Ga naar inhoud

***missJ*** : 23 december 2010 : Dr. Lichtenegger : Velthuis Kliniek


Aanbevolen berichten

Hahaha dat herken ik ja! Net weer even gedoucht en dan iedere keer even checken in de spiegel. Vind ze bij mij nu al weer een stuk mooier geworden. Vooral de laatste dagen worden ze steeds natuurlijker. Het blijft leuk om ineens borsten te hebben en we zijn pas twee weken verder :rolleyes:

Kom maar op met de zomer ;-)

O ja met de littekens komt het vast goed, we willen gewoon te snel resultaat. Ik smeer met littekencreme van biodermal maar volgens mijn arts mag het ook een goedkope creme zijn. Waar smeer jij mee? alleen met arnica?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 163
  • Created
  • Laatste Reactie

He miss j.

Mijn pc gaf aan dat het niet nodig is om te smeren ben er ondertussen wel mee begonnen. Als ik ook maar iets zelf kan doen om het litteken te te verminderen laat ik dit niet na natuurlijk. Bij mij zitten ze 1 cm boven de plooi. Ach misschien trekt dit nog wel bij.

Ik ben eigenlijk wel benieuwd na je foto's mag ik je ww?

ciao Petra :97:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi MissJ,

Nog bedankt voor je ww. Ziet er al heel mooi uit hoor. Wel enigszins vergelijkbaar met die van mij. Bij mij is mijn linkerborst aan de bovenkant nog een beetje gezwollen. Ik dacht echt dat dat al lang weg zou zijn ondertussen, maar toch.......

Ik kan niet wachten om nieuwe bh's te gaan kopen :wub:

Groetjes Leentje :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Puck,

Het ging goed, hoor. Geen pijn, en veel aan de kids overgelaten. Vinden ze heerlijk om te mogen helpen. Volgens mij had niemand iets in de gaten. Maar ze gaan het zeker merken als de sportbh uit mag en het mooie weer komt. Er werken er bij mij een paar die alles en iedereen in de gaten houden. Maar ik maak me er niet druk om. Lekker belangrijk. Ik ben superblij met de keuze die ik gemaakt heb en het is mijn lichaam.

Vandaag ook weer naar de kliniek geweest om hechtingen (nou ja, knoopjes) te laten verwijderen. Het zag er goed uit. Nog wel wat gezwollen en een flinke bloeduitstorting rechts onder. Goed en vaak smeren met Arnica, zei ze. Ik vind het litteken links nogal lelijk in vergelijking met rechts. Rechts is een heel mooi dun lijntje, zie je haast niet. Links echter is aan het einde wat hobbelig. Maar het zou helemaal rechttrekken zei ze en heel mooi worden. Ik heb nu nog een afspraak staan voor eindcontrole, maar moest bellen als ik in tussentijd met vragen zat. Het gaat goed, beter dan ik had verwacht. En ze worden iedere dag mooier! Ik ben er helemaal verliefd op. Het is dat het zo koud is, anders zou ik heel wat uren naakt voor de spiegel doorbrengen...

Hoi MissJ. Zou ik jou ww ook mogen hebben? Ben benieuwd naar je foto's :-D

Het is wel grappig dat je zegt dat je uren voor de spiegel zou staan om te kijken naar je nieuwe boobs hihi. Als ik onder de douche ga sta ik zelf ook heel lang voor de spiegel rondjes te draaien om er maar naar te kijken hihi. Ook als ik voor mijn laptopje zit thuis dan moet ik elke keer weer even spieken naar ze en uiteraard ook kijken of er al wat verandering is hihi. Ik ben vandaag precies 3 weken geleden geopereerd en merk nu gewoon gewoon al dat ze meer zakken. Ze worden alleen maar mooier en mooier. Denk dat dit voor ons echt een super zomer wordt!

Mag jij nu trouwens al creme op je litekens smeren? Ik mag het pas als de korstjes eraf zijn.

Liefss Sunny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik word gek van mijn nieuwe aanwinsten!!! Het jeukt, trekt, is gevoelig, staat raar op de foto, maakt me helemaal gek! Ik weet het, geduld!!! Maar soms weet ik echt niet wat ik met mezelf aan moet. Het is zo gevoelig, op het pijnlijke af. En ik lees dat dat wel een jaar kan duren!!! Dan draai ik echt door...soory meiden, het moest er ff uit!

Verder gaat het wel redelijk, geloof het of niet...al naar hunkemuller geweest (ik weet het, veel te vroeg! maar kom op, 70% afgeprijsd!) en helemaal blij. Zo op het oog zijn ze gewoon van normaal formaat, maar als je die cups (75C) ziet, jeetje...groot en mooi! Nooit gedacht dat ik dat zou passen...gisteren mijn vriend foto's laten maken, zo lief (lees kwijl, kwijl...)

