heel erg goed.. ze bewegen alle kanten op hihi.. Na een week kon ik eigenlijk alles weer.. maar deed het maar rustig aan..

heel veel succes!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.