Ga naar inhoud

Nieuw op t forum


nicoleantillen

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole, 40 jaar en woon sinds 18 jaar op Curacao. Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en ben er eigenlijk een beetje van geschrokken.  Na mijn zwangerschap, borstvoeding, afvallen en leeftijd is er niet veel van mijn borsten over. In een BH lijkt het ok en draag ik zelfs 70D. Maar zodra de BH uitgaat zijn het enorme hangborsten geworden. We hebben maar 1 goede plastisch chirurg op t eiland en er is dus niet veel te kiezen, zoals ik dat bij jullie lees. Ook niet qua implantaten/merk etc. 

De PC heeft me vandaag verteld dat een lift het enige is wat kan en daarbij voor een mooie vorm ronde implantaten via Dual Plane. Ik ben 1.85 en weeg 65 kilo dus de chirurg dacht eerst dat alleen vergroting voldoende zou zijn, totdat mijn BH uitging en hij totaal verrast leek. Hij had mijn borsten niet zo verwacht denk ik, dus ik schrok van zijn reactie. Er komen dus veel littekens bij kijken, anker plus rond de tepels. Ik wil het echt heel graag, sta al 5 jaar elke avond voor de spiegel te bedenken dat het anders kan. Nu vind ik weinig foto's op t internet van mijn vorm borsten en hoe ze na een lift en vergroting kunnen worden. Wie heeft dit ook gedaan? Willen jullie je verhaal met me delen? Ik heb er echt behoefte aan, doe het namelijk alleen daar mijn man en ik onlangs zijn gescheiden. 

Thanks alvast!!

Zonnige groet, Nicole

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei nicoleantillen:

Hallo allemaal,

Ik ben Nicole, 40 jaar en woon sinds 18 jaar op Curacao. Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en ben er eigenlijk een beetje van geschrokken.  Na mijn zwangerschap, borstvoeding, afvallen en leeftijd is er niet veel van mijn borsten over. In een BH lijkt het ok en draag ik zelfs 70D. Maar zodra de BH uitgaat zijn het enorme hangborsten geworden. We hebben maar 1 goede plastisch chirurg op t eiland en er is dus niet veel te kiezen, zoals ik dat bij jullie lees. Ook niet qua implantaten/merk etc. 

De PC heeft me vandaag verteld dat een lift het enige is wat kan en daarbij voor een mooie vorm ronde implantaten via Dual Plane. Ik ben 1.85 en weeg 65 kilo dus de chirurg dacht eerst dat alleen vergroting voldoende zou zijn, totdat mijn BH uitging en hij totaal verrast leek. Hij had mijn borsten niet zo verwacht denk ik, dus ik schrok van zijn reactie. Er komen dus veel littekens bij kijken, anker plus rond de tepels. Ik wil het echt heel graag, sta al 5 jaar elke avond voor de spiegel te bedenken dat het anders kan. Nu vind ik weinig foto's op t internet van mijn vorm borsten en hoe ze na een lift en vergroting kunnen worden. Wie heeft dit ook gedaan? Willen jullie je verhaal met me delen? Ik heb er echt behoefte aan, doe het namelijk alleen daar mijn man en ik onlangs zijn gescheiden. 

Thanks alvast!!

Zonnige groet, Nicole

 

Hoi Nicole

Ik denk dat wij hier weinig voor je kunnen betekenen,jammer dat je maar uit een goede pc kan kiezen.

Je zou hier dithttp://www.borstenforum.com/forum/18-operatie-verslagen-borstlifting/  topic kunnen lezen.

Misschien kom je dan verder:)

Hier ook een zonnige groet xx Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bon bini!! 

Welkom op BF :) 

Er is idd weinig keuze vandaaruit om het gewoonweg te klein is voor dit soort klinieken. De meeste ondergaan hun operatie in Venezuela of Brazilië en kennen mondjesmaat de PC's waar ze terecht kunnen. Klein dorp daar.. :) Je hebt de Dr.Taams kliniek geloof ik daar maar ken persoonlijk niemand die zich daar heeft laten opereren. Kan daar dus niets over zeggen helaas!! 

Weet niet of je nog regelmatig naar Nederland komt maar je zou je vakantie kunnen combineren met een paar consults hier zodat je breder geadviseerd wordt? Indien dat een optie is dan zou ik zeker Dr.Nio ( ziekenhuis OLVG  in Amsterdam) aanraden ( onze tietenmaster ;) ) Hij kan in veel gevallen de borsten met meer CC's opknappen zonder lift. 

Voor de rest kun je hier terecht voor al je vragen en/of voorbereiding op een bv. Lees je goed in zodat je veel kennis in huis heb en weet wat je te wachten staat :35: 

Tropengroetjes terug want het is hier ook errrrug warm  :beach:

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie wel!!

Het is een lastige beslissing met alleen maar Dr. Karel Taams als goede PC hier. 
Er gaan idd veel mensen naar Colombia omdat het veel goedkoper is daar, maar dan ben ik bang dat ik helemaal ben overgeleverd zonder enige nazorg als ik weer terug ben op Curacao. En mijn Spaans is niet goed genoeg. Als ik het in NL laat doen kan ik ook niet zomaar terug voor nazorg... lastig hoor. 

Ik heb gevraagd of alleen een BV voldoende zou zijn, maar nadat hij had gekeken zei hij dat het niet mogelijk was. Dan zou ik gewoon grotere hangborsten hebben :-(
Het is wel een goed idee om een consult in NL aan te vragen, maar dan zou ik het een jaar moeten uitstellen... en ik ben ze zo zat (erg he).  
Ik ga er nog maar even heel goed over nadenken en blijf jullie posts lezen...

Ank, dank voor de link op deze website....misschien maakt dat de keus makkelijker.

En geniet van het zonnetje in NL, heerlijk terrasweer...

Groetjes, Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey hey,

Ja herken dit probleem wel! Ben ook regelmatig in Zuid-Amerika en voor het geld is het zeer aantrekkelijk maar nazorg is idd wel een belangerijke factor die bij mij ook doorslaggevend is geweest. Heb het toen ook echt niet aangedurfd omdat ik toch hier werk en woon. 

Nou las ik laatst wel een topic van @M-arisje dat zij geholpen was op Aruba door een Nederlandse PC. Misschien daar een consult? Denk maar mee hoor...geen idee of je hier wat mee kan :106: Zou je haar een pb moeten sturen om meer info. 

En anders een mail met foto's sturen naar Nio en om advies vragen? Misschien kun je wel je operatie door hem hier laten uitvoeren en de nazorg op Curaco mits beide ziekenhuizen een onderlinge samenwerkingsprogramma hebben?? Geen ideeeeeee maar als je het niet vraagt zul je het ook niet te weten komen 

kan niets meer voor je bedenken...ben uitgegraven :P 

Succes en hou ons op de hoogte als je zover bent..ondertussen gezellig mee kletsen/lezen hier :) 

xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.