@puck

Ik smeer mn blauwe plek met arnica, en alleen de bovenkant van mn borsten met babyolie. Durf nog iet aan de littekens te zitten en ze zeiden pas vanaf een week of 4/5. Ik wact er nog mee. Of ja, moest maar een cremetje kopen met lekker veel vitamine E, zei ze.

@petra

Sorry voor mijn late reactie. Ik kijk wel bijna dagelijks op het forum (nieuwe plaatjes, en mensen die ook jeuk hebben!!!) maar ben te lui geweest om te typen. Ik stuur je zo mijn ww.

@sunny

Ik stuur je zo mijn ww. Ik mocht ook nog niet smeren, pas met 4/5 weken zei ze. Iets met lekker veel vitamine E. Bij mij gaat dat indalen erg langzaam, als je naar de foto's kijkt. Vind ze ook nog niet mooi op de foto's. In het echt ben ik er verliefd op. Zal wel met de belichting te maken hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

He miss J,

Je ziet er erg goed uit. Mooi geworden hoor.

Het was vast een feest om het ondergoed te shoppen of niet?

En geweldig een c cup.

Ik herken de jeuk, pijn en het strakke gevoel. Volgens mij heeft het strakke gevoel ook te maken met plaatsing achter de spier. Vooral s'nachts en als ik net uit bed ben, is het allemaal erg gevoelig. Dit had ik niet verwacht. Ik dacht dat het strakke gevoel na 2 weken wel weg zou trekken. Tjee niet dus.....

Maar goed, ik kijk erg vaak naar mijn foto's van voor de tijd en word dan wel weer blij. Ach en af en toe van ja af blaten, helpt ook. :105:

Bay fijne middag Petra :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Miss J,

Wat vervelend.. maar jeuk is eigenlijk altijd een goed teken dus dat is dan weer positief. Ik herken het wel hoor dat het erop de foto heel anders uit ziet. Ik vind de mijne ook niet mooi op de foto's.

Hahah leuk hè dat de mannen het stiekem toch wel leuk (lekker) vinden grotere borsten :-)

En lekker klagen is toch ook wel eens lekker vooral hier omdat iedereen dit begrijpt.

Sterkte en succes ermee en vooral lekker genieten als je voor de spiegel staat en niet te veel foto's kijken (alleen van voor)

Groetjes

Puck!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Puck,

Het gaat redelijk. Ik heb een luchtweginfectie, waar ik een kuurtje van de dokter voor heb gekregen. Het heerst heel erg. Ik had vorige week 8 zieke kinderen in de klas...

Mijn linker borst is nog steeds aan het zeuren, vooral als ik moe ben. Erg irritant. Dacht zelfs aan een ontsteking, maar het zal wel niet. Vervelend al die kwaaltjes, maar zal er bij horen.

Ik merk dat dat indalen bij mij ook erg traag verloopt. Ik merk wel dat het iedere dag beter wordt, maar ben er nog lang niet. Ik kan vrijwel alles weer met mijn armen doen en ze worden steeds zachter. Littekens zien er heel netjes uit, twee potloodstreepjes, meer niet. Soms vind ik ze enorm, soms denk ik 'hm, had best nog wat cc'tjes ingekund!'

En hoe gaat het met jou? Las dat je al aan het hardlopen was. Ik zou wel willen, mijn conditie laat echt te wensen over, maar durf nog niet. Ik wacht nog eventjes...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Balen dat je ziek bent geweest. Ja bij ons op school zijn er ook veel zieken... Ik nog niet gelukkig.

Ja het hard lopen gaat prima, maar net even voor het eers de stofzuiger gepakt maar heb dan wel last hoor.

Nog maar 2 weken en dan zitten onze 6 weken erop. Bizar toch hoe snel dat gaat????

Al bh's geshopt???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat echt snel...en ja, heb al gezondigd bij hunkemuller!!! kon het niet laten, had nog cadeaubonnen en veel was afgeprijsd! volgens mij heb ik foto van 1 setje in mijn album zitten, kun je kijken.

oh, ik had geen moeite met stofzuigen, op het vloerkleed wel met beide armen. til zo nu en dan mn zoontje ook op (13kg) zonder dat ik er erg in heb. niet vaak hoor, maar als ik hem moet troosten kan ik het echt niet laten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lief he?! Ik kon het niet laten...dat is een 75C. Mijn liefje heeft vandaag in zijn lunchpauze twee setjes van Sapph voor me gekocht. Dat zijn 75D en zitten heel netjes.

De beugel van die roze (75C) is net een beetje te klein. 75D zat lekkerder, maar die vulde ik niet helemaal, vandaar dat ik C had genomen. Als je die cups ziet, jeetje, vul ik dat??? Lijkt zo groot. In het echt valt het niet op.

Mijn ouders komen morgen, ze wonen in het buitenland. Ze blijven een paar dagen bij ons logeren. Ze weten van niks en dat wou ik zo houden. Maar ben bang dat dat niet gaat lukken! Ben wel een beetje bang voor hun reactie...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ouders zijn ook niet echt heel erge voorstanders, maar heb het ze wel verteld en ze waren zelfs 's avonds even op bezoek in het ziekenhuis (viel me erg mee). Nu wordt er gewoon niet meer over gesproken.

Je kan toch gewoon afwachten misschien valt het niet op (hahah gewoon een leuke sjaal om).... en als ze het dan wel zien dan vertel je het alsnog!

Succes ermee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Hoi allemaal,

Gisteren naar de kliniek geweest omdat ik zon last heb van mijn linker borst.

Ik zit al van begin af aan met die linker borst, die niet goed indaalt, zeurt, pijn doet, hoekig is aan de buitenkant, kortom, een 'complicatie' vertoont. Genoeg geduld dacht ik, na een half jaar, tijd voor actie! Het is net of ik aan een kant een ronde heb en aan de andere kant een anathomische...twee verschillende vormen en lichamelijke klachten dus...

Gisteren bij de kliniek geweest en de dokter heeft er nog eens naar gekeken. Ze zat er zelf ook erg mee, dat was duidelijk. Ze stelt nu voor om de boel weer open te maken, de pocket ruimer te maken zodat de prothese meer aan de buitenkant kan indalen. Hij moet niet lager gaan zitten, want dan heb ik twee ongelijke borsten.

Ze zegt er bij dat ze niet kan garanderen dat de klachten weggaan en dat het dan allemaal goed komt en dat zij persoonlijk het niet zou doen, nog een keer onder het mes. Ik snap dat ze me de garantie niet kan geven, maar dat heb je bij je eerste keer ook niet! Toch? Maar dit is iets waar ik van begin af aan last van heb. Het zal dus toch nog een keer opereren worden.

Daar was ik vrij snel over uit, eigenlijk. Ik heb dagelijks last van die borst, erger kan het niet worden, alleen maar beter.

Afspraak maken voor de hersteloperatie verliep wat moeizamer. Mijn chirurg gaat namelijk per 01-07 bij de kliniek stoppen. Ze heeft mij toegezegd voor mij terug te zullen komen, omdat ik haar patient ben en ze de boel netjes wil afhandelen. Het is echt zo'n lief mens! Maar ja, wannneer??? De consulente kon me ook alleen maar vertellen dat het wel erg druk was, en dat iedereen met vakantie ging, en dat ze niet wist hoe de agenda van de dokter eruit zag...ik baal hier ontzettend van! Ik heb ook vakantie! En wil liever met mijn nieuwe aanwinsten pronken dan nog een keer onder het mes! GRRRRRRRRRRRRRRRR...wat moet ik hier mee??? Zooooooooo blij dat dit forum bestaat, kan je toch nog je frus even kwijt!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff.... balen zeg!

Heb je net zoiets als Fem hier op het forum?

Echt rot want je wilt er gewoon vanaf zijn en weten waar je aan toe bent!!!

Ik zou toch wel opnieuw onder het mes gaan als je er zo erg mee zit...

Succes meis :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij Fem daalt een borst ook niet goed in, die blijft achter zeg maar!

Ze heeft er ook veel last en pijn van..

A.s maandag gaat ze op controle dus dan weet ze pas wat het is...

Maar toen ik je verhaal las herkende ik een paar dingen uit Fem haar verhaal vandaar :)

maar bij jou is het dus een te kleine pocket ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is niet met zoveel woorden gezegd. Meer dat ze denkt dat ze het probleem kan verhelpen door de pocket ruimer te maken. Maar komt dat niet op hetzelfde neer???

Ik heb ze net gemaild, want de consulente zou donderdag al met de dokter hierover gaan praten. Ik ben benieuwd wat er uit dat gesprek voortgekomen is. Ik wil graag snel uitsluitsel hebben.

Wat lastig is, is dat mijn dokter per 01-07 bij de kliniek stopt. Zij wil hier wel voor teug komen, maar ik heb zo mijn twijfels of dat allemaal wel mogelijk is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